Η ανάγκη της Mazda για κεντρική διαχείριση του περιεχομένου και της εικόνας των websites των dealers της, οδήγησε την εταιρεία στην επιλογή της Lighthouse και της πλατφόρμας OneDealer®.

Η λύση αυτή, επιτρέπει στα κεντρικά της Mazda να διαχέει περιεχόμενο και πληροφορίες σε όλα ή σε επιλεγμένα websites των συνεργατών της σε πάνω από 10 διαφορετικές χώρες της Ευρώπης. Αντίστοιχα, οι τοπικοί dealers, έχουν την ευελιξία να το προσαρμόζουν και ακόμα και να αναρτούν δικό τους περιεχόμενο, ανάλογα με τις ανάγκες της αγοράς τους.

Παράλληλα πάνω από 100+ dealer sites συντηρούνται κεντρικά ως προς την εμφάνιση και το κοινό περιεχόμενό τους, με αποτέλεσμα την δραστική μείωση του κόστους για τα κεντρικά της Mazda αλλά και τη διασφάλιση της ενιαίας εικόνα ολόκληρου του δικτύου.

Με τη χρήση του OneDealer® πλέον, ο προγραμματισμός των εργασιών που αφορούν service, πωλήσεις και άλλες εσωτερικές αλλά και χρονοβόρες διαδικασίες πραγματοποιείται κεντρικά, αυτοματοποιημένα και άμεσα.

Η αρχή έγινε με το λανσάρισμα στις αγορές της Πολωνίας, της Σλοβενίας και της Ελλάδας, ενώ στους επόμενους μήνες σταδιακά, θα ακολουθήσουν και οι υπόλοιπες χώρες.

Το έργο αυτό έρχεται να προσθέσει άλλη μία επιτυχία σε διεθνές επίπεδο για την Lighthouse και να επισφραγίσει την ηγετική της θέση στον χώρο του digital transformation.

Προηγούμενο άρθρο#Opel120, σειρά βίντεο για εμβληματικά μοντέλα στα 120 Χρόνια Opel
Επόμενο άρθροTo εργοστάσιο της Nissan στην Αγία Πετρούπολη γιορτάζει 10 χρόνια