Η στρατηγική “No more Grey” της Fiat βάζει φρένο στο γκρι χρώμα και πατάει γκάζι σε εκείνα που ταιριάζουν περισσότερο στον νεανικό χαρακτήρα των μοντέλων της.
Η Fiat έλαβε τη στρατηγική απόφαση να καταργήσει το γκρι χρώμα από τη διαθέσιμη παλέτα των μοντέλων της, όπως εξηγεί ο Olivier Francois, Chief Executive Officer της μάρκας και Chief Marketing Officer του ομίλου Stellantis. Από τον Ιούνιο του 2023 δεν παράγονται πλέον Fiat βαμμένα στο συγκεκριμένο χρώμα, αφού ο κόσμος «δεν χρειάζεται άλλα γκρι αυτοκίνητα».
Το εξηγεί μάλιστα καθισμένος στη θέση του οδηγού ενός Fiat 600e που «βουτάει» σε μια τεράστια δεξαμενή με πορτοκαλί χρώμα, πρωταγωνιστώντας σε ένα φιλμ διάρκειας 1’ 50”. Η απήχησή του ήταν εντυπωσιακή αφού ξεπέρασε τις 10 εκατ. προβολές στο YouTube σε μόλις 3 μήνες, ενώ το όλο εγχείρημα καταλήγει στο μότο: “Italy, The land of colors. Fiat, The brand of colors” (Ιταλία, η χώρα των χρωμάτων. Fiat, Η μάρκα των χρωμάτων).
Το φιλμ ονομάζεται “No more Grey” και δημιουργήθηκε από την Leo Burnett, ενώ την παραγωγή ανέλαβε η Twister Film. Ήταν υποψήφιο στα βραβεία Art Directors Club Italiano -έναν θεσμό για την ποιότητα και την δημιουργικότητα των διαφημίσεων στην Ιταλία- στον οποίο κέρδισε τρεις διακρίσεις: Την πρώτη θέση στην κατηγορία «Εταιρική Επικοινωνία», τη δεύτερη στην κατηγορία «Ταινίες» και την τρίτη στην «Social/Digital PR».
Πίσω από την νέα στρατηγική της Fiat κρύβεται η απόφαση της μάρκας να υποστηρίξει σφαιρικά τον νεανικό και ευχάριστο χαρακτήρα που υιοθετούν όλα τα μοντέλα της, ξεκινώντας από τα 500 Hybrid και Panda Hybrid. Τα μοντέλα αυτά είναι ετοιμοπαράδοτα και συνοδεύονται από όφελος 1.200 ευρώ χάρη στην προωθητική ενέργεια Eco Bonus.