Τα καθαρά αποτελέσματα της LeasePlan Corporation N.V. για το τρίτο τρίμηνο του 2019 μειώθηκαν κατά 5% στα 140 εκατ. ευρώ, κυρίως λόγω των στρατηγικών επενδύσεων στην CarNext.com.

Ωστόσο, η θυγατρική remarketing της LeasePlan (CarNext.com) κατάφερε να αυξήσει τον όγκο πωλήσεων B2C κατά 26% (16.750 οχήματα) και το ποσοστό διείσδυσης πωλήσεων B2C κατά 24%.

Τα κέρδη από το leasing και τις πρόσθετες υπηρεσίες αυξήθηκαν κατά 1%, ενώ ο εξυπηρετούμενος στόλος αυξήθηκε κατά 2% για το πρώτο εννεάμηνο – που σημαίνει μια σταθερή απόδοση της δραστηριότητας Car-as-a-Service της LeasePlan.

Η LeasePlan Corporation N.V. είναι μία από τις κορυφαίες εταιρείες του κλάδου της Car-as-a-Service “CaaS” παγκοσμίως και κορυφαίο marketplace πανευρωπαϊκά στα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα.

“Παρουσιάσαμε σταθερή απόδοση και στις δύο δραστηριότητές μας (δηλ. την CaaS και την CarNext.com) αυτό το τρίμηνο”, δήλωσε ο CEO της εταιρείας, Tex Gunning. “Στη δραστηριότητα CaaS, το τμήμα των ΜΜΕ σημείωσε έντονη ανάπτυξη, με τη βοήθεια του πλήρως ηλεκτρονικού μας εκθετηρίου αυτοκινήτων για μικρομεσαίες επιχειρήσεις, το οποίο τώρα διατίθεται σε επτά χώρες’.

“Επιπλέον, συνεχίσαμε να βλέπουμε αυξανόμενη ζήτηση για οχήματα με χαμηλές εκπομπές, καταδεικνύοντας συνεχή δέσμευση των πελατών μας στη στρατηγική κινητικότητας με μηδενικές εκπομπές”.

“Η CarNext.com συνέχισε να αναπτύσσεται, ιδιαίτερα στις πωλήσεις B2C, με τρία νέα καταστήματα και την εφαρμογή της πρώτης στον κλάδο λύσης 100% online”.

Προηγούμενο άρθροΌμιλος Σφακιανάκη, βελτίωση κερδοφορίας στο 9μηνο
Επόμενο άρθροΣτο Mazda3 το ανώτατο βραβείο WWCOTY 2019