Η Opel Ελλάς ανακοίνωσε οργανωτικές αλλαγές που αφορούν στη Διεύθυνση Μάρκετινγκ και τη Διεύθυνση Πωλήσεων, με ισχύ από την 1η Ιουνίου 2020.

Συγκεκριμένα,

Ο Τάσος Αραμπατζής έως σήμερα Διευθυντής Μάρκετινγκ, αναλαμβάνει τη θέση του Διευθυντή Πωλήσεων και εξακολουθεί να αναφέρεται στον Λεωνίδα Μισαλάκη, Country Director της Opel Ελλάς. Ο Τάσος κατέχει μεταπτυχιακούς τίτλους σπουδών και έχει διατελέσει επιτυχώς διευθυντικό στέλεχος σε ποικίλες θέσεις από το 1997 που ξεκίνησε την καριέρα του στην Opel Hellas.

 

 

 

 

Ο Αναστάσιος Καραμπέρης, έως σήμερα Business Development Manager, προάγεται στη θέση του Διευθυντή Μάρκετινγκ και επίσης αναφέρεται στον Λεωνίδα Μισαλάκη. Ο Τάσος κατέχει μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών από το Πανεπιστήμιο Kingston και εντάχθηκε στο δυναμικό της Opel Ελλάς  το 2001 ως Dealer Auditor. Από τότε μέχρι σήμερα έχει εφαρμόσει επιτυχώς σειρά προγραμμάτων πωλήσεων που στόχο έχουν την αριστεία του δικτύου και την προώθηση καινοτόμων πρακτικών στον τρόπο που η Opel Ελλάς εφαρμόζει την επιχειρηματική της δραστηριότητα.

Προηγούμενο άρθροACEA: Ο αντίκτυπος του COVID-19 στην παραγωγή
Επόμενο άρθροΤο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών φιλικό προς το ποδήλατο