Η Bosch και η Powercell υπέγραψαν σύμφωνο για τη διευκόλυνση της μαζικής παραγωγής κυψελών καυσίμου υδρογόνου.

Οι δύο μεγάλες εταιρείες υπέγραψαν συμφωνία για την από κοινού μαζική παραγωγή κυψελών καυσίμου για την ηλεκτροκίνηση επαγγελματικών οχημάτων βαρέως τύπου. Η κοινοπραξία πρέπει να ανταποκριθεί στη νομοθεσία της Ευρωπαϊκής Ένωσης περί μείωσης των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα των φορτηγών κατά 15% μέχρι το 2025 και 30% μέχρι το 2030.

Οι υβριδικοί και ηλεκτρικοί κινητήρες αποτελούν διέξοδο για τη βιομηχανία, ωστόσο, λαμβάνοντας υπόψη το μεγάλο βάρος των κυψελών μπαταρίας, οι κυψέλες καυσίμου υδρογόνου μπορεί να παρέχουν λύση. Επιπλέον, χρειάζονται λιγότερο χρόνο για να ανεφοδιαστούν από ότι οι ηλεκτρικές μπαταρίες, γεγονός που τις καθιστά καταλληλότερες για οχήματα που πρέπει να βρίσκονται στο δρόμο για μεγάλο χρονικό διάστημα.

Και αν θέλουμε να τολμήσουμε και να δούμε μακροπρόθεσμα: θα μπορούσε η αύξηση των επενδύσεων σε κυψέλες καυσίμου υδρογόνου να οδηγήσει επίσης σε οικονομίες κλίμακας και να μειώσει τη συνολική τιμή, όπως συνέβη με τις μπαταρίες ηλεκτρικών αυτοκινήτων;

Προηγούμενο άρθροFord Digit, το βαδίζον ρομπότ για τις παραδόσεις
Επόμενο άρθροBMW, VW και Ford στην αγορά των σκούτερ