Η Maserati MC20 δεν είναι ένα ακόμα σπορ αυτοκίνητο. Σηματοδοτεί την επιστροφή της μάρκας στις ρίζες της, εστιάζοντας στην απόδοση, ενώ φέρει ένα νέο μηχανικό σύνολο, με την ονομασία Nettuno.

Πρόκειται για έναν ακόμα θρίαμβο της ιταλικής σπορ αυτοκινητοβιομηχανίας. Το υψηλής τεχνολογίας, εξαιρετικά ελαφρύ μονοκόμματο αμάξωμα από ανθρακονήματα αναπτύχθηκε για να καταστεί το MC20 στιβαρότερο, ταχύτερο, ασφαλέστερο και οπτικά δυναμικό χάρη στην υψηλή ακαμψία του.

Το σούπερ σπορ αυτοκίνητο που αναπτύχθηκε στο Maserati Innovation Lab, είναι η φυσική εξέλιξη του εξαιρετικά επιτυχημένου MC12, του αυτοκινήτου που το 2004 σηματοδότησε την επιστροφή της Maserati στους αγώνες μετά από 37 χρόνια.

Το MC12 κέρδισε 22 αγώνες και 14 τίτλους πρωταθλήματος από το 2004 έως το 2010. Η Maserati επιστρέφει στον κόσμο των αγώνων με το νέο MC20. Το μοντέλο θα κατασκευαστεί στο εργοστάσιο της Modena, όπου εκσυγχρονίζεται η γραμμή παραγωγής, η οποία θα περιλαμβάνει επίσης τον προηγμένο ηλεκτρικό κινητήρα του.

Εκπληκτικά ελαφρύ για εξαιρετικές επιδόσεις

Ο κινητήρας είναι τοποθετημένος στο κέντρο του αυτοκινήτου και ιδιαίτερα ταχύς. Το ελαφρύ αμάξωμα του MC20 διασφαλίζει μια εξαιρετική αναλογία ισχύος – βάρους, προσφέροντας εκπληκτική επιτάχυνση και κορυφαία ταχύτητα. Με βάρος κάτω από 1.500 κιλά, διαθέτει εντυπωσιακές επιδόσεις: μέγιστη ταχύτητα 325 χλμ./ώρα, επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 2,5΄.

Με απέριττο εσωτερικό, κάθε χειριστήριο εξυπηρετεί έναν πρακτικό σκοπό. Διαθέτει ψηφιακό πίνακα οργάνων και μεγάλη οθόνη αφής για το infotainment. Εμπνευσμένος από τα ρολόγια πολυτελείας, ο ακριβής επιλογέας κίνησης κοσμεί την κεντρική κονσόλα από ανθρακονήματα, υπενθυμίζοντας σε όλους ότι βρίσκονται σε μια Maserati.

Αγωνιστικό πνεύμα με τη διακριτική πινελιά Maserati και στην επιλογή των καλύτερων δερμάτων, Alcantara® και ανθρακονημάτων.

Ο καλύτερος ήχος Made in Italy: Η MC20 είναι η πρώτη Maserati που διαθέτει το προαιρετικό εκπληκτικό ηχοσύστημα Sonus Faber High-Premium.

Προηγούμενο άρθροDaimler Buses: Μεγάλη παραγγελία από το Ισραήλ
Επόμενο άρθροΟι επιδόσεις των εταιρειών για τους στόχους εκπομπών