Η LeasePlan, από κοινού με την Ipsos, δημοσιοποίησαν την έκδοση για τη “Νέα Κανονικότητα” (New Normal) του ετήσιου Mobility Insights Report, αξιολογώντας τον αντίκτυπο του Covid-19 στις συνήθειες κινητικότητας παγκοσμίως. Όπως συμπεραίνεται, οι οδηγοί απαιτούν καθαρή και πράσινη κινητικότητα στη Νέα Κανονικότητα, στην οποία τα LCV έχουν σημαντικό ρόλο.

Τα βασικά ευρήματα της νέας έκδοσης του Mobility Insights Report για τη Νέα Κανονικότητα, που συμπεριέλαβε πάνω από 5.000 οδηγούς σε 22 χώρες, είναι τα εξής:

  • Από την αρχή της πανδημίας Covid-19, οι ερωτηθέντες και στις 22 χώρες έχουν πολύ λιγότερες πιθανότητες να χρησιμοποιούν τις δημόσιες συγκοινωνίες (65%) και είναι πιθανότερο να χρησιμοποιούν το δικό τους ιδιωτικό αυτοκίνητο (76%).
  • Οι περισσότεροι (79%) δηλώνουν πως η πανδημία τους έκανε να συνειδητοποιήσουν την ασφάλεια και την άνεση του δικού τους οχήματος.
  • Πάνω από τους μισούς συμμετέχοντες στην έρευνα (53%) δηλώνουν πως αντιμετωπίζουν πιο σοβαρά την κλιματική αλλαγή ως παγκόσμια απειλή από την έναρξη της πανδημίας Covid-19. Για πολλούς (47%), αυτή η αυξημένη ευαισθητοποίηση καθιστά πολύ πιο πιθανό να στραφούν σε ηλεκτρικό όχημα μηδενικών εκπομπών.
  • Από την έναρξη της πανδημίας, οι ερωτηθέντες είναι πιο πιθανό να προβούν σε διαδικτυακές αγορές και να επιλέξουν παράδοση στο σπίτι (47%), ενισχύοντας τη ζήτηση για οχήματα διανομής LCV και ηλεκτρικά LCV (eLCV).
  • Πολλοί (47%) ανησυχούν για την αυξημένη κυκλοφοριακή συμφόρηση και ρύπανση από οχήματα διανομών μετά τον Covid – αλλά η λύση είναι σαφής: η συντριπτική πλειονότητα (61%) των οδηγών διανομών είναι πρόθυμοι να συνεργαστούν με άλλες επιχειρήσεις για μείωση της συμφόρησης, καθώς και να μεταβούν σε χρήση ηλεκτρικών LCV μηδενικών εκπομπών (75%) για μείωση της ρύπανσης.

Μια πρόσκληση αφύπνισης για τον κλάδο

Ο Tex Gunning, CEO της LeasePlan, δήλωσε: “Αυτή η έκθεση αποτελεί πρόσκληση αφύπνισης για τον κλάδο: η κινητικότητα διαμοιρασμού και οι δημόσιες συγκοινωνίες απορρίπτονται και εγκρίνονται οι ασφαλείς και καθαρές ιδιωτικές μεταφορές. Παράλληλα, οι οδηγοί είναι πιο συνειδητοποιημένοι οικολογικά από ποτέ, με σχεδόν τους μισούς έτοιμους να υιοθετήσουν ηλεκτρικά οχήματα και να διαφυλάξουν τον καθαρότερο αέρα που όλοι βιώσαμε από την έναρξη της πανδημίας. Οι υπεύθυνοι χάραξης πολιτικής καθεμιάς από τις 22 χώρες που ερωτήθηκαν πρέπει να αφουγκρασθούν και να ανταποκριθούν σε αυτό το αίτημα, επενδύοντας σε μακροπρόθεσμα κίνητρα για EV και υποδομές φόρτισης. Όλοι πρέπει να έχουν τη δυνατότητα να υιοθετήσουν ηλεκτρικά οχήματα και να διαδραματίσουν τον ρόλο τους για να καταστεί το 2021 το πιο πράσινο έτος των οδικών μεταφορών”.

Πολύ σημαντικά τα LCV στη Νέα Κανονικότητα

Ο Mark Lovett, Επικεφαλής Επαγγελματικών Οχημάτων, δήλωσε: “Τα LCV δεν υπήρξαν ποτέ πιο σημαντικά: οποιαδήποτε εταιρεία λιανικής που θέλει επιτύχει στη Νέα Κανονικότητα θα χρειαστεί έναν στόλο LCV για να καλύψει την ανερχόμενη ζήτηση online αγορών και τελικών παραδόσεων. Ωστόσο, αυτή η ζήτηση πρέπει να ικανοποιηθεί με υπευθυνότητα και πρέπει να καθησυχαστούν οι ανησυχίες για κυκλοφοριακή συμφόρηση και ρύπανση από οχήματα διανομών. Τα καλά νέα είναι ότι οι κατασκευαστές παράγουν περισσότερα ηλεκτρικά οχήματα παράδοσης από πριν, οπότε το 2021 δεν θα υπάρχει δικαιολογία να μην ανταλλάξουμε το φορτηγό μας με ένα οικολογικό βαν και κάθε παράδοση να εκτελείται με μηδενικές εκπομπές».

Το LeasePlan Mobility Insights Report είναι μια ετήσια έρευνα για τις απόψεις των οδηγών σχετικά με τα πιο σημαντικά θέματα που αντιμετωπίζει ο κλάδος και πραγματοποιείται σε συνεργασία με την κορυφαία εταιρεία ερευνών Ipsos. Η έρευνα διεξάγεται σε 22 χώρες, μεταξύ αυτών: Αυστραλία, Αυστρία, Βέλγιο, Δανία, Φινλανδία, Γαλλία, Γερμανία, Ελλάδα, Ιταλία, Λουξεμβούργο, Ολλανδία, Νέα Ζηλανδία, Νορβηγία, Πολωνία, Πορτογαλία, Ρουμανία, Ισπανία, Σουηδία, Ελβετία , Τουρκία, Ηνωμένο Βασίλειο και Ηνωμένες Πολιτείες

 

Προηγούμενο άρθροCLEPA: Τα μέτρα της ΕΕ δεν λαμβάνουν υπόψη τις βιομηχανικές πτυχές
Επόμενο άρθροΤο Audi A3 Sportback συνεχίζει να βραβεύεται