Η υπηρεσία “Pick up & Drop” της Europ Assistance

H Europ Assistance Greece έφερε στην ελληνική αγορά, την ψηφιακή υπηρεσία Pick Up & Drop, για την παροχή ανέπαφων υπηρεσιών παραλαβής και παράδοσης του οχήματος του πελάτη.

Μέσω ενός εύχρηστου Portal κρατήσεων που διατίθεται σε συνεργαζόμενες εταιρίες (εισαγωγικές, αντιπροσωπείες, ΚΤΕΟ, ασφαλιστικές και Leasing) – ο κάτοχος του οχήματος έχει τη δυνατότητα να επιλέξει την υπηρεσία παραλαβής και παράδοσής του (για service ή άλλο λόγο) από το εξειδικευμένο προσωπικό της Europ Assistance Greece, χωρίς καμία μετακίνηση και χάσιμο χρόνου.

Με απόλυτα ξεκάθαρα βήματα, με λήψη ειδοποιήσεων και φωτογραφιών σε κάθε στάδιο παραλαβής / παράδοσης, καθώς και πληροφόρηση για την εξέλιξη της πορείας και των εργασιών στο όχημα, η Europ Assistance Greece ψηφιοποίησε πλήρως την εμπειρία του χρήστη. Χάρη στη νέα υπηρεσία Pick Up & Drop ο κάτοχος του οχήματος, µε αξιόπιστο και απόλυτα ασφαλή τρόπο, απολαμβάνει περισσότερο προσωπικό και ποιοτικό χρόνο, τηρώντας τους κανόνες ασφαλείας και αποστάσεων.

Η υπηρεσία “Pick up & Drop” της Europ Assistance

Η υπηρεσία Pick Up & Drop έχει ξεκινήσει ήδη να διατίθεται στην Αττική, με τη σύναψη μεγάλων B2B συνεργασιών από τον χώρο του αυτοκινήτου, με κεντρικό πρόσωπο της καμπάνιας επικοινωνίας τον καταξιωμένο ηθοποιό και σκηνοθέτη Ρένο Χαραλαμπίδη.

Αξίζει να σημειωθεί, τέλος, ότι το εξειδικευμένο προσωπικό της Europ Assistance Greece ακολουθεί πιστά το υποχρεωτικό πρωτόκολλο ενεργειών για την υγιεινή και την απολύμανση του οχήματος (τόσο κατά την παραλαβή όσο και κατά την παράδοση) υποσχόμενη μια COVID-free υπηρεσία! Αντιστοίχως και οι συνεργαζόμενες εταιρείες απολαμβάνουν τα οφέλη της καλύτερης οργάνωσης εργασιών, την αποφυγή συνωστισμού στους χώρους τους και φυσικά την ενίσχυση της πιστότητας των πελατών τους.

Προηγούμενο άρθροLogistics: Προκλήσεις, ευκαιρίες και ο ρόλος της Ελλάδας
Επόμενο άρθροΗ Honda αποκάλυψε την 11η γενιά Civic