Η Stellantis το πρώτο τρίμηνο 2023 παρουσίασε ετήσια αύξηση 14% των καθαρών της εσόδων, με την θετική συμβολή όλων των κατηγοριών.

Η ανακοίνωση της εταιρείας επισημαίνει πως συνεχίζει την προσπάθειά της για καθαρή, ασφαλή και οικονομική μετακίνηση σε όλο τον κόσμο και ανταπόκρισης στις απαιτητικές δεσμεύσεις του στρατηγικού σχεδίου Dare Forward 2030.

  • Καθαρά έσοδα 47,2 δισ. ευρώ, αυξημένα κατά 14% σε σύγκριση με το πρώτο τρίμηνο του 2022, κυρίως λόγω περισσότερων παραδόσεων και ισχυρής καθαρής τιμολόγησης
  • Ενοποιημένες αποστολές 1.476.000 μονάδων, αυξημένες κατά 7% κυρίως λόγω βελτίωσης παραγγελιών ημιαγωγών σε σύγκριση με το πρώτο τρίμηνο του 2022
  • Συνολικό απόθεμα νέων οχημάτων 1.302.000 μονάδων στις 31 Μαρτίου 2023, που αντικατοπτρίζει την επιστροφή σε κανονικά αποθεματικά επίπεδα. Περιλαμβάνεται απόθεμα εταιρείας 384.000 μονάδων
  • Τακτικό μέρισμα 1,34 ευρώ ανά μετοχή, εγκεκριμένο στην Ετήσια Γενική Συνέλευση, καταβλήθηκε στους μετόχους στις 4 Μαΐου 2023
  • Ξεκίνησε η επαναγορά μετοχών 1,5 δισ. ευρώ, η πρώτη δόση 500 εκατ. ευρώ προβλέπεται να ολοκληρωθεί τον Ιούνιο του 2023
  • Οι παγκόσμιες πωλήσεις BEV αυξήθηκαν κατά 22% σε σύγκριση με το πρώτο τρίμηνο του 2022. Συνεχίζεται η παγκόσμια εστίαση με εννέα νέα BEV που θα κυκλοφορήσουν το 2023

«Η Stellantis ξεκινά σταθερά το 2023, διατηρώντας τη δυναμική ενός εξαιρετικού 2022, με ισχυρές αποστολές και καθαρά έσοδα σε όλες τις κατηγορίες. Το παγκόσμιο αποτύπωμά μας και η ποικιλία του χαρτοφυλακίου προϊόντων μας σημαίνει ότι είμαστε σε καλή θέση για να συνεχίσουμε τις ισχυρές οικονομικές επιδόσεις καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους. Θα εμπλουτίσουμε τα προϊόντα μας με εννέα ηλεκτρικά οχήματα μπαταρίας φέτος, συνεχίζοντας την προσπάθεια για καθαρή, ασφαλή και οικονομική μετακίνηση για όλους», δήλωσε ο Richard Palmer, CFO της εταιρείας.

Οι παγκόσμιες πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων μπαταρίας (BEV) αυξήθηκαν κατά 22% σε ετήσια βάση. 9 επιπλέον BEV θα κυκλοφορήσουν το 2023 και η γκάμα BEV θα αυξηθεί στα 47 μέχρι το τέλος του 2024.

Η Stellantis επικεντρώνεται στην εφαρμογή των τριών πυλώνων που αναφέρονται στο στρατηγικό σχέδιο Dare Forward 2030:

Φροντίδα: Δέσμευση για παγκόσμια ισότητα των φύλων, βάσει των Αρχών Χειραφέτησης των Γυναικών των Ηνωμένων Εθνών.

Τεχνολογία: Ταχύρρυθμος μετασχηματισμός ηλεκτροκίνησης

Αξία: Υποστήριξη της ανάπτυξης στην Μέση Ανατολή και την Αφρική. Στην Ευρώπη, η εφαρμογή του νέου προτύπου λιανικών πωλήσεων θα ξεκινήσει από τα μέσα του 2023 στις πιλοτικές χώρες, κατόπιν συμφωνίας με τις ευρωπαϊκές ενώσεις αντιπροσώπων.

Υπενθυμίζεται πως στην Stellantis περιλαμβάνονται οι μάρκες Abarth, Alfa Romeo, Chrysler, Citroën, Dodge, DS Automobiles, Fiat, Jeep, Lancia, Maserati, Opel, Peugeot, Ram, Vauxhall, Free2move και Leasys.

Προηγούμενο άρθροMercedes-Benz Group: Ισχυρές επιδόσεις το 2022
Επόμενο άρθροΣυνεργασία Volvo Cars – Plug and Play