Πώς πήγαν οι μάρκες αυτοκινήτων στην ελληνική αγορά το 2019 -που αυξήθηκε κατά 10,3%– και πως διαμορφώνονται τα μερίδια αγοράς τους με βάση τα στοιχεία;

27 μάρκες αυτοκινήτων από τις 40 που δραστηριοποιήθηκαν στην ελληνική αγορά, αύξησαν τις πωλήσεις τους το 2019.

Αυτές είναι κατά σειρά, οι εξής: Toyota, Peugeot, Volkswagen, Hyundai, Opel, Fiat, Citroen, Suzuki, Mercedes, Renault, Audi, Skoda, BMW, Kia, Seat, Volvo, Dacia, MINI, smart, Mitsubishi, Mazda, Land Rover, Jaguar, Porsche, Lexus, Subaru, Abarth.

Επτά μάρκες είδαν τις πωλήσεις τους να μειώνονται σε σχέση με το 2018. Οι Nissan, Ford, Honda, Jeep, Alfa Romeo, Ssangyong, Maserati.

Μία μάρκα, η Tesla, πούλησε το 2019 δύο (2) αυτοκίνητα και 5 δεν πούλησαν κανένα (Chevrolet, Bentley, Secma, Aston Martin, LMC), από τα ελάχιστα που πωλούσαν ούτως ή άλλως.

Κατάταξη 2019 Μάρκα Όγκος πωλήσεων 2019 Όγκος πωλήσεων 2018 Κατάταξη 2018 % ΜΕΤ
Σύνολο αγοράς 114.109 103.431 10,3%
1 TOYOTA 12.581 11.756 (1) 7,0%
2 PEUGEOT 9.827 8.371 (3) 17,4%
3 VOLKSWAGEN 9.463 9.023 (2) 4,9%
4 HYUNDAI 7.921 5.722 (8) 38,4%
5 OPEL 7.413 6.931 (6) 7,0%
6 FIAT 7.319 7.092 (5) 3,2%
7 CITROEN 6.963 5.387 (9) 29,3%
8 SUZUKI 6.504 5.905 (7) 10,1%
9 NISSAN 6.322 7.894 (4) -19,9%
10 MERCEDES 4.524 3.785 (12) 19,5%
11 RENAULT 4.279 4.188 (10) 2,2%
12 AUDI 4.020 2.662 (17) 51,0%
13 SKODA 3.993 3.607 (13) 10,7%
14 FORD 3.886 4.172 (11) -6,9%
15 BMW 3.394 2.864 (14) 18,5%
16 KIA MOTORS 3.215 2.830 (15) 13,6%
17 SEAT 3.143 2.669 (16) 17,8%
18 VOLVO 1.851 1.695 (18) 9,2%
19 DACIA 1.834 1.320 (20) 38,9%
20 MINI 1.767 1.614 (19) 9,5%
21 SMART 766 736 (22) 4,1%
22 HONDA 651 686 (23) -5,1%
23 JEEP 593 1.159 (21) -48,8%
24 MITSUBISHI 505 292 (25) 72,9%
25 MAZDA 324 2 (35) 16100,0%
26 LAND ROVER 319 183 (26) 74,3%
27 ALFA ROMEO 293 507 (24) -42,2%
28 JAGUAR 126 122 (27) 3,3%
29 PORSCHE 108 72 (28) 50,0%
30 LEXUS 91 60 (29) 51,7%
31 SUBARU 60 48 (30) 25,0%
32 ABARTH 36 30 (31) 20,0%
33 SSANGYONG 14 28 (32) -50,0%
34 MASERATI 2 8 (33) -75,0%
35 TESLA 2 2 (35) 0,0%
36 CHEVROLET 0 2 (35) -100,0%
37 BENTLEY 0 3 (34) -100,0%
38 SECMA 0 2 (35) -100,0%
39 ASTON MARTIN 0 1 (39) -100,0%
40 LMC 0 1 (39) -100,0%

Πηγή ΣΕΑΑ

Σύμφωνα με τα στοιχεία του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων και Δικύκλων (ΣΕΑΑ), που επεξεργάστηκε το fleetnews, από πλευράς κατάταξης, η Toyota παρέμεινε σταθερά η πρώτη μάρκα σε πωλήσεις στην ελληνική αγορά, με μερίδιο 11,03% και στην πρώτη δεκάδα ακολουθούν η Peugeot (8,61%), η Volkswagen (8,29%), η Hyundai (6,94%), η Opel (6,50%), η Fiat (6,41%), η Citroen (6,10%), η Suzuki (5,70%) και η Mercedes (3,96%).

Στη δεύτερη δεκάδα είναι η Renault (3,75%), η Audi (3,52%), η Skoda (3,50%), η Ford (3,41%), η BMW (2,97%), η Kia (2,82%), η Seat (2,75%), η Volvo (1,62%), η Dacia (1,61%) και η MINI (1,55%).

Οι υπόλοιπες μάρκες με πωλήσεις λιγότερες από 1.000 οχήματα καθόλη τη διάρκεια του έτους, κατέχουν λιγότερο από 1% της αγοράς των αυτοκινήτων στη χώρα μας.

Προηγούμενο άρθροCDP: Το Groupe PSA στους παγκόσμιους ηγέτες χαμηλού άνθρακα
Επόμενο άρθροΤα ασφαλέστερα αυτοκίνητα του 2019