Ο Francesco Calcara, ανέλαβε τη θέση του Επικεφαλής Marketing & Communications της Alfa Romeo  σε παγκόσμιο επίπεδο. Διαθέτει πολυετή εμπειρία στο χώρο του αυτοκινήτου και βαθιά γνώση της αγοράς των premium αυτοκινήτων.

O Francesco Calcara ανέλαβε Επικεφαλής Marketing και Communications της Alfa Romeo σε παγκόσμιο επίπεδο και θα αναφέρεται στον CEO της μάρκας, Jean-Philipe Imparato.

Με μεταπτυχιακές σπουδές στα οικονομικά στο Πανεπιστήμιο Luiss Guido Carli της Ρώμης, ο κ. Calcara αφιέρωσε το μεγαλύτερο μέρος της καριέρας του στο χώρο του αυτοκινήτου, αποκτώντας πλούσια εμπειρία στους τομείς Πωλήσεων και Marketing, ενώ ανέπτυξε ιδιαίτερη γνώση στο premium κομμάτι της αγοράς.

Σε πρώτη φάση, η καριέρα του αφιερώθηκε εξολοκλήρου στις πωλήσεις, αναλαμβάνοντας θέσεις στην παγκόσμια αγορά, αρχικά ως υπεύθυνος πωλήσεων της Mazda το 2004 στην Ιταλία και στη συνέχεια ως επικεφαλής ανάπτυξης εταιρικών πωλήσεων.

Το 2007 εντάχθηκε στο δυναμικό του BMW Group Ιταλίας, όπου για 10 σχεδόν χρόνια ανέλαβε θέσεις ευθύνης στον τομέα τωνπωλήσεων, ενώ το 2013 ανέλαβε τη θέση του Διευθυντή Πωλήσεων της MINI. Το 2016, από τη θέση του Luxury Marketing Manager της BMW σχεδίασε τη στρατηγική του ομίλου στην Ιταλία.

Το 2017 ο κ. Calcara εντάχθηκε στην PSA, αναλαμβάνοντας αρχικά της θέση του Brand Director της DS, ενώ ένα χρόνο αργότερα, ως Διευθύνων Σύμβουλος της DS και Αντιπρόεδρος Sales & Marketing διαχειρίστηκε την επιτυχημένη πορεία της μάρκας στην ιταλική αγορά.

 

Προηγούμενο άρθροΗ Uber θα προσφέρει υπηρεσίες στη Θεσσαλονίκη
Επόμενο άρθροFree2Move eSolutions για εξηλεκτρισμένη αυτοκίνηση