Το αυτοκίνητο υψηλότερης ποιότητας στην αμερικανική αγορά, είναι η Porsche 911, το πολυτελές σπορ κουπέ που κατέλαβε την πρώτη θέση μεταξύ όλων των μοντέλων. Ακόμα, τρία κορεατικά brands αυτοκινήτων παράγουν τα υψηλότερα ποιοτικά οχήματα στις ΗΠΑ, σύμφωνα με την ετήσια έρευνα της J.D. Power.
Η Genesis, η Kia και η Hyundai – όλα τμήματα του ίδιου κορεατικού ομίλου παραγωγής – πήραν την πρώτη, δεύτερη και τρίτη θέση, αντίστοιχα, για δεύτερο συνεχόμενο έτος στη μελέτη αρχικής ποιότητας (IQS). Η απόδοσή τους στα ηλεκτρονικά ήταν πολύ καλή.
H J.D. Power μετράει την αρχική ποιότητα με βάση τον αριθμό των προβλημάτων που αντιμετωπίζονται ανά 100 οχήματα κατά τη διάρκεια των πρώτων 90 ημερών ιδιοκτησίας, με την χαμηλότερη βαθμολογία να αντικατοπτρίζει την υψηλότερη ποιότητα.
Η κατάταξη της έρευνας διαδραματίζει σημαντικό ρόλο στη διαμόρφωση των αντιλήψεων του αμερικανικού κοινού σχετικά με τις μάρκες και τα οχήματα, καθώς οι αυτοκινητοβιομηχανίες παρουσιάζουν συνήθως τις επιδόσεις τους στους πελάτες.
Η έρευνα αυτή δεν ασχολείται με τη μέτρηση της μακροπρόθεσμης αξιοπιστίας, αξίας ή δημοτικότητας των οχημάτων. Αντίθετα, παρακολουθεί τα ελαττώματα και τις ελλείψεις, όπως η κακή απόδοση του συστήματος ψυχαγωγίας και τα προβλήματα που τυχόν παρουσιάζουν τα προηγμένα συστήματα ασφαλείας.
“Οι αυτοκινητοβιομηχανίες συνεχίζουν να σημειώνουν πρόοδο σε τομείς όπως η ψυχαγωγία που προσελκύουν πολλή προσοχή από τους καταναλωτές”, ανέφερε σε δήλωσή του ο Dave Sargent, Αντιπρόεδρος Global Automotive στην J.D. Power. “Ωστόσο, ορισμένα παραδοσιακά προβλήματα δεν βελτιώθηκαν πολύ φέτος, συμπεριλαμβανομένων των ατελειών στα χρώματα, τα φρένα και τον θόρυβο ανάρτησης, των κινητήρων που δεν εκκινούν και του φωτός “ελέγχου κινητήρα” που ανακύπτουν νωρίς”. Πρόσθεσε ακόμα ότι περισσότεροι άνθρωποι έχουν προβλήματα με τα προηγμένα συστήματα υποστήριξης οδηγών, τα οποία είναι κρίσιμα για την οικοδόμηση της εμπιστοσύνης των καταναλωτών στα μελλοντικά αυτόνομα οχήματα.
Η Tesla δεν βαθμολογήθηκε. “Για ορισμένες πολιτείες, χρειαζόμαστε την άδεια του κατασκευαστή για να μπορέσουμε να επικοινωνήσουμε με τους πελάτες του”, δήλωσε ο J.D. Power. “Οι πολιτείες αυτές αποτελούν περίπου το 70% του όγκου των πωλήσεων της Tesla και δεν μας έδωσε τη σχετική έγκριση. (Όλες οι άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες την παρείχαν.) Επομένως, έχουμε μόνο απαντήσεις από πολιτείες που αποτελούν περίπου το 30% του όγκου πωλήσεων της Tesla, και οι κανόνες που έχουμε μας εμποδίζουν να αναφερθούμε δημοσίως σε μη αντιπροσωπευτικό δείγμα πελατών”.