2019 - Essais presse Nouvelle Renault ZOE en Sardaigne

To Όμιλος Renault διατηρεί μερίδιο 4,25% σε μια πτωτική κατά 4,8% αγορά. Ο όγκος πωλήσεων ανήλθε σε 3,8 εκατομμύρια οχήματα, μειωμένος κατά 3,4%.

Κατά το τελευταίο τρίμηνο, ο Όμιλος Renault παρουσίασε αύξηση πωλήσεων χάρη στην επιτυχία του νέου Clio στην Ευρώπη, του Arkana στη Ρωσία και του Triber στην Ινδία.

2019 – Essai presse Nouvelle Renault CLIO au Portugal

Ο όμιλος εδραιώνει τη θέση του στις βασικές του αγορές: στην Ευρώπη σημείωσε αύξηση 1,3%, στη Ρωσία επιβεβαίωσε την ισχυρή ηγετική του θέση με μερίδιο αγοράς 29%, στη Βραζιλία κατέστη η τέταρτη μάρκα, κερδίζοντας δύο θέσεις, ενώ στην Ινδία είναι η μόνη μάρκα που αύξησε τον όγκο πωλήσεων των επιβατικών της αυτοκινήτων.

Πωλήσεις του Groupe Renault ανά περιοχή PC+LCV

Έτος

2019

2018

% var.

Γαλλία

698.723

689.788

1,3%

Ευρώπη* (εκτός Γαλλίας)

1.247.098

1.230.963

1,3%

Σύνολο Γαλλίας + Eυρώπης

1.945.821

1.920.751

1,3%

Aφρική, Μέση Ανατολή, Iνδία – Ειρηνικός

453.223

561.860

-19,3%

Aφρική, Mέση Ανατολή, Iνδία – Ειρηνικός (εκτός Ιράν)

453.223

460.513

-1,6%

Eυρασία

750.571

747.729

0,4%

Aμερική

424.537

437.081

-2,9%

Κίνα

179.571

216.852

-17,2%

Σύνολο εκτός Γαλλίας + Eυρώπης

1.807.902

1.963.522

-7,9%

Κόσμος

3.753.723

3.884.273

-3,4%

Κόσμος (εκτός Iράν)

3.753.723

3.782.926

-0,8%

*Eυρώπη = Eυρωπαϊκή Ένωση (εκτός Γαλλίας & Ρουμανίας) + Iσλανδία, Noρβηγία, Ελβετία, Σερβία και Βαλκανικές χώρες

Το 2020 θα σηματοδοτήσει για τον όμιλο ένα νέο σταθμό στην καμπάνια ηλεκτρικών μοντέλων με το λανσάρισμα του Twingo Z.E. και την ανάπτυξη των νέων μοντέλων υβριδικών E-Tech και plug-in.

Πωλήσεις ανά μάρκα Δεκέμβριος Συνολικό έτος
2019 2018 % ΜΕΤ 2019 2018 % ΜΕΤ
RENAULT
PC 192.031 163.954 17.1% 1.944.934 2.123.615 -8,4%
LCV 40.345 37.194 8.5% 412.159 408.987 0,8%
PC+LCV 232.376 201.148 15.5% 2.357.093 2.532.602 -6,9%
DACIA
PC 62.803 53.369 17.7% 690.525 654.996 5,4%
LCV 3.633 4.726 -23.1% 46.045 45.625 0,9%
PC+LCV 66.436 58.095 14.4% 736.570 700.621 5,1%
RENAULT SAMSUNG MOTORS
PC 9.790 10.402 -5.9% 79.081 84.954 -6,9%
ALPINE
PC 446 293 52,2% 4.835 2.094 130,9%
LADA
PC 38.910 37.818 2,9% 400.256 385.181 3,9%
LCV 1.122 1.136 -1,2% 12.633 13.211 -4,4%
PC+LCV 40.032 38.954 2,8% 412.889 398.392 3,6%
JINBEI&HUASONG
PC 301 521 -42,2% 8.449 13.416 -37,0%
LCV 15.152 12.123 25,0% 153.452 152.194 0,8%
PC+LCV 15.453 12.644 22,2% 161.901 165.610 -2,2%
AVTOVAZ
PC 1.354 0 0,0% 1.354 0 0,0%
RENAULT GROUP
PC 305.635 266.357 14,7% 3.129.434 3.264.256 -4,1%
LCV 60.252 55.179 9,2% 624.289 620.017 0,7%
PC+LCV 365.887 321.536 13,8% 3.753.723 3.884.273 -3,4%

 

“Οι πωλήσεις του ομίλου αυξήθηκαν το τελευταίο τρίμηνο χάρη στην επιτυχία νέων λανσαρισμάτων στις βασικές αγορές του ομίλου όπως η Ευρώπη, η Ρωσία και η Ινδία, όπου η Renault αυξάνει έντονα την παρουσία της. Το 2020 θα επωφεληθούμε από τις πωλήσεις όλου του έτους των πλέον ευπώλητων νέων Clio και Captur, καθώς επιταχύνεται η ηλεκτρική και υβριδική μας επέλαση, κυρίως με τα νέα ZOE, Twingo ZE και με την τεχνολογία E-Tech”, δήλωσε, μεταξύ άλλων, ο Olivier Murguet, Εκτελεστικός Αντιπρόεδρος και επικεφαλής Πωλήσεων και Περιφερειών τς Groupe Renault.

Η ελκυστικότητα των νέων προϊόντων θα επιτρέψει στον όμιλο τη συνέχιση βελτίωσης της θέσης του.

Προηγούμενο άρθροΤα μοντέλα της Fiat Professional με εγγύηση 200.000 χλμ.
Επόμενο άρθροΗ Volvo προσφέρει leasing με φορτιστή και NewMotion