Το Nissan ΝAVARA, είναι διαθέσιμο με μια σειρά από αναβαθμισμένες τεχνολογίες, σε συνδυασμό με την κορυφαία πανευρωπαϊκή εγγύηση των πέντε ετών / 160.000 χλμ.

Οι επαγγελματίες θα απολαύσουν τη βελτιωμένη απόδοση του NAVARA, τόσο στη δουλειά, όσο και στην αναψυχή τους, χάρη στο ολοκαίνουργιο εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο του κορυφαίου pick-up. Η αναβαθμισμένη ανάρτηση προσφέρει ακόμα καλύτερη κύλιση, βελτιώνοντας περαιτέρω τον χειρισμό του οχήματος και την άνεση των επιβατών, ενώ τα στάνταρ εμπρός και πίσω δισκόφρενα, ανεβάζουν τον πήχη και στον τομέα της πέδησης. Η αναθεωρημένη ανάρτηση σημαίνει ότι το NAVARA  μπορεί πλέον να μεταφέρει και βαρύτερα ωφέλιμα φορτία, ενώ  χάρη στην τεχνολογία Intelligent Trailer Sway Assist, η ρυμούλκηση δεν ήταν ποτέ τόσο ασφαλής.

“Αυτή η νέα γενιά του Navara, αναπτύχθηκε από την εμπειρία 80 ετών της Nissan στον  σχεδιασμό ανθεκτικών και πρακτικών pick-up και αποτελεί ένα συναρπαστικό, νέο βήμα για αυτό το όχημα”, δήλωσε ο Paolo D’Ettore, Διευθυντής Επιχειρηματικής Μονάδας LCV. “Με τις ικανότητές του Go Anywhere και τη βραβευμένη μηχανική, το NAVARA θα διατηρήσει αναμφισβήτητα την ηγετική θέση του στα LCV της Nissan, σε μεγάλο βαθμό, στο μέλλον”.

Ο αποδοτικότερος κινητήρας έχει οικονομία καυσίμου έως 6,9 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα (συνδυασμένος κύκλος NEDC) και οι εκπομπές ξεκινούν από 182 γραμμάρια CO2 ανά χιλιόμετρο. Ως το πλέον ευπροσάρμοστο εργαλείο δουλειάς, ο κινητήρας twin-turbo του NAVARA διατίθεται με δύο επιλογές ισχύος,  που προσφέρουν 163PS / 120kW και 190PS / 140kW αντίστοιχα. Μάλιστα στην πρώτη επιλογή, ο κινητήρας  διαθέτει επιπλέον  22Nm  ροπής, φτάνοντας  στα 425Nm, χάρη στην αλλαγή από μονό σε διπλό turbo.

Τον κινητήρα χαρακτηρίζουν τα ατσάλινα έμβολα, με επίστρωση DLC (Diamond-Like Carbon Coating) στα δαχτυλίδια τους, καθώς και η  χαμηλότερη αναλογία συμπίεσης 15,1 (έναντι 15,4 προηγουμένως). Η πίεση του συστήματος ψεκασμού καυσίμου αυξήθηκε από 2.000 σε 2.200 bar με νέα αντλία, για μεγαλύτερη ακρίβεια και απόδοση. Το σύστημα ψύξης νερού έχει αναβαθμιστεί, ενώ και το  νέο σύστημα εξάτμισης ενσωματώνει τεχνολογίες φίλτρου σωματιδίων πετρελαίου (DPF) και  επιλεκτικής καταλυτικής αναγωγής (SCR), παρέχοντας ένα πιο συμπαγές σχεδιασμό, με χαμηλότερες εκπομπές NOx.

Το νέο 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο του NAVARA κατασκευάζεται στην Ευρώπη, αποτελώντας την παγκοσμίως πρώτη εφαρμογή του. Η νέα μετάδοση προσφέρει σημαντική βελτίωση στην ευκολία αλλαγών  χάρη στην καλωδιακή λειτουργία, την υιοθέτηση κοντύτερου επιλογέα ταχυτήτων, στον ενισχυμένο συγχρονισμό και στη μείωση των κραδασμών. Η νέα μετάδοση διαθέτει επίσης ένα πιο συμβατικό μοτίβο αλλαγής ταχυτήτων, με την όπισθεν  τοποθετημένη δίπλα στην πρώτη και νέες σχέσεις μετάδοσης για βελτιωμένη απόδοση καυσίμου και χαμηλότερα επίπεδα θορύβου, κατά την οδήγηση σε αυτοκινητόδρομο. Παράλληλα, έχει  γίνει  περαιτέρω ρύθμιση του αυτόματου κιβωτίου 7 ταχυτήτων, με βελτιώσεις στην άνεση, την αίσθηση και την απόκριση.

Το Navara διαθέτει τη δεύτερη γενιά, τύπου SUV,  οπίσθιας ανάρτησης  πέντε συνδέσμων, αποτελώντας μια ριζοσπαστική  “απομάκρυνση” από τα φύλλα σούστας που χρησιμοποιούνται στα περισσότερα pick-ups του ανταγωνισμού, παρέχοντας καλύτερη άνεση και έλεγχο, χωρίς να διακυβεύεται η ικανότητα του οχήματος. Η Nissan ήταν ο πρώτος κατασκευαστής που εφάρμοσε την ανάρτηση με 5 συνδέσμους στην αγορά των pick-ups του 1 τόνου, με το NAVARA  Double Cab που κυκλοφόρησε το 2015. Τώρα, η ανάρτηση αυτή, είναι διαθέσιμη και στην έκδοση King Cab, αποτελώντας παγκόσμια πρώτη για την συγκεκριμένη έκδοση σε pick-up.

Ως αποτέλεσμα των παραπάνω αλλαγών, το ΝAVARA έχει βελτιωμένη άνεση και έλεγχο χωρίς να διακυβεύεται η ικανότητα μεταφοράς φορτίου. Στο King Cab, αυτό “μεταφράζεται” σε αύξηση του ωφέλιμου φορτίου μεταξύ  55-95 kg (ανάλογα με τις προδιαγραφές) σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο,  με το  νέο ωφέλιμο φορτίο να φτάνει στα 1.165 kg (και το επιτρεπόμενο συνολικό βάρος στα 3.200 kg). Εν τω μεταξύ, το Double Cab έχει μια αύξηση ωφέλιμου φορτίου σε ένα εύρος 54 – 114 kg (ανάλογα με τις προδιαγραφές), φτάνοντας σε  συνολικά ωφέλιμα φορτία έως 1.115 kg – 1.180 kg και επιτρεπόμενο συνολικό βάρος στα 3.250 kg.

Οι τροποποιήσεις της μπροστινής ανάρτησης προσφέρουν περισσότερη ευκολία στον χειρισμό του τιμονιού, με ελαφρύτερο και πιο άνετο χειρισμό σε ελιγμούς χαμηλής ταχύτητας. Η ανύψωση κατά 25 mm στην πίσω ανάρτηση και η σπείρα ελατηρίου δύο βαθμίδων, ενισχύουν τη στάση του οχήματος, προσδίδοντας ακόμα πιο επιβλητική εμφάνιση.

Τα εμπρός δισκόφρενα έχουν αυξηθεί σε μέγεθος από 296mm σε 320mm, ενώ τα πίσω φρένα διαθέτουν δίσκους 308mm αντί  για ταμπούρα. Εκτός από τις βελτιωμένες αποστάσεις  ακινητοποίησης, τα νέα φρένα έχουν βελτιώσει και την αίσθηση στο πεντάλ,  με μείωση στα επίπεδα θορύβου, αύξησης της απόδοσης κατά το πάτημα του φρένου, ενώ παράλληλα έχει μειωθεί κατά 40% η ασκούμενη δύναμη στο πεντάλ.

Στα επιπλέον αξιοσημείωτα νέα χαρακτηριστικά του ανανεωμένου μοντέλου περιλαμβάνεται και το Intelligent Trailer Sway Assist. Αυτό το νέο σύστημα ανιχνεύει την κλίση του ρυμουλκούμενου και πραγματοποιεί ανεπαίσθητες διορθώσεις με μεμονωμένη πέδηση σε κάθε τροχό  και μείωση της ροπής του, διατηρώντας υπό έλεγχο τόσο το όχημα, όσο και το ρυμουλκούμενο. Τα Intelligent Emergency Braking, Hill Start AssistHill Descent Control και Intelligent Around View Monitor συμπεριλαμβάνονται στον εξοπλισμό, θεμελιώνοντας  το κύρος του NAVARA  ως  ενός  πολύ-χρηστικού pick-up, που ενσωματώνει  την τελευταία λέξη της τεχνολογίας.

Στο εσωτερικό, η σχέση μεταξύ του οχήματος και του οδηγού επαναπροσδιορίζεται, χάρη στο νέο NissanConnect με το Alliance In-Vehicle Connectivity (A-IVC). Το σύστημα ψυχαγωγίας NissanConnect  έχει υποστεί μια ολική επανεγκατάσταση υλικού και λογισμικού που επιτρέπει στους επιβάτες  να “αντικατοπτρίζουν” (mirroring)  το τηλέφωνό τους στο εσωτερικό του οχήματος, εμφανιζόμενο σε μια νέα, ευκρινέστερη οθόνη 8 ιντσών (έναντι της προηγούμενης των 7 ιντσών), με έλεγχο πολλαπλής αφής και ταχύτερους χρόνους απόκρισης.

Το NAVARA χαρακτηρίζει και η  προσθήκη της εφαρμογής NissanConnect Services, η οποία διαθέτει μονάδα ελέγχου τηλεματικής και ενσωματωμένη συσκευή 4G που επιτρέπει την κοινή χρήση δεδομένων, χωρίς ξεχωριστή τηλεφωνική σύνδεση. Οι ενσωματωμένοι χάρτες της TomTom συνδυάζονται με ενημερώσεις over-the-air  για να διασφαλίζεται η ακριβής χαρτογράφηση σε πραγματικό χρόνο, παράλληλα με πληροφορίες κυκλοφορίας σε πραγματικό χρόνο, τρισδιάστατους χάρτες, πληροφορίες για τις καιρικές συνθήκες, όπως και με τα Google Satellite και Street View. Η εφαρμογή περιλαμβάνει επίσης  έλεγχο κόρνας και φωτισμού, αλλά και εντοπισμό του οχήματος, όλα εξ αποστάσεως, προσφέροντας ξεγνοιασιά  στο τυχερό ιδιοκτήτη του NAVARA.  Το νέο σύστημα είναι συμβατό με τα Apple CarPlay και Android Auto, παρέχοντας  απρόσκοπτη συνδεσιμότητα.

Το αναβαθμισμένο NAVARA αντιπροσωπεύει την τελευταία  εξέλιξη στα pick-ups, με σκληροτράχηλο χαρακτήρα και συνάμα σύγχρονη αισθητική. Εκτός από την ψηλότερη εμφάνιση χάρη και στη βελτιωμένη ανάρτηση, εξοπλίζεται με  ζάντες  νέας, εκπληκτικής σχεδίασης, σε όλη την γκάμα εκδόσεων. Παράλληλα, στις αρχικές εκδόσεις εξοπλισμού,  η διάσταση των τροχών ανέρχεται στις 17 ίντσες, έναντι 16 ιντσών που ήταν μέχρι πρότινος.

Στις πλουσιότερες εκδόσεις, από πλευράς εξοπλισμού, το NAVARA διαθέτει αναβαθμισμένους προβολείς LED,  με εσωτερικό σκούρο γυαλιστερό χρώμα. Φυσικά, το Navara εξακολουθεί να συνοδεύει η πανευρωπαϊκή εγγύηση 5 ετών / 160.000 χλμ ως στάνταρ.

Το NAVARA πωλείται σε 109 χώρες σε όλο τον κόσμο και το συγκεκριμένο μοντέλο έχει σχεδιαστεί ειδικά για τους Ευρωπαίους αγοραστές και κατασκευάζεται  στο εργοστάσιο της NMISA στη Βαρκελώνη, το οποίο έκλεισε πρόσφατα 35 χρόνια επιτυχημένης παραγωγικής λειτουργίας. Στοιχεία από την κορυφαία τεχνογνωσία της Nissan στα crossover, ενισχύουν περαιτέρω τη δύναμη “Go Anywhere” του NAVARA (να πηγαίνει δηλαδή παντού). Επιπλέον,  χάρη στην επιτυχία της πιο πρόσφατης έκδοσης  “N-Guard”,  το NAVARA θα συνεχίζει να διαδραματίζει ηγετικό ρόλο στην κατηγορία του.

Οι τιμές για το Nissan NAVARA, ξεκινούν από τις 26.140 ευρώ για την έκδοση King Cab και από τις 26.840 ευρώ για την έκδοση Double Cab. Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να δείτε εδώ.

 

Προηγούμενο άρθροΜερίδια αγοράς επιβατικών ανά μάρκα στην Ελλάδα
Επόμενο άρθροΘα μειώσει το BMW Group θέσεις εργασίας μέχρι το 2022;