Η LG ανέφερε έσοδα ρεκόρ το πρώτο τρίμηνο του 2024, 21,09 τρισ. KRW (15,870 δισ. USD) σύμφωνα με τα προκαταρκτικά της αποτελέσματα, ενώ τα λειτουργικά της κέρδη ανήλθαν στα 1,33 τρισ. KRW (1 δισ. USD). Στον κλάδο των λύσεων εξαρτημάτων οχημάτων, κατέγραψε αύξηση παραγγελιών και πωλήσεων.
Η εταιρεία σημειώνει τα υψηλότερα έσοδα πρώτου τριμήνου στην ιστορία της. Η εφαρμογή καινοτόμων επιχειρηματικών μοντέλων, όπως οι συνδρομές, σε συνδυασμό με την επέκταση των εργασιών B2B, έχουν αποδειχθεί καθοριστικής σημασίας για την αντιμετώπιση προκλήσεων, όπως η καθυστερημένη ανάκαμψη της ζήτησης της αγοράς. Η στρατηγική της LG για την ενίσχυση της γκάμας προϊόντων και την κάλυψη τιμών στο εύρος των κατηγοριών και των μοντέλων ως απάντηση στην πόλωση της ζήτησης της αγοράς, έχει επιδείξει σημαντική αποτελεσματικότητα. Αυτή η στρατηγική, σε συνδυασμό με την αφοσίωση της εταιρείας στη διατήρηση ισχυρής ανταγωνιστικότητας στην αγορά premium, δίνοντας έμφαση σε μοναδικούς παράγοντες όπως η τεχνητή νοημοσύνη, έχει παίξει σημαντικό ρόλο στην επίτευξη του εντυπωσιακού αριθμού.
Τα λειτουργικά κέρδη πρώτου τριμήνου ξεπέρασαν το 1 τρισ. KRW (752 δισ. USD) για πέμπτο συνεχόμενο έτος. Η δραστηριότητα περιεχομένου και υπηρεσιών της εταιρείας, η οποία αξιοποιεί τις εκατοντάδες εκατομμύρια συσκευές της που διανέμονται παγκοσμίως ως πλατφόρμα, μαζί με τις πωλήσεις D2C, οδηγούν στην ποιοτική ανάπτυξη και ενίσχυση της συνεισφοράς στα λειτουργικά κέρδη της εταιρείας. Μέτρα όπως η κατανομή πόρων, η σταθεροποίηση των πρώτων υλών και το κόστος εφοδιαστικής και η διασφάλιση της ευελιξίας του παγκόσμιου συστήματος λειτουργίας παραγωγής έχουν επίσης παίξει ρόλο στη διατήρηση της σταθερής κερδοφορίας.
Λύσεις εξαρτημάτων οχημάτων
Όσον αφορά στον κλάδο των λύσεων εξαρτημάτων οχημάτων, κατέγραψε αύξηση παραγγελιών και πωλήσεων. Το υπόλοιπο παραγγελιών αναμένεται να ξεπεράσει τα 100 τρισ. KRW (75.250 δισ. USD)το πρώτο εξάμηνο του τρέχοντος έτους, σημειώνοντας αύξηση από τα μέσα της κλίμακας των 90 τρισ. KRW (67.725 δισ. USD) στο τέλος του περασμένου έτους. Για τα συστήματα ενημέρωσης-ψυχαγωγίας (In-vehicle Infotainment), που συμβάλλουν σημαντικά στις πωλήσεις, φέτος δίνεται έμφαση στην ενίσχυση των δυνατοτήτων λογισμικού και στη διεύρυνση του φάσματος των μοναδικών προϊόντων. Το LG Magna e-Powertrain, έχοντας επιτύχει κερδοφορία πέρυσι, είναι έτοιμο να επιταχύνει την ανάπτυξη εξασφαλίζοντας πρόσθετες παραγγελίες από την ευρωπαϊκή και την ασιατική αγορά. Ταυτόχρονα, η ZKW, θυγατρική της LG που ειδικεύεται στους προβολείς οχημάτων, σχεδιάζει στρατηγική ανάπτυξης δυνατοτήτων προϊόντων επόμενης γενιάς, βελτιστοποιώντας παράλληλα την επιχειρηματική της δομή.
H LG δραστηριοποιείται ακόμα στον κλάδο των λύσεων οικιακών συσκευών και στο home entertainment.