Παγκόσμια πρεμιέρα του νέου ηλεκτρικού Fiat 500 “3+1”

Μετά την παρουσίαση του νέου ηλεκτρικού 500 “la Prima” cabrio και της έκδοσης hatchback ολοκληρώνεται η αποκάλυψη της γκάμας, με την παγκόσμια πρεμιέρα του 3+1 “la Prima”, του τρίτου αμαξώματος του ηλεκτρικού 500 που θα συνοδεύσει τις εκδόσεις hatchback και cabrio.

  • Παγκόσμια πρεμιέρα για το νέο ηλεκτρικό 500 3+1 “la Prima”, την πιο πρακτική έκδοση του νέου ηλεκτρικού 500.
  • Παγκόσμια πρεμιέρα για τη γκάμα του νέου ηλεκτρικού 500 με τις εκδόσεις: Action,  Passion και Icon. Τρία επίπεδα εξοπλισμού, τρεις διαφορετικές αποστολές.
  • Δύο επιλογές αυτονομίας: από 180χλμ. (23,8 kWh) έως 320χλμ. (42 kWh) στον κύκλο WLTP που αυξάνονται έως τα 460χλμ. στην κίνηση στην πόλη.
  • Την 4η Ιουλίου του 2021 θα εγκαινιαστεί στην οροφή του Lingotto στο Τορίνο, το Casa 500, αλλά και το “Sky Drive”, ο νέος κρεμαστός κήπος που σχεδιάστηκε για να είναι ο ψηλότερος στην Ευρώπη.

Παγκόσμια πρεμιέρα του νέου ηλεκτρικού Fiat 500 “3+1”Η εκκίνηση του προγράμματος εξέλιξης του νέου ηλεκτρικού 500 γέμισε όλη τη Fiat με θετική ενέργεια και δημιουργικότητα, όπως ακριβώς συνέβη και το 1957 και το 2007. Οι μηχανικοί και σχεδιαστές κοίταξαν στο μέλλον χωρίς να αφήσουν καμία ευκαιρία ανεκμετάλλευτη, αλλά παράλληλα διατήρησαν και το μοναδικό χαρακτήρα του 500.

Αποτελεί φυσική εξέλιξη η επιλογή ενός αυτοκινήτου με περισσότερα αμαξώματα, όπως cabrio και hatchback, αλλά αυτό δεν αρκούσε. Για να ακολουθηθεί η εξέλιξη του κοινού του 500, χρειαζόταν μια επιπλέον λύση που θα κάλυπτε τις ανάγκες των πελατών που άλλαξε η ζωή τους. Οι νέοι που «όργωναν» τους δρόμους της πόλης μετά τη δουλειά με το 500 τους, έγιναν εργαζόμενοι γονείς και τρέχουν να προλάβουν να πάνε το παιδί τους στο σχολείο και τις δραστηριότητες του. Ο πελάτης εξελίχθηκε σε οικογένεια που χρειάζεται ένα πιο εύκολα προσβάσιμο εσωτερικό, αλλά χωρίς να χάσει τον ξεχωριστό χαρακτήρα του 500. Εδώ έρχεται να δώσει τη λύση το 500 3+1, ένα νέο ηλεκτρικό αυτοκίνητο, με μια επιπλέον πόρτα, αλλά πάντα ένα αυθεντικό 500.

Οι σχεδιαστές του Centro Stile αναζητούσαν μια έξυπνη λύση που δεν θα άλλαζε τις διαστάσεις σε σχέση με τις εκδόσεις cabrio και hatchback, αλλά θα διέθετε μια μικρή Τρίτη πόρτα από την πλευρά του συνοδηγού. Όπως το πρώτο 500 του 1957, του οποίου οι πόρτες άνοιγαν με αντίθετη φορά (προς τα πίσω), η επιστροφή του μοντέλου στις ρίζες του δημιούργησε μια όμορφη σύνδεση μεταξύ του παρελθόντος και του μέλλοντος. Το αποτέλεσμα είναι μια νέα έκδοση που θα είναι διαθέσιμη, τόσο στην hatchback, όσο και στην cabrio εκδοχή, η οποία δεν θα είναι ούτε ένα εκατοστό μεγαλύτερη από της 2θυρες εκδόσεις.

Η τρίτη «μικρή πόρτα» ανοίγει με αντίθετη φορά και λόγω της απουσίας της μεσαίας κολόνας επιτρέπει την ευκολότερη είσοδο στο πίσω κάθισμα, αλλά και την ευκολότερη τοποθέτηση πραγμάτων όπως το παιδικό κάθισμα. Με το κλείσιμο της πόρτας δεν υπάρχει διαφορά σε σχέση με τα υπόλοιπα 500. Το ίδιο στιλ, το ίδιο μέγεθος και με μια αύξηση του βάρους μόλις κατά 30 κιλά που δεν επηρεάζει στο ελάχιστο την οδική συμπεριφορά ή την κατανάλωση ενέργειας.

Σε επίπεδο ασφάλειας αξίζει να αναφερθεί ότι η «μικρή τρίτη πόρτα» μπορεί να ανοίξει μόνο όταν έχει ήδη ανοίξει η μπροστά πόρτα, έτσι ώστε να εξασφαλιστεί ότι οι πίσω επιβάτες δεν θα την ανοίξουν κατά λάθος.

Με το 3+1, το 500 στοχεύει να μείνει δίπλα στους αγοραστές που άλλαξαν οι συνθήκες ζωής τους, αλλά όχι και το γούστο τους. Για όσους δεν θέλουν να χάσουν την μοναδική αίσθηση και φινέτσα που φέρνει μαζί του το 500, το νέο ηλεκτρικό 500 3+1 είναι η απάντηση. Χάρη στην έξυπνη λύση της τρίτης πόρτας, όλοι μπορούν κα καλύψουν τις υποχρεώσεις τους χωρίς καμία παραχώρηση στο στιλ.

Launch edition: Το νέο ηλεκτρικό 500 3+1 “la Prima”

Όπως και οι εκδόσεις cabrio και hatchback, το νέο ηλεκτρικό 500 3+1 ξεκινά την πορεία του με την έκδοση “la Prima”, η οποία ξεχωρίζει για το κορυφαίο στιλ, τεχνολογία και συνδεσιμότητα που διαθέτει. Η συγκεκριμένη έκδοση θα είναι διαθέσιμη σε τρία χρώματα: Rose Gold, Glacier Blue και Onyx Black.

Το νέο ηλεκτρικό 500 3+1 “la Prima” ξεχωρίζει χάρη στα φωτιστικά σώματα τεχνολογίας full LED, τους δίχρωμους τροχούς των 17” και τις νίκελ λεπτομέρειες στο αμάξωμα. Τα καθίσματα, το ταμπλό και το τιμόνι έχουν επένδυση από οικολογικό δέρμα, ενώ πλήρης είναι ο εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας που περιλαμβάνει τα πιο προηγμένα συστήματα υποβοήθησης της οδήγησης (ADAS), όπως:

  • Ενεργό σύστημα Cruise Control (iACC) με λειτουργία διατήρησης κίνησης στη λωρίδα κυκλοφορίας
  • Σύστημα αναγνώρισης πινακίδων κυκλοφορίας
  • Σύστημα αυτόνομου φρεναρίσματος με αναγνώριση πεζών και ποδηλάτων
  • Σύστημα πρότασης ιδανικής ταχύτητας
  • Σύστημα ελέγχου κίνησης στη λωρίδα κυκλοφορίας
  • Πίσω κάμερα υψηλής ευκρίνειας με δυναμικές γραμμές κίνησης
  • Σύστημα υποβοήθησης στάθμευσης 360° και σύστημα επόπτευσης τυφλών σημείων
  • Αυτόματα φώτα και καθαριστήρες
  • Σύστημα κλήσης έκτακτης ανάγκης
  • Ηλεκτρικό χειρόφρενο

Τα παραπάνω στοιχεία προσφέρουν –για πρώτη φορά σε αυτοκίνητο πόλης- δυνατότητα αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 2. Παράλληλα η έκδοση εφοδιάζεται με αυτόματο σύστημα κλιματισμού, σύστημα ταχυφόρτισης 85 kW και καλώδιο Mode 3 των 11 kW για φόρτιση στο σπίτι ή σε δημόσιο δίκτυο. Σε επίπεδο συνδεσιμότητας, το νέο σύστημα πολυμέσων UConnect 5 περιλαμβάνει: οθόνη 7″ TFT στο ταμπλό, οθόνη αφής 10.25″ με σύστημα πλοήγησης, ψηφιακό ραδιόφωνο, ασύρματη σύνδεση mirroring με CarPlay / Android Auto, ασύρματη φόρτιση και το Uconnect Box (σύστημα τηλεματικών υπηρεσιών).

Το νέο ηλεκτρικό 500 3+1 θα είναι επίσης διαθέσιμο στις εκδόσεις PASSION και ICON.

 

Προηγούμενο άρθροΗ Waymo λανσάρει πάλι πλήρως αυτόνομα αυτοκίνητα
Επόμενο άρθροHorizon, ένα “ταξίδι” στο σχεδιασμό του Nissan Ariya