Οι Isuzu Motors Limited, DENSO Corporation, Toyota Motor Corporation, Hino Motors, Ltd. και Commercial Japan Partnership Technologies Corporation (CJPT) ανακοίνωσαν την έναρξη σχεδιασμού και βασικών ερευνών κινητήρων υδρογόνου βαρέων επαγγελματικών οχημάτων.

Στόχος είναι η περαιτέρω χρήση κινητήρων εσωτερικής καύσης ως επιλογή απανθρακοποίησης.

Υπάρχουν διάφορες επιλογές κινητήρων για την κάλυψη των απαιτήσεων των πελατών εν όψει της απανθρακοποίησης, συμπεριλαμβανομένων των HEV, BEV και FCEV, αναλόγως των ενεργειακών συνθηκών κάθε χώρας και της χρήσης των πελατών. Οι κινητήρες υδρογόνου αποτελούν επιλογή. Η υδρογονοκίνητη Corolla συμμετέχει στους Αγώνες Super Taikyu από τον Μάιο του 2021 και η τεχνολογία κινητήρων υδρογόνου εξελίσσεται. Επιπλέον, οι προσπάθειες επίτευξης κοινωνίας υδρογόνου επιταχύνονται περαιτέρω, όπως η αύξηση των συνεργασιών παραγωγής, μεταφορών και χρήσης υδρογόνου.

Η μείωση CO2 στις μεταφορές και τα logistics από τα βαρέα επαγγελματικά οχήματα, σημαντικό μέρος της καθημερινότητας, αποτελεί κοινωνικό θέμα που πρέπει να αντιμετωπιστεί από κοινού προς επίτευξη απανθρακοποίησης. Οι Isuzu, DENSO, Toyota, Hino και CJPT πιστεύουν ότι οι κινητήρες υδρογόνου αποτελούν την λύση και θα χρησιμοποιήσουν τις τεχνολογίες και την τεχνογνωσία τους για να εξετάσουν τις δυνατότητες των κινητήρων υδρογόνου στα βαρέα επαγγελματικά οχήματα.

Οι πέντε εταιρείες θα συμβάλουν στη δημιουργία μιας καλύτερης κοινωνίας, διευρύνοντας τις διαθέσιμες επιλογές απανθρακοποίησης.

Προηγούμενο άρθροSG Fleet: επενδύει σε ηλεκτρικά ποδήλατα φορτίου
Επόμενο άρθρο“Ηλεκτρικός” Ταξιδιωτικός Οδηγός από την Nissan