Οι πωλήσεις επιβατικών αυτοκινήτων το οκτάμηνο Ιανουαρίου – Αυγούστου 2019 παρουσίασαν αύξηση 9,8% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2018, σύμφωνα με τα στοιχεία του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων και Δικύκλων – ΣΕΑΑ.

Συγκεκριμένα, 34 μάρκες πούλησαν 86.873 επιβατικά αυτοκίνητα στην Ελλάδα, έναντι 79.154 το οκτάμηνο του 2018. Στην πρώτη θέση βρίσκεται η Toyota – η μόνη μάρκα με διψήφιο μερίδιο αγοράς – και ακολουθούν στη δεκάδα, με μερίδιο αγοράς 4% και άνω, κατά σειρά οι Peugeot (9,3%), Volkswagen (8%), Fiat (7,3%), Hyundai (7,2%), Opel (6,8%), Suzuki (6,4%), Citroen (6%), Nissan (5,7%) και Audi (4%). Πέντε μάρκες πούλησαν λιγότερα από 100 οχήματα η κάθε μία, ενώ η Maserati πούλησε μόλις ένα τον μήνα Ιούλιο. Καμία μάρκα δεν κατάφερε ακόμα να ξεπεράσει το φράγμα των 10.000 αυτοκινήτων φέτος.

Αναλυτικά τα στοιχεία των ταξινομήσεων και τα μερίδια αγοράς των μαρκών παρουσιάζονται στον παρακάτω πίνακα:

Προηγούμενο άρθροΌταν το νέο Opel Corsa GS Line συνάντησε το ‘Original’ Corsa GSi
Επόμενο άρθροNissan ΝAVARA γίνεται πιο έξυπνο, αποδοτικό και σκληροτράχηλο