Οι πωλήσεις της Volvo Cars το 2018 ξεπέρασαν το ορόσημο των 600.000 αυτοκινήτων για πρώτη φορά από τότε που ιδρύθηκε το 1927. Οι πωλήσεις της εταιρείας αυξήθηκαν κατά 12,4% φτάνοντας τα 642.253 αυτοκίνητα, σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του προηγούμενου έτους . Αυτή είναι η πέμπτη συνεχής χρονιά που ξεπερνά το παγκόσμιο ρεκόρ της η Volvo Cars. Το 2017, η εταιρεία πούλησε 571.577 αυτοκίνητα.

Το νέο ρεκόρ πωλήσεων του 2018 υπογραμμίζει την έντονη ζήτηση για το ανανεωμένο χαρτοφυλάκιο προϊόντων της Volvo, με επικεφαλής το βραβευμένο SUV lineup, στις βασικές περιοχές των ΗΠΑ, της Κίνας και της Ευρώπης. Τον Δεκέμβριο, η εταιρεία πούλησε 60.157 αυτοκίνητα, αυξημένα κατά 2,8% σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο.

Στην Ευρώπη είχε επίσης μια ισχυρή επίδοση κατά τη διάρκεια του έτους. Οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 6,4% σε 317.838 αυτοκίνητα την περίοδο των 12 μηνών σε σύγκριση με το 2017. Η ισχυρή επίδοση προήλθε κυρίως από τα νέα μοντέλα V60 και XC40. Τον Δεκέμβριο η εταιρεία πούλησε 29.469 αυτοκίνητα στην περιοχή. Αναλυτικά οι πωλήσεις σε κάθε περιοχή στον ακόλουθο πίνακα. 

Δεκέμβριος Ιανουάριος-Δεκέμβριος
2017 2018 Μεταβολή 2017 2018 Μεταβολή
Eυρώπη 29.871 29.469 -1.3% 298.625 317.838 6.4%
Κίνα 10.066 11.868 17.9% 114.410 130.593 14.1%
ΗΠΑ 9.679 8.826 -8.8% 81.504 98.263 20.6%
Λοιποί 8.910 9.994 12.2% 77.038 95.559 24.0%
Σύνολο 58.526 60.157  2.8% 571.577 642.253 12.4%

 

Το 2018, το XC60 της Volvo ήταν το κορυφαίο μοντέλο της εταιρείας με πωλήσεις που έφθασαν 189.459 αυτοκίνητα, ακολουθούμενο από το XC90 με συνολικές πωλήσεις 94.182 αυτοκίνητα και τα Volvo V40 / V40 Cross Country με 77.587 αυτοκίνητα.

Εξαιρετικά αυξημένες πωλήσεις κατέγραψε η σουηδική μάρκα και στην ελληνική αγορά. Η Volvo έκλεισε το 2018 με εντυπωσιακή αύξηση πωλήσεων κατά 29,8%, ποσοστό που αποτελεί ρεκόρ ανόδου από χρονιά σε χρονιά. Οι συνολικές πωλήσεις της στην Ελλάδα ανήλθαν σε 1.695 αυτοκίνητα, έναντι 1.306 αυτοκινήτων το 2017.

Η Volvo αναφέρει ότι το XC60 κυριάρχησε στην κατηγορία των premium μεσαίων SUV, με ταξινομήσεις 422 μονάδων και μερίδιο αγοράς 38,5%. Πρωτιά κατέγραψε και το XC90 στα μεγάλα SUV, με τις πωλήσεις του να φθάνουν τις 133 μονάδες και το μερίδιο αγοράς το 31,9%.

Ακόμα, η Volvo βρέθηκε στην πρώτη θέση και της κατηγορίας των premium μεσαίων μοντέλων, με τα S60, V60 και V60 Cross Country να αποσπούν μερίδιο αγοράς 28,8% (με ταξινομήσεις 184 αυτοκινήτων).

Το “Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2018”, Volvo XC40, είχε επίσης εξαιρετική απήχηση στο ελληνικό κοινό, με τις ταξινομήσεις του να κλείνουν το έτος στα 538 αυτοκίνητα, παρότι δεν ήταν διαθέσιμο από τις αρχές του έτους, ενώ η εισαγωγική του έκδοση με τον κινητήρα Τ3 των 1,5 λίτρων άρχισε να διατίθεται μόλις το δεύτερο εξάμηνο του 2018.

Για το 2019 προβλέπεται περαιτέρω ενίσχυση της θέσης της μάρκας στην αγορά, με τη διάθεση του αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων στην πολύ δημοφιλή έκδοση με τον κινητήρα Τ3 του XC40, καθώς και με την έναρξη διάθεσης των νέων μοντέλων S60 και V60 Cross Country. Παράλληλα, μεγάλη έμφαση θα δοθεί στις plug-in υβριδικές εκδόσεις των XC60 και XC90 ιδιαίτερα, σε μια προσπάθεια υποστήριξης του ολοένα και αυξανόμενου ενδιαφέροντος της ελληνικής αγοράς στις φιλικές προς το περιβάλλον τεχνολογίες.

Προηγούμενο άρθροΔύο νέες εκδόσεις του Nissan LEAF 3.ZERO
Επόμενο άρθροΨηφιακές υπηρεσίες της Mercedes-Benz για δικτυωμένα οχήματα