"I see you" Στις 22 Αυγούστου 2018 το 3ο Fan Festival της Changan Automobile άνοιξε στο Chongqing. Την ίδια περίοδο, οι χρήστες της μάρκας Changan έφτασαν τα 17 εκατομμύρια.

Οι μεγαλύτερες εταιρείες αυτοκινήτων και διαδικτύου της Κίνας, η Chongqing Changan Automobile, η Alibaba και η Tencent, δημιουργούν κοινοπραξία ύψους 9,76 δισ. γιουάν (1,2688 δισ. ευρώ) για να επενδύσουν στον κλάδο ride-sharing, όπως ανέφερε η Chongqing Changan Automobile.

Η Chongqing Changan Automobile έχει επενδύσει 1,6 δισ. γιουάν (208 εκατ. ευρώ) στην εταιρεία επενδύσεων στο Nanjing, με εταίρους όπως η επιχείρηση επενδύσεων της Alibaba, η θυγατρική της Tencent, η επενδυτική της Suning, η FAW και η Dongfeng Motor.

Οι Changan, Dongfeng και FAW θα έχουν η καθεμία μερίδιο 15% στην επιχείρηση επενδύσεων, ενώ η Suning θα είναι ο μεγαλύτερος μέτοχος, με ποσοστό 19%, όπως δήλωσε η Changan.

Οι μονάδες επενδύσεων της Alibaba και της Tencent θα κατέχουν από κοινού τις υπόλοιπες μετοχές με κάποια άλλα ταμεία. Η κοινοπραξία θα επενδύσει στον κλάδο ride-sharing με έμφαση στα νέα ενεργειακά οχήματα. Θα δημιουργήσει μια εταιρεία ride-sharing, η οποία δεν θα αναμειχθεί σε άλλου τύπου επιχειρήσεις, σύμφωνα με το Reuters.

Φωτογραφία: Changan Automobile 

Προηγούμενο άρθροΑναβλήθηκε για τον Απρίλιο η ψηφοφορία στο ΕΚ για τις οδικές μεταφορές
Επόμενο άρθροΤο πιο compact SUV της Volkswagen, το T-Cross, λανσάρεται και στην Ελλάδα