Η Skoda Auto αναβαθμίζει τις εκδόσεις hatchback και estate της εμβληματικής Octavia. Με πάνω από 7 εκατομμύρια πωλήσεις, είναι μακράν το μοντέλο με τις περισσότερες πωλήσεις της μάρκας.
Η τέταρτη σύγχρονη γενιά της Octavia διαθέτει πλέον νέα εμφάνιση, με ανανεωμένη μάσκα και νέους προβολείς LED Matrix δεύτερης γενιάς. Οι πελάτες έχουν στην διάθεσή τους ακόμα πιο ολοκληρωμένο στάνταρ εξοπλισμό, όπως ψηφιακή οθόνη 10 ιντσών και σύστημα Climatronic διπλής ζώνης. Επιπλέον, αυξήθηκε το ποσοστό βιώσιμων υλικών στο εσωτερικό του αυτοκινήτου. Τα προηγμένα συστήματα ασφαλείας και υποβοήθησης ενισχύουν την ενεργητική και παθητική ασφάλεια και νέα γκάμα παρέχει πρόσθετες επιλογές εξατομίκευσης.
«Οι πελάτες μας δικαίως περιμένουν πολλά από την Octavia και αυτή η ανανέωση αναβαθμίζει το επίπεδο του μοντέλου μας με τις μεγαλύτερες πωλήσεις. Καινοτομίες, όπως το πλήρως επανασχεδιασμένο σύστημα infotainment, τα νέα συστήματα ασφαλείας, η αυξημένη χρήση βιώσιμων υλικών και οι ισχυρότεροι προβολείς το καθιστούν καταλληλότερο για καθημερινούς χρήστες. Είμαι βέβαιος ότι η τελευταία Octavia θα εκπλήξει και θα ενθουσιάσει τους οδηγούς και τους επιβάτες της, επιβεβαιώνοντας τη θέση της ως το πιο δημοφιλές αυτοκίνητό μας», δήλωσε ο Klaus Zellmer, Πρόεδρος του ΔΣ της Škoda Auto.
“Η Octavia αποτελεί την ραχοκοκαλιά της μάρκας Škoda. Μετά από τέσσερις σύγχρονες γενιές και πάνω από 7,15 εκατομμύρια πωλήσεις, η αναβαθμισμένη Octavia θα συνεχίσει την επιτυχή παράδοση. Με εκλεπτυσμένη εμπρόσθια όψη, νέα συστήματα υποβοήθησης και infotainment υψηλής τεχνολογίας, συμπεριλαμβανομένης της κεντρικής οθόνης 13 ιντσών για πρώτη φορά, το αναβαθμισμένο bestseller μας θα διατηρήσει τη θέση του ως ένα από τα πιο επιτυχημένα μοντέλα στην Ευρώπη. Είμαι πεπεισμένος ότι θα συνεχίσει να εντυπωσιάζει τους καθημερινούς εξερευνητές με την ευελιξία, τον ελκυστικό σχεδιασμό και την εξαιρετική σχέση ποιότητας/τιμής », δήλωσε ο Martin Jahn, Μέλος του ΔΣ της Škoda Auto, αρμόδιος Πωλήσεων και Μάρκετινγκ.