Νεότερη ενημέρωση: Δεν αλλάζει η επωνυμία της Volkswagen στις ΗΠΑ, καθώς σύμφωνα με το Reuters και το Automotive News η σχετική ανακοίνωση είναι ένα -επιτυχημένο- marketing stunt.
Πρωταπριλιάτικο αστείο, που ξεκίνησε πριν την 1η Απρίλιου, φαίνεται πως είναι η ανακοίνωση για μετονομασία της Volkswagen σε “Voltswagen” στις ΗΠΑ. Τελικά φαίνεται πως πρόκειται για marketing stunt με σκοπό να δημιουργήσει προσοχή για την προσπάθειες της εταιρείας σχετικά με την ηλεκτροκίνηση.
Το Δελτίο της αμερικανικής εταιρείας δημοσιεύθηκε επίσημα στο media site της, αλλά αργότερα αποσύρθηκε.
“Η Volkswagen της Αμερικής δεν θα αλλάξει το όνομά της σε Voltswagen. Η μετονομασία είχε σχεδιαστεί για να είναι ανακοίνωση στο πνεύμα της Πρωταπριλιάς», δήλωσε η VW μετά την κατάργηση του σχετικού Δελτίου Τύπου από το media site των ΗΠΑ “Θα παράσχουμε σύντομα πρόσθετες ενημερώσεις για αυτό το θέμα.”
Ωστόσο, στο site της εξακολουθούν τα ονόματα των προϊόντων να αναφέρονται ως Voltswagen: https://www.vw.com/en.html
Η είδηση που δημοσίευσε και το fleetnews.gr, ήταν η εξής
“Voltswagen, είναι το νέο όνομα της αμερικανικής Volkswagen από τον τον Μάιο του 2021 για τη νέα εποχή της ηλεκτρικής κινητικότητας της μάρκας. Η αλλαγή επωνυμίας περιλαμβάνει το αναθεωρημένο όνομα, τις κατευθυντήριες γραμμές της μάρκας και τον σχεδιασμό του VW.com.
Το Volkswagen Group Αμερικής αποκάλυψε την επίσημη αλλαγή της επωνυμίας του στις ΗΠΑ, από Volkswagen σε Voltswagen.
Κάτι περισσότερο από μια απλή αλλαγή ονόματος, το “Voltswagen” είναι μια δημόσια δήλωση της μελλοντικής επένδυσης της εταιρείας στην ηλεκτρική κινητικότητα. Εξ ορισμού, τα Volts είναι οι παράγωγες μονάδες ηλεκτρικού δυναμικού μεταξύ δύο σημείων. Το νέο όνομα και η επωνυμία συμβολίζουν την ιδιαίτερα δυναμική ορμή προς τα εμπρός που ξεκίνησε η Voltswagen, επιδιώκοντας την μετακίνηση του κόσμου με EV.
«Μπορεί να αντικαθιστούμε το K με το T, αλλά δεν αλλάζουμε τη δέσμευση της μάρκας να κατασκευάζει οχήματα κορυφαίας κατηγορίας για τους οδηγούς και όλο τον κόσμο», δήλωσε ο Scott Keogh, πρόεδρος και CEO της Voltswagen Αμερικής. «Η ιδέα ενός «αυτοκινήτου για το λαό» είναι η ίδια η ύπαρξή μας. Έχουμε δηλώσει, από την αρχή της μετάβασής μας σε ένα ηλεκτρικό μέλλον, ότι θα κατασκευάζουμε EV για τα πλήθη, όχι μόνο για εκατομμυριούχους. Αυτή η αλλαγή ονόματος αποτελεί νεύμα στο παρελθόν μας ως αυτοκινήτου των μαζών και στη σταθερή μας πεποίθηση πως το μέλλον μας έγκειται στο να καταστούμε το ηλεκτρικό αυτοκίνητο του λαού».
Το 1955 ιδρύθηκε η Volkswagen Αμερικής και από την αρχή η εταιρεία τόλμησε να διαφοροποιηθεί από τις άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες. Η VW κέρδισε αρχικά την αγάπη του αμερικανικού κοινού με το Beetle Type 1, το οποίο τελικά ξεπέρασε το Ford Model T ως το αυτοκίνητο με τις περισσότερες πωλήσεις στον κόσμο, πάνω από 23 εκατομμύρια μονάδες. Με την εγκαθίδρυση μιας ιστορικής κληρονομιάς ανατροπής της συμβατικότητας και αναδεικνύοντας την πραγματική σύνδεση οδηγού-οχήματος, η Volkswagen Αμερικής έγινε συνώνυμη της σεμνότητας, του πνεύματος και του χιούμορ, ενώ η πραγματική επωνυμία της μεταφράζεται ως «το αυτοκίνητο του λαού».
Η εταιρεία θα διατηρήσει στοιχεία της κληρονομιάς της Volkswagen με το εμβληματικό σκούρο μπλε χρώμα για οχήματα φυσικού αερίου και το ανοικτό μπλέ για να ξεχωρίζει η νέα ηλεκτροκίνητη γκάμα. Από σήμερα, η νέα επωνυμία εμφανίζεται σε όλες τις διαφημίσεις, τον ιστότοπο και τα social media της εταιρείας. Στη συνέχεια, το σήμα “Voltswagen” θα τοποθετηθεί εξωτερικά σε όλα τα ηλεκτρικά και αερίου οχήματα που φέρουν το έμβλημα VW. Η εξωτερική και η εσωτερική σήμανση θα τοποθετηθούν σύντομα σε όλες τις εγκαταστάσεις και αντιπροσωπείες της Voltswagen στις ΗΠΑ”.