Osamu Masuko

Η Mitsubishi Motors Corporation (MMC) ανακοίνωσε την παραίτηση του Osamu Masuko ως προέδρου του διοικητικού συμβουλίου και εκτελεστικού εκπροσώπου της για λόγους υγείας.

Ο Takao Kato, μέλος του διοικητικού συμβουλίου, εκτελεστικός εκπρόσωπος και CEO της MMC, θα εκτελεί προσωρινά τα καθήκοντα του προέδρου. Ο Osamu Masuko ανέλαβε ειδικός σύμβουλος.

Ο Osamu Masuko γεννήθηκε το 1949 και ήταν απόφοιτος πολιτικών και οικονομικών επιστημών από το Waseda University. Μετά την αποφοίτησή του το 1972 προσελήφθη στην MMC της οποίας ανέλαβε πρόεδρος το 2005. Κατά τη διάρκεια της θητείας του ως πρόεδρος και CEO, ήταν υπεύθυνος σε διάφορους τομείς, συμπεριλαμβανομένου του τομέα οικολογικών οχημάτων όπως τα EV και PHEV, καθώς και της επέκτασης της παραγωγής και των πωλήσεων στην περιοχή ASEAN. Ο Osamu Masuko θα υποστηρίξει την MMC ως ειδικός σύμβουλος, αξιοποιώντας πλήρως τις γνώσεις και την εμπειρία του, όπως ανακοίνωσε η εταιρεία.

Ο Masuko ήταν το τελευταίο ανώτατο στέλεχος που παρέμενε από τότε που ο Carlos Ghosn, πρώην πρόεδρος της Alliance, των τριών αυτοκινητοβιομηχανιών (Renault Nissan Mitsubishi), συνελήφθη το 2018. Ο Masuko είχε διαπραγματευτεί με τον Ghosn την πώληση του ενός τρίτου της εταιρείας μετά την πτώση της μετοχής της κατόπιν σκανδάλου επιθεώρησης αυτοκινήτων. Παρόλο που η συμμαχία ανακοίνωσε τη νέα στρατηγική της τον Μάιο και οι τρεις αυτοκινητοβιομηχανίες πρόκειται να καταγράψουν αρνητικά αποτελέσματα το τρέχον έτος, καθώς παλεύουν να αντιμετωπίσουν την πανδημία του κορωνοϊού. Αυτό έχει προκαλέσει ανησυχίες σχετικά με τη βιωσιμότητα της συνεργασίας τους.

Takao Kato

Η Alliance βρίσκεται υπό αυξανόμενη πίεση μετά τη σύλληψη του Carlos Ghosn. Πέρυσι όλοι οι πρώην CEO των εταιρειών της συμμαχίας εγκατέλειψαν τις θέσεις τους. Ο Masuko παραιτήθηκε από CEO της MMC τον Ιούνιο του 2019 και ανέλαβε ο Takao Kato. Η MMC προέβλεψε λειτουργική ζημία 140 δισ. γιεν (1,12 δισ. ευρώ) για τη χρήση έως τον Μάρτιο ενώ ο Kato δήλωσε πως “θα μεταβάλουμε τη στρατηγική μας από τη γενική επέκταση στην επιλογή και τη συγκέντρωση”, ανακοινώνοντας το νέο πλάνο της εταιρείας, που βασίζεται σε διαρθρωτικές μεταρρυθμίσεις για τη σημαντική μείωση του σταθερού κόστους.

Φωτογραφίες: MMC

Προηγούμενο άρθροΔημοσιεύθηκε η KYA για τη δράση “Κινούμαι Ηλεκτρικά”
Επόμενο άρθροOpel Grandland X: μπλε φως κατά την ηλεκτρική λειτουργία