Close-up shot of a fuel gauge in a car.

Το 2017, το μερίδιο αγοράς των πετρελαιοκίνητων οχημάτων μειώθηκε από 49,9% σε 44,8% του συνόλου των ταξινομήσεων επιβατικών αυτοκινήτων στην ΕΕ των 15, σε σύγκριση με το 2016. Ωστόσο, η μείωση αυτή αντισταθμίστηκε σε μεγάλο βαθμό από την αύξηση των πωλήσεων βενζινοκίνητων οχημάτων. Τα οχήματα βενζίνης είναι πλέον τα πιο ευπώλητα στην ΕΕ των 15, αντιπροσωπεύοντας σχεδόν τις μισές πωλήσεις νέων επιβατικών αυτοκινήτων.

Τα οχήματα εναλλακτικής ισχύος (APV) αντιπροσωπεύουν το 5,8% της αγοράς αυτοκινήτων συνολικά το 2017, ενώ τα ηλεκτρικά οχήματα (ECV) αποτελούν το 1,5% του συνόλου των αυτοκινήτων που πωλήθηκαν πέρυσι (βλ. γράφημα).

Πηγή: Ένωση Ευρωπαίων Κατασκευαστών Αυτοκινήτων

Καθ ‘όλη τη διάρκεια του περσινού έτους, το μερίδιο αγοράς των πετρελαιοκίνητων οχημάτων μειώθηκε σε όλες τις χώρες της Δυτικής Ευρώπης, ιδίως στο Λουξεμβούργο και την Ελλάδα (χάνοντας πάνω από 10 ποσοστιαίες μονάδες στις δύο αγορές). Ωστόσο, παρέμεινε σταθερό στην Ιταλία και τη Δανία, με πτώση κατά περίπου μία ποσοστιαία μονάδα. Η Ιρλανδία παραμένει η χώρα με το μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς οχημάτων πετρελαίου (65,2%) στη Δυτική Ευρώπη, ακολουθούμενη από την Πορτογαλία (61,5%) και την Ιταλία (56,3%).

Στο παρακάτω διάγραμμα μπορείτε να δείτε την εξέλιξη του μεριδίου αγοράς των πετρελαιοκίνητων οχημάτων στις πωλήσεις νέων επιβατικών (ΕΕ15 + ΕΖΕΣ) από το 1991 έως το 2017.

Πηγή: Ένωση Ευρωπαίων Κατασκευαστών Αυτοκινήτων

 

Προηγούμενο άρθροΗ αγορά των αυτοκινήτων πρέπει να ξεφύγει από το παρελθόν
Επόμενο άρθροΗ Jaguar Land Rover διερευνά την αδιαθεσία ταξιδίου