Η Mercedes-Benz Cars & Vans παρέδωσε πάνω από 1 εκατομμύριο οχήματα παγκοσμίως το α’ εξάμηνο του 2020, με τον Ιούνιο να καταγράφει ελαφρώς υψηλότερες πωλήσεις από τον αντίστοιχο μήνα του προηγούμενου έτους.

Η Mercedes-Benz ενέτεινε περαιτέρω την επαφή με τους πελάτες κατά το δεύτερο τρίμηνο χρησιμοποιώντας πλήθος ψηφιακών υπηρεσιών και εργαλείων. Η μεγάλη ευελιξία των παγκόσμιων αντιπροσώπων της, το ελκυστικό χαρτοφυλάκιο προϊόντων και η φήμη της μάρκας Mercedes-Benz αντικατοπτρίστηκαν στις πωλήσεις αυτοκινήτων: τον Ιούνιο, οι παγκόσμιες παραδόσεις ήταν και πάλι ελαφρώς υψηλότερες από του προηγούμενου έτους (+0,6%).

Από την αρχή του έτους, η Mercedes-Benz πέτυχε καλύτερη ανάπτυξη από τη συνολική αγορά αυτοκινήτων πολυτελείας σε ορισμένες ευρωπαϊκές αγορές και στην εγχώρια αγορά της στη Γερμανία. Στις ΗΠΑ, η εταιρεία κατέλαβε ηγετική θέση μεταξύ των πολυτελών αυτοκινήτων όσον αφορά στις πωλήσεις μονάδων κατά το πρώτο εξάμηνο του έτους. Στην περιοχή Ασίας-Ειρηνικού η εταιρεία πέτυχε νέο ρεκόρ πωλήσεων από τον Απρίλιο έως τον Ιούνιο.

“Το καλύτερο μέχρι σήμερα δεύτερο τρίμηνο της Mercedes-Benz στην Κίνα δείχνει την εντυπωσιακή ταχύτητα με την οποία η ζήτηση ανακάμπτει στη μεγαλύτερη αγορά μας. Από τον Απρίλιο έως τον Ιούνιο, οι επιπτώσεις του κορωνοϊού επηρέασαν πολύ τις παραδόσεις μας στην Ευρώπη και τη Βόρεια Αμερική. Τώρα σχεδόν όλες οι αντιπροσωπείες μας παγκοσμίως επαναλειτουργούν. Το ενδιαφέρον των πελατών μας για αγορά είναι έντονο και έχουμε λάβει πολύ θετικά σχόλια σχετικά με τις διαδικτυακές δραστηριότητες των παγκόσμιων αντιπροσώπων μας. Αυτό μας δίνει αισιοδοξία για την τάση πωλήσεων του τρίτου τριμήνου”, δήλωσε η Britta Seeger, Μέλος των Διοικητικών Συμβουλίων της Daimler AG και της Mercedes-Benz AG, υπεύθυνης Μάρκετινγκ και Πωλήσεων. “Στην Ευρώπη, οι παραδόσεις των plug-in υβριδικών μας έχουν υπερτετραπλασιαστεί από τις αρχές του έτους σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του προηγούμενου έτους. Ο τρέχων αριθμός παραγγελιών xEV της Mercedes-Benz Cars αποτελεί επίσης ένα θετικό σημάδι για το δεύτερο εξάμηνο του έτους: τους επόμενους έξι μήνες, αναμένουμε σημαντική επίδραση στις πωλήσεις από τη συνεχιζόμενη ηλεκτρική μας καμπάνια”.

Πωλήσεις μονάδων Cars & Vans

Η Mercedes-Benz πούλησε 935.089 αυτοκίνητα το πρώτο εξάμηνο του έτους (-17,6%). Με το σήμα smart, η μετάβαση σε μια αμιγώς ηλεκτρική λειτουργία μπαταρίας είχε σημαντική επίδραση στη σύγκριση των πωλήσεων του προηγούμενου έτους: παγκοσμίως, 10.101 δίκλινα και τετράθυρα αστικά μικρά αυτοκίνητα παραδόθηκαν στους πελάτες από την αρχή του έτους (- 83,3%). Έτσι, η Mercedes-Benz Cars πούλησε συνολικά 945.190 αυτοκίνητα της μάρκας Mercedes-Benz και smart κατά το πρώτο εξάμηνο του έτους (-20,9%). Όσον αφορά στα επαγγελματικά οχήματα της Mercedes-Benz Vans, η πανδημία COVID-19 επηρέασε σαφώς το πρώτο εξάμηνο του 2020. Ειδικά λόγω των μέτρων κλεισίματος του Απριλίου και του Μαΐου, υπήρξε μείωση 25,6% των πωλήσεων μονάδων το πρώτο εξάμηνο του έτους, σε σύγκριση με την προηγούμενη χρονιά. Συνολικά 125.946 μονάδες Sprinter, Vito, Vito Tourer και Citan πωλήθηκαν κατά το πρώτο εξάμηνο του έτους.

“Το κλείσιμο μας επηρέασε. Διαθέτουμε όμως ένα πολύ ισχυρό χαρτοφυλάκιο προϊόντων. Τα βαν της Mercedes-Benz κυκλοφόρησαν πολύ σε αυτή τη δύσκολη περίοδο – λόγω πολλών παραδόσεων ή ως μέσα μεταφοράς στον τομέα της υγειονομικής περίθαλψης, μεταξύ άλλων. Είναι ιδιαίτερα ευχάριστο το ότι η αγορά της Κίνας έχει ανακάμψει τόσο γρήγορα και ότι καταφέραμε να αυξήσουμε τις εντόπιες πωλήσεις μονάδων των επαγγελματικών μας βαν κατά 35%”, δήλωσε ο Marcus Breitschwerdt, Επικεφαλής της Mercedes-Benz Vans. “Συνεχίζουμε να προχωράμε στην ηλεκτροκίνηση των προϊόντων μας. Κατά το δεύτερο τρίμηνο, το eSprinter και το EQV διατέθηκαν για παραγγελίες και θα προκαλέσουν επιπλέον ζήτηση. Έτσι ενισχύουμε περαιτέρω την ηγετική μας θέση σε αυτήν την κατηγορία. Είμαστε επίσης αισιόδοξοι πως τα μοντέλα Marco Polo θα κερδίσουν νέους πελάτες στην κατηγορία των αυτοκινούμενων τροχόσπιτων”.

Mercedes-Benz GLA & CLA 250 e; Combined fuel consumption: 1.8-1.5 l/100 km, combined electrical consumption: 16.1-15.1 kWh/100 km, combined CO2 emissions: 42-35 g/km

Πωλήσεις αυτοκινήτων MercedesBenz ανά περιοχή και αγορά

Στην Ευρώπη, η Mercedes-Benz παρέδωσε 313.490 αυτοκίνητα την περίοδο Ιανουαρίου – Ιουνίου (-31,5%). Στη Γερμανία, η Mercedes-Benz πούλησε 106.167 μονάδες το πρώτο εξάμηνο του έτους (-27,9%). Στην εγχώρια αγορά της κατέγραψε και πάλι τις περισσότερες ταξινομήσεις μεταξύ των μαρκών πολυτελών αυτοκινήτων τους πρώτους έξι μήνες του έτους. Στην περιοχή Ασίας-Ειρηνικού σημείωσε το καλύτερο δεύτερο τρίμηνο μέχρι σήμερα με πωλήσεις 259.404 επιβατικών αυτοκινήτων (+ 8,9%). Αυτό επιτεύχθηκε κυρίως λόγω της θετικής εξέλιξης της μεγαλύτερης αγοράς, της Κίνας: εκεί, οι πωλήσεις 207.107 μονάδων ξεπέρασαν κατά 35.000 μονάδες το προηγούμενο ρεκόρ για δεύτερο τρίμηνο (+ 21,6%). Οι πωλήσεις από τον Ιανουάριο έως τον Ιούνιο ήταν πάνω από το προηγούμενο έτος (+ 0,4%). Οι παραδόσεις στη Βόρεια Αμερική ανήλθαν συνολικά στις 146.538 μονάδες από την αρχή του έτους (-16,0%). Στην κύρια αγορά της περιοχής, τις ΗΠΑ, η Mercedes-Benz παρέδωσε 127.207 επιβατικά αυτοκίνητα το πρώτο εξάμηνο του 2020 (-13,7%).

Επισκόπηση των λιανικών πωλήσεων της MercedesBenz Cars & Vans

Β΄εξαμ. 2020 ΜΕΤ % Α’ εξάμ. 2020 ΜΕΤ %
Mercedes-Benz* 457.711 -20,2 935.089 -17,6
Smart 4.238 -87,3 10.101 -83,3
Mercedes-Benz Cars 461.949 -23,9 945.190 -20,9
Mercedes-Benz Vans (επαγγελματικά) 61.358 -34,3 125.946 -25,6
Mercedes-Benz Cars & Vans** 523.307 /// 1,071.136 ///
Πωλήσεις αυτοκινήτων Mercedes-Benz ανά περιοχή
Eυρώπη 124.527 -46,5 313.490 -31,5
– εκ των οποίων στη Γερμανία 41.835 -45,5 106.167 -27,9
Aσία-Ειρηνικός 259.404 +8,9 458.253 -4,2
– εκ των οποίων στην Κίνα 207.107 +21,6 346.067 +0,4
Βόρεια Αμερική 68.037 -24,7 146.538 -16,0
– εκ των οποίων στις ΗΠΑ 59.461 -22,0 127.207 -13,7

* Συμπεριλαμβανομένης της V-Class και της X-Class

** Οι λιανικές πωλήσεις των τμημάτων της Mercedes-Benz Cars & Vans παρουσιάστηκαν μαζί για πρώτη φορά στην ανακοίνωση λιανικών πωλήσεων κατά το πρώτο τρίμηνο του 2020, οπότε δεν υπάρχει περίοδος σύγκρισης.

Προηγούμενο άρθροΝέες υπηρεσίες After Sales από την Kosmocar-Volkswagen
Επόμενο άρθροGroupe Renault – Google Cloud: επιταχύνουν το Industry 4.0