Η Jaguar Land Rover παρουσίασε τη νέα της εταιρική ταυτότητα στο πλαίσιο του μετασχηματισμού της σε οργανισμό «House of Brands».
Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, η νέα ταυτότητα της μάρκας φιλοδοξεί να εξαλείψει τις ασάφειες και να φέρει στο προσκήνιο το μοναδικό DNA καθεμιάς από τις μάρκες της JLR – Range Rover, Defender, Discovery και Jaguar – και να επιταχύνει την υλοποίηση του εταιρικού οράματος ως Υπερήφανου Δημιουργού Σύγχρονης Πολυτέλειας.
«Είναι μια συναρπαστική μέρα κατά την οποία παρουσιάζουμε την νέα ταυτότητα της εταιρείας μας στο πλαίσιο της προσέγγισης House of Brands. Είμαι βέβαιος ότι απεικονίζει άψογα τη φιλοδοξία της JLR στην σύγχρονη πολυτέλεια», δήλωσε ο Adrian Mardell, CEO της JLR
«Πρόκειται για το επόμενο κεφάλαιο της πορείας μας Reimagine ώστε να καταστούμε πραγματικά σύγχρονη επιχείρηση πολυτελείας. Η νέα ταυτότητα της JLR θα παρέχει σαφήνεια στους πελάτες μας και θα λειτουργήσει ενωτικά για τις τέσσερις ξεχωριστές βρετανικές μάρκες μας», δήλωσε από την πλευρά του ο Καθ. Gerry Mcgovern OBE, Chief Creative Officer της JLR
Η δημιουργική διαδικασία πίσω από τη νέα ταυτότητα επικεντρώθηκε στην κομψότητα, τη νεωτερικότητα και την κατάδειξη της μελλοντικής κατεύθυνσης και φιλοδοξίας της εταιρείας. Το πεζό j φιλοδοξεί να προσθέσει κομψότητα, ενώ το ελαφρύτερο έμβλημα απεικονίζει την βαθμιαία αλλαγή σε κομψότητα και νεωτερικότητα.
Η JLR επιβεβαίωσε ότι η μάρκα Land Rover θα παραμείνει βασικό μέρος του DNA της εταιρείας. Η Land Rover παραμένει ως σήμα παγκοσμίου φήμης και σημαντικής κληρονομιάς σε οχήματα, ιστότοπους, μέσα κοινωνικής δικτύωσης και ιστότοπους λιανικής, στηρίζοντας τις παγκοσμίου φήμης μάρκες Range Rover, Defender και Discovery.