“Born in Germany. Made for us all”: Η Opel γιορτάζει με αυτή την 360ο  διαφημιστική καμπάνια τα 120 χρόνια της στην παραγωγή αυτοκινήτων, σηματοδοτώντας παράλληλα το ξεκίνημα της επετειακής της χρονιάς.

“Η νέα καμπάνια μας δείχνει με ποιο τρόπο η Opel ήταν ανέκαθεν σε θέση να προσφέρει καινοτόμες τεχνολογίες” δήλωσε ο Tobias Gubitz, Διευθυντής Στρατηγικής Μάρκας και Επικοινωνιών Marketing. “Βρισκόμαστε πολύ κοντά στους πελάτες μας, ανεξάρτητα από τη χώρα που προέρχονται. Κάθε περιοχή έχει τις δικές της προκλήσεις και αυτές ρέουν στην εξέλιξη των αυτοκινήτων μας”.

Όπως δηλώνει η ανακοίνωση της εταιρείας, οι αξίες που χαρακτηρίζουν τη μάρκα Opel σε όλη την Ευρώπη είναι: γερμανική, προσιτή και συναρπαστική. Γερμανική μηχανολογία, σχεδίαση γεμάτη πάθος, αλλά και πρακτικές τεχνολογίες και συστήματα υποστήριξης που κάνουν την οδήγηση πιο ξεκούραστη.

Ευρωπαϊκές ιδέες και γερμανική μηχανολογία

Στις νέες διαφημίσεις της, η Opel ευχαριστεί την Eυρώπη για τους σκοτεινούς χειμώνες, τους πολυάριθμους τρόπους μετακίνησης, τους ανώμαλους δρόμους και τους στενούς χώρους στάθμευσης που την έχουν εμπνεύσει να αναπτύξει τόσο ξεχωριστά αυτοκίνητα. Η εταιρία έχει αντιμετωπίσει αυτές τις προκλήσεις με τους προβολείς IntelliLux LED matrix του Astra και του Insignia, συστήματα πλοήγησης και infotainment συμβατά με Apple CarPlay και Android Auto, εργονομικά καθίσματα πιστοποιημένα από το AGR και το πολύ ελαφρύ σύστημα διεύθυνσης με λειτουργία City-mode.

Η νέα καμπάνια, που αναπτύχθηκε με το πρακτορείο McCann Frankfurt, ξεκίνησε στην Ελλάδα στις 5 Ιανουαρίου, σε τηλεόραση, έντυπα και social media.

Ειδικές εκδόσεις “120 Years”

Οι  επετειακοί εορτασμοί συμπληρώνονται από εκδόσεις μοντέλων “120 Years” . Αυτές οι ειδικές εκδόσεις των Opel Corsa, Astra, Insignia και των SUV Crossland X, Mokka X και Grandland X, προσφέρουν πλούσιο εξοπλισμό υψηλής τεχνολογίας, ιδιαίτερα στιλιστικά χαρακτηριστικά και συστήματα άνεσης. Τα αυτοκίνητα παίζουν πρωταγωνιστικό ρόλο στην καμπάνια στην τηλεόραση και το διαδίκτυο και συνοδεύονται από οικονομικές προσφορές και προτάσεις χρηματοδότησης. Στη Γερμανία, οι διαφημίσεις θα δίνουν επίσης το “παρών” στους εγχώριους αγώνες της Bundesliga των εταίρων της Opel Borussia Dortmund 09 και 1. FSV Mainz 05.

  • ΕΤΙΚΕΤΕΣ
  • Opel
Προηγούμενο άρθροΗ Volvo Group Venture Capital επενδύει στην ασύρματη φόρτιση
Επόμενο άρθροΟ Christophe Conegero Chief of Staff στην Arval