Η εξειδικευμένη εταιρεία του IoT και της τηλεματικής, Geotab, ανακοίνωσε ότι επεκτείνει την Ολοκληρωμένη Λύση της για οχήματα μάρκας Ford – ήδη διαθέσιμη στη Βόρεια Αμερική – σε 15 αγορές σε ολόκληρη την Ευρώπη.

Η νεότερη προσφορά επιτρέπει την ενσωμάτωση δεδομένων Ford απευθείας στην πλατφόρμα διαχείρισης στόλου MyGeotab, προσφέροντας στους πελάτες στόλους μια ενιαία εικόνα ολόκληρου του στόλου τους Ford, εξαλείφοντας την ανάγκη και την ταλαιπωρία εξοπλισμού τρίτων και αυξάνοντας την αποδοτικότητα και την παραγωγικότητα.

Η λύση καλύπτει όλα τα οχήματα Ford από το 2020 και μετά και συμμορφώνεται με τις αρχές της ΕΕ σχετικά με το απόρρητο των δεδομένων. Η ολοκληρωμένη λύση Geotab για οχήματα Ford διατίθεται στις κύριες ευρωπαϊκές αγορές στόλων, Γερμανία, Γαλλία, Ισπανία, Ιταλία και Ηνωμένο Βασίλειο, αλλά και στην Ολλανδία, το Βέλγιο, την Πολωνία, την Πορτογαλία, τη Νορβηγία, τη Σουηδία, τη Δανία, τη Φινλανδία, την Αυστρία και την Ιρλανδία.

“Οι αυτοκινητοβιομηχανίες όπως η Ford κατανοούν την αξία της τηλεματικής και των δεδομένων για τους στόλους”, δήλωσε ο Stefano Peduzzi, Αντιπρόεδρος Technology Solutions & Operations της Geotab. “Η Geotab θα συνεχίσει τις προσπάθειες συνεργασίας με τους κατασκευαστές για την καλύτερη κατανόηση του πώς εμείς, ως κλάδος, μπορούμε να βελτιώσουμε τις υπηρεσίες διαχείρισης στόλου, τόσο σε επίπεδο πελάτη, όσο και σε περιβαλλοντικό επίπεδο, προσφέροντας παράλληλα την πιο βολική και πολύτιμη λύση για τις επιχειρήσεις στην αγορά”.

“Η Ford Data Services δεσμεύεται για το ‘Power of Choice’ (δύναμη της επιλογής), διασφαλίζοντας πως οι πελάτες μας θα εξακολουθήσουν να λαμβάνουν πληροφορίες οχημάτων ποιότητας κατασκευαστή από τον πάροχο τηλεματικής της επιλογής τους, ανεξάρτητα από το πού βρίσκονται”, δήλωσε ο Dave Phatak, Διευθυντής της Ford Commercial Solutions Europe. “Μέσω αυτής της ενοποίησης με τη Geotab, ελπίζουμε ότι οι πελάτες σε ολόκληρη την Ευρώπη θα είναι ακόμα καλύτερα εξοπλισμένοι για ποιοτική διαχείριση στόλου, προσφέροντας περισσότερη καινοτομία και μειώνοντας τα κόστη”.

“Είμαστε ενθουσιασμένοι που η Ford επέλεξε να διευρύνει τη συνεργασία της με την Geotab στην Ευρώπη, επιτρέποντας στους πελάτες της να έχουν πρόσβαση σε μοναδικά και πολύτιμα στοιχεία της ενοποιημένης πλατφόρμας μας”, πρόσθεσε η Sherry Calkins, Αντιπρόεδρος Στρατηγικών Συνεργατών. “Ανυπομονούμε να συνεχίσουμε τη συνεργασία με αυτοκινητοβιομηχανίες, όπως η Ford και επιθυμούμε να επεκτείνουμε αυτές τις σημαντικές σχέσεις παγκοσμίως”.

Προηγούμενο άρθροReliance και bp ξεκινούν την κοινοπραξία “Jio-bp”
Επόμενο άρθροΗ Uber αποκτά την Routematch για παροχή υπηρεσιών δημόσιων συγκοινωνιών