Ο τυπικός αγοραστής ηλεκτρικών οχημάτων (EV) premium είναι άνδρας ή γυναίκα γύρω στα 40, σύμφωνα με νέα έρευνα των Savanta και AEHRA.

Αυτό έρχεται σε αντίθεση με παλαιότερη έρευνα, η οποία διαπίστωνε πως ο μέσος αγοραστής EV premium ήταν άνδρας 50 ετών.

Με άλλα λόγια: ο μέσος όρος ηλικίας όσων ενδιαφέρονται να αγοράσουν premium EV μειώθηκε κατά μια δεκαετία και πλέον οι ενδιαφερόμενοι ανήκουν στη γενιά των Millennials.

Ισότητα των φύλων

Σε ερώτηση εάν θα εξέταζαν σοβαρά ένα premium EV την επόμενη φορά που θα αγόραζαν όχημα, το 53% των ανδρών και το 51% των γυναικών απάντησαν ότι ήταν «πολύ πιθανό» – δείχνοντας πως το ενδιαφέρον για αγορά EV premium είναι πλέον ίσο στα δύο φύλα.

Εξετάζοντας τις διάφορες γενιές, σε όσες έλεγαν ότι ήταν «πολύ πιθανό» να αγοράσουν ένα EV την επόμενη φορά, περιλαμβάνονται:

  • 44% της Γενιάς Z (18-25 ετών)
  • 61% της Γενιάς των Millennials (26-49 ετών)
  • 47% της Γενιάς X (50-64 ετών)
  • 37% των Boomers και νεότεροι (>65 ετών)

Επτά τύποι

Άλλα σημαντικά ευρήματα της μελέτης:

  • Υπάρχουν επτά διαφορετικοί τύποι «πολύ πιθανών» αγοραστών premium EV:
    • Ο λάτρης του αυτοκινήτου (42χρονος κατά μέσο όρο λάτρης του αυτοκινήτου, επικεντρωμένος σε μάρκες πολυτελείας).
    • Ο αγοραστής κατόπιν επιλογής (συνήθως 37χρονος λάτρης του αυτοκινήτου, επικεντρωμένος σε μάρκα πολυτελείας και εξατομίκευσης).
    • Ο επιδιώκων γόητρο (37χρονος επικεντρωμένος σε μάρκα πολυτελείας, που επιζητά εξατομίκευση).
    • Ο επιδιώκων ειδική παραγγελία (51χρονος λάτρης του αυτοκινήτου).
    • Ο φιλόδοξος (42χρονος καταναλωτής που επιζητά εξατομίκευση).
    • Κάποιος με παλιομοδίτικα πρότυπα (μέσης ηλικία 56 ετών, που έλκεται από τα EV).
    • Ο παραδοσιακός (53χρονος λάτρης του αυτοκινήτου).
  • Η ανάγκη ψηφιακής εμπειρίας. Η χρήση εφαρμογών ψηφιακής αγοράς είναι σε άνοδο, αλλά πρέπει ακόμα να συμπληρώνεται με φυσικούς χώρους λιανικής.

Η έρευνα πραγματοποιήθηκε από τους ερευνητές της Savanta για την AEHRA, μια νέα, πολυτελή μάρκα EV της Ιταλίας. Στόχος της είναι η διάθεση στην αγορά των SUV και sedan AEHRA το 2025.

Φωτογραφία: AEHRA

Προηγούμενο άρθροΗ ασφάλεια οχημάτων και οδηγών στο επίκεντρο
Επόμενο άρθροAutohellas: ολοκλήρωση εξαγοράς της HR Automóveis