Όσον αφορά το κόστος της μπαταρίας, το ID.3 συγκαταλέγεται μεταξύ των τριών καλύτερων μοντέλων παγκοσμίως

Μελέτη της UBS κατατάσσει τη Volkswagen στην κορυφή της παγκόσμιας αγοράς ηλεκτρικών αυτοκινήτων (EV) από το 2022. “Το ID.3 που βασίζεται στην MEB, είναι το εισιτήριο εισόδου της Volkswagen στην εποχή της ηλεκτροκίνησης και η πιο εντυπωσιακή λύση που διατίθεται από μια καθιερωμένη αυτοκινητοβιομηχανία” αποφαίνεται η μελέτη.

Η Volkswagen αναμένεται να βρίσκεται σε κορυφαία θέση στην παγκόσμια αγορά ηλεκτροκίνησης από το 2022, αποτελώντας σημείο αναφοράς για τους υπόλοιπους κατασκευαστές, είτε παραδοσιακούς είτε νέους στον χώρο της αυτοκίνησης. Αυτό κατέδειξε παγκόσμια μελέτη της UBS, του χρηματοπιστωτικού ελβετικού κολοσσού, σχετικά με τις προοπτικές των πιο σημαντικών κατασκευαστών αυτοκινήτων αλλά και νέων εταιρειών ή μαρκών που έκαναν την εμφάνισή τους στον χώρο τα τελευταία χρόνια, ταυτόχρονα με τις ραγδαίες εξελίξεις όσον αφορά στην ηλεκτροκινητικότητα.

“Είναι σε θέση να ανταγωνιστεί επιτυχημένα την Tesla και είναι σημείο αναφοράς για άλλους κατασκευαστές αυτοκινήτων”: με αυτόν τον τρόπο ο Patrick Hummel, επικεφαλής της ευρωπαϊκής και αμερικανικής έρευνας αυτοκινήτου και κινητικότητας στην UBS, αξιολογεί την ηλεκτρική πλατφόρμα MEB της Volkswagen.

Η μελέτη δεν στάθηκε μόνο στις οικονομικές παραμέτρους κάθε εταιρείας αλλά εμβάθυνε και σε τομείς όπως ο τεχνολογικός βαθμός ετοιμότητας για την ηλεκτροκίνηση. Όχι τυχαία, τα αποτελέσματα της μελέτης δημοσιεύτηκαν στις 2 Μαρτίου με τον τίτλο “Το ID.3 στα εξ ων συνετέθη: Η μεγαλύτερη ευκαιρία στα Ηλεκτρικά Οχήματα – Σύσταση Αγοράς”, με ευθεία προτροπή στους επενδυτές να προτιμήσουν τη μετοχή της Volkswagen. Με τη δημοσίευση της μελέτης οι αναλυτές της UBS χαρακτήρισαν τη συγκεκριμένη μετοχή ως επενδυτική ευκαιρία, αυξάνοντας την τιμή-στόχο της κατά 50% με ορίζοντα δωδεκαμήνου, από τα 200 ευρώ στα 300. “Η αγορά ανέμενε την ανάπτυξη του BEV μας και ήθελε να δει κάποια σημάδια, οπότε εδώ είμαστε…”, έγραψε ο Herbert Diess, CEO του Volkswagen Group, στο LinkedIn.

Στο πλαίσιο διεξαγωγής της μελέτης, ειδικοί αποσυναρμολόγησαν πλήρως ένα ID.3. Μελετώντας το, κατέληξαν στο συμπέρασμα πώς η αρθρωτή πλατφόρμα για την ηλεκτροκίνηση (ΜΕΒ) του Volkswagen Group, αντιπροσωπεύει σήμερα το πιο εντυπωσιακό τεχνολογικό υπόβαθρο που έχει παρουσιαστεί από μία καθιερωμένη αυτοκινητοβιομηχανία, πάνω στην ηλεκτροκίνηση.

Τα βασικά ευρήματα της μελέτης της UBS είναι τα εξής:

  • Η αρθρωτή πλατφόρμα για την ηλεκτροκίνηση (MEB) που αποτελεί τη βάση για την ηλεκτρική επίθεση της Volkswagen, είναι πλήρως ανταγωνιστική ως προς το κόστος με αντίστοιχες προσεγγίσεις που προέρχονται από μάρκες που κατασκευάζουν αποκλειστικά ηλεκτρικά μοντέλα.
  • Το Volkswagen Group με την ΜΕΒ επιτυγχάνει κορυφαίες επιδόσεις όσον αφορά τον βαθμό ενεργειακής απόδοσης, την κατασκευαστική ευελιξία και την ενεργειακή πυκνότητα των μπαταριών.
  • Όσον αφορά το κόστος της μπαταρίας, το ID.3 συγκαταλέγεται μεταξύ των τριών καλύτερων μοντέλων παγκοσμίως, με κόστος περίπου 100 δολάρια ανά κιλοβατώρα.
  • Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα από κορυφαίους κατασκευαστές όπως οι μάρκες του Volkswagen Group, ενδέχεται να έχουν φτάσει στα ίδια επίπεδα με αυτά των σημερινών μοντέλων εσωτερικής καύσης, ως προς το κόστος και τα περιθώρια κέρδους, πριν το 2025.
  • Όσον αφορά την πλατφόρμα λογισμικού και το οικοσύστημα ηλεκτροκίνησης, το Volkswagen Group βρίσκεται μπροστά από τους υπόλοιπους, «παραδοσιακούς» κατασκευαστές αυτοκινήτων.

“Η σε βάθος ανάλυση του ID.3 έδειξε ότι η Volkswagen έχει αναπτύξει μία τεχνολογικά κορυφαία, αμιγώς ηλεκτρική πλατφόρμα. Αυτό επιτρέπει στο Group να προσφέρει ελκυστικά ηλεκτρικά οχήματα (BEV) σε ολόκληρη τη γκάμα, επιτυγχάνοντας παράλληλα κερδοφορία (EBIT)”, αναφέρει σε δήλωσή της η UBS. Σε αυτή τη βάση, η UBS αναμένει ότι το Volkswagen Group θα είναι σε κορυφαία θέση της παγκόσμιας αγοράς για αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα ήδη από το 2022 – με την προοπτική να αυξάνει το μερίδιο αγοράς που κατέχει.

Το Volkswagen Group επενδύει συνολικά 35 δισ. ευρώ έως το 2025, για την ευρεία διάδοση της ηλεκτρικής κινητικότητας. Οι μάρκες του Group παρέδωσαν σε πελάτες 231.600 ηλεκτρικά οχήματα το 2020 – περισσότερο από τρεις φορές τον αντίστοιχο αριθμό του 2019. Μέχρι το 2030, το Group θα λανσάρει περίπου 70 αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα, εκ των οποίων περίπου 20 βρίσκονται ήδη σε εξέλιξη.

Η τεχνολογική και οικονομική ραχοκοκαλιά της ηλεκτρικής επίθεσης της Volkswagen είναι η αρθρωτή πλατφόρμα για την ηλεκτροκίνηση (MEB). Σχεδιασμένη ειδικά για ηλεκτρικά κινητήρια συστήματα προσφέρει μεγάλη αυτονομία, άφθονους εσωτερικούς χώρους και φανταστική απόδοση. Η μάρκα Volkswagen παρουσίασε το compact διαστάσεων ID.3 στην αγορά ως το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο με βάση την MEB, ενώ στη συνέχεια ακολούθησε το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό SUV της μάρκας, το ID.4. Άλλα μοντέλα της οικογένειας ID. έχουν προγραμματιστεί να κυκλοφορήσουν στο προσεχές μέλλον.

Από το καλοκαίρι, η Volkswagen θα προσφέρει στους ιδιοκτήτες των ID. μια ασύρματη αναβάθμιση λογισμικού (over-the-air) κάθε τριες μήνες. Εκτός από τη βελτιστοποίηση της απόδοσης του λογισμικού και των επιδόσεων του οχήματος, αυτές οι ενημερώσεις ενδέχεται επίσης να περιέχουν νέες λειτουργίες και επιλογές εξατομίκευσης.

 

Προηγούμενο άρθροBMW – Daimler: To PARK NOW στο EasyPark Group
Επόμενο άρθροΗ τεχνολογία μετάδοσης I-Shift της Volvo Trucks