Η ACEA δημοσιοποίησε την 1η Ιουνίου έναν διαδραστικό χάρτη που καταδεικνύει τον αντίκτυπο της κρίσης του κορωνοϊού / COVID-19 στην παραγωγή οχημάτων καθενός από τα κράτη μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης συν το Ηνωμένο Βασίλειο.

Επιπτώσεις στην παραγωγή ανά χώρα

Η απώλεια παραγωγής σε ολόκληρη την Ευρωπαϊκή Ένωση λόγω του κλεισίματος εργοστασίων ανέρχεται σε τουλάχιστον 2.446.344 οχήματα μέχρι σήμερα.

Ο αριθμός αυτός περιλαμβάνει επιβατικά αυτοκίνητα, φορτηγά, βαν, λεωφορεία και πούλμαν.

Η μέση διάρκεια τερματισμού λειτουργίας είναι 30 εργάσιμες ημέρες μέχρι τώρα.

Η απώλεια παραγωγής αναμένεται να αυξηθεί εάν παραταθούν οι διακοπές λειτουργίας ή αν σταματήσουν και άλλα εργοστάσια.

Ο αντίκτυπος της κρίσης του κορωνοϊού / COVID-19 στην παραγωγή της ευρωπαϊκής αυτοκινητοβιομηχανία
Για να δείτε τον διαδραστικό χάρτη κάντε κλίκ εδώ

Ο αντίκτυπος της κρίσης του κορωνοϊού / COVID-19 στην παραγωγή της ευρωπαϊκής αυτοκινητοβιομηχανίας

Χώρα Απώλεια παραγωγής Διακοπή λειτουργίας (εργάσιμες ημέρες)
Αυστρία 26.480 34
Βέλγιο 33.360 25
Κροατία 29
Τσεχία 155.060 29
Φινλανδία 11.604 25
Γαλλία 278.425 34
Γερμανία 616.591 30
Ουγγαρία 51.552 22
Ιταλία 157.933 41
Ολλανδία 30.819 25
Πολωνία 101.957 36
Πορτογαλία 41.525 35
Ρουμανία 68.673 31
Σλοβακία 114.632 24
Σλοβενία 19.399 27
Ισπανία 452.155 34
Σουηδία 23.464 15
Ηνωμένο Βασίλειο 262.715 41
Σύνολο (EΕ + ΗΒ) 2.446.344 30 (μ.ό.)

Εκτιμήσεις βάσει διαθέσιμων δεδομένων.

Όπως είναι γνωστό, η Ελλάδα δεν διαθέτει εγκαταστάσεις παραγωγής οχημάτων.

Αυτή είναι μακράν η πιο ολοκληρωμένη διαθέσιμη επισκόπηση σε ολόκληρη την Ευρωπαϊκή Ένωση, που συνδυάζει όλες τις γνωστές πληροφορίες και διαθέσιμες πηγές.

Τα δεδομένα συγκεντρώνονται από την ACEA και ενημερώνονται σε εβδομαδιαία βάση χρησιμοποιώντας πολλές πηγές, συμπεριλαμβανομένων των IHS Markit, MarkLines, Εθνικών Ενώσεων Κατασκευαστών Αυτοκινήτων και (δημόσιων) ανακοινώσεων κατασκευαστών.

Ωστόσο, είναι σημαντικό να τονιστεί ότι η ACEA αντιλαμβάνεται απόλυτα πως αυτή η επισκόπηση δεν είναι εξαντλητική, απλώς χρησιμεύει ως εργαλείο για να δείξει τον αντίκτυπο της κρίσης σε επίπεδο ΕΕ.

Φωτογραφία: ACEA

Προηγούμενο άρθροWunder Mobility – Yadea: ολοκληρωμένη λύση EV fleet sharing
Επόμενο άρθροΟργανωτικές αλλαγές στην Opel Ελλάς