Η WeShare, η υπηρεσία car sharing της Volkswagen και της Škoda, επεκτείνεται σε επτά ακόμα ευρωπαϊκές πόλεις το 2020.  Στην Πράγα και το Αμβούργο την άνοιξη –όπως είχε προαναγγελθεί– και στη συνέχεια στο Παρίσι, τη Μαδρίτη, τη Βουδαπέστη, το Μόναχο και το Μιλάνο κατά τη διάρκεια του έτους.

Σε όλες αυτές τις πόλεις, η WeShare θα προσφέρει έναν εξ ολοκλήρου ηλεκτρικό στόλο από περίπου 8.400 οχήματα. Στην Πράγα και τη Βουδαπέστη, η WeShare θα συνεργαστεί με τη Škoda. Στις άλλες μεγάλες πόλεις της Γερμανίας, της Γαλλίας, της Ισπανίας και της Ιταλίας, τα οχήματα WeShare που προσφέρονται θα περιλαμβάνουν το e-Golf και το e-up! της Volkswagen καθώς και το ID.3 από το τέλος του έτους. Η WeShare άρχισε να λειτουργεί στο Βερολίνο με 1.500 αυτοκίνητα e-Golf το 2019 και διαθέτει πλέον 50.000 εγγεγραμμένους πελάτες στην πόλη.

“Για εμάς, το 2020 θα είναι ένα έτος δραστικής ανάπτυξης”, δηλώνει ο Philipp Reth, CEO της WeShare. “Είμαστε πεπεισμένοι ότι το ηλεκτροκίνητο ελεύθερο car sharing (διαμοιρασμός αυτοκινήτων) θα είναι ένα σημαντικό, αναπτυσσόμενο, μεταβατικό στοιχείο στον τομέα της αειφόρου και διαμοιράσιμης κινητικότητας για μεγάλο χρονικό διάστημα, στην πορεία προς τα αυτόνομα συστήματα μεταφορών”, προσθέτει ο κ. Reth. Κατά την άποψή του, στόχος πρέπει να είναι να σημειωθεί σημαντική πρόοδος μαζί με το ευρύτερο κοινό και τις πόλεις. “Ελπίζουμε, λοιπόν, να λάβουμε υποστήριξη από τις πόλεις για παράδειγμα στον τομέα της φόρτισης των σταθμευμένων αυτοκινήτων ή στον καθορισμό νέων δημόσιων χώρων αυτοκινήτων car sharing με σκοπό την παροχή κινήτρων στους πιθανούς χρήστες ώστε ο διαμοιρασμός να γίνει πιο ενδιαφέρων και προσιτός”, λέει ο Reth.

Η WeShare έκανε επιτυχημένο ξεκίνημα στο Βερολίνο

Στο Βερολίνο, όπου ξεκίνησε η WeShare τον Ιούνιο του 2019, έχει περίπου 50.000 πελάτες  εγγεγραμμένους πλέον στην υπηρεσία. Περίπου τα τρία τέταρτα αυτών των πελατών είναι ενεργοί χρήστες, δηλ. έχουν χρησιμοποιήσει την υπηρεσία WeShare τουλάχιστον μία φορά. “Σε σύγκριση με τον τομέα στο σύνολό του, ο αριθμός αυτός είναι πολύ υψηλός και δείχνει ότι η WeShare έχει μεγάλη σημασία για την αστική κινητικότητα των ανθρώπων”, σχολιάζει ο Philipp Reth. Τους τελευταίους έξι μήνες, ο στόλος WeShare στο Βερολίνο έχει ολοκληρώσει περισσότερα από τρία εκατομμύρια χιλιόμετρα, που αντιστοιχεί σε κατά μέσο όρο σε τέσσερις έως πέντε διαδρομές ανά αυτοκίνητο την ημέρα.

Μία από τις μεγαλύτερες προκλήσεις που αντιμετωπίζει η WeShare στο Βερολίνο είναι η φόρτιση της μπαταρίας. Για να αντισταθμιστεί η ανεπαρκής διαθεσιμότητα της δημόσιας υποδομής φόρτισης, η Volkswagen AG και η WeShare ξεκίνησαν συνεργασία με τον όμιλο Schwarz*. Η Schwarz εγκαθιστά σήμερα συνολικά 140 δημόσιους σταθμούς φόρτισης σε 60 σημεία στα καταστήματα Lidl και σε 10 στα Kaufland στο Βερολίνο. Ως συνεργάτης, η WeShare μπορεί να χρησιμοποιήσει τους σταθμούς φόρτισης για τον στόλο αυτοκινήτων της σε αποκλειστική βάση εκτός των ωρών λειτουργίας των καταστημάτων. Κατά τις ώρες λειτουργίας της ημέρας, οι σταθμοί φόρτισης είναι διαθέσιμοι σε όλους τους πελάτες της Lidl και της Kaufland. Εκτός από τον όμιλο Schwarz, η WeShare σχεδιάζει να δημιουργήσει περαιτέρω συνεργασίες με στόχο την επέκταση της διαθέσιμης υποδομής.

*Η Schwarz Gruppe είναι ιδιωτικός γερμανικός όμιλος λιανικής πώλησης που κατέχει και λειτουργεί τα brands Lidl και Kaufland. Είναι ο τέταρτος μεγαλύτερος λιανοπωλητής στον κόσμο από πλευράς εσόδων και απασχολεί 429.000 άτομα.

Προηγούμενο άρθροΉπια υβριδική τεχνολογία σε περισσότερα μοντέλα BMW
Επόμενο άρθροTo Jeep Gladiator κατακτά τον τίτλο του πιο ικανού 4×4 Pickup