Η Renault πραγματοποιεί δοκιμές επικύρωσης για το Austral και έδωσε στη δμοσιότητα καμουφλαρισμένες φωτογραφίες του μοντέλου.
Το νέο Renault Austral έχει πλέον εισέλθει στο τελικό στάδιο εξέλιξής του. Αυτή την περίοδο το όχημα βρίσκεται σε εντατικές δοκιμές, προκειμένου να διασφαλιστεί η ποιότητα και αξιοπιστία του, αλλά και η αξιοπιστία και τη μακροζωία των διαφόρων συστατικών του.
Αυστηρές δοκιμές για βέλτιστα αποτελέσματα
Στο τελικό στάδιο εξέλιξης, η Renault εξόπλισε το νέο της SUV με όλα τα συστήματα των ευρωπαϊκών δρόμων. Σκοπός είναι η διασφάλιση της αξιοπιστίας του μοντέλου και η ολοκλήρωση των επιλογών κινητήρων.
Το νέο Renault Austral πρόκειται να πραγματοποιήσει σειρά δοκιμών γνωστών ως “Διαδρομές Επικύρωσης”, κατά τις οποίες στόλος περίπου 100 οχημάτων διανύει 2 εκατομμύρια χιλιόμετρα.
Ως εκ τούτου, το νέο SUV της Renault θα διασχίσει τη Γαλλία, την Ισπανία, τη Γερμανία και τη Ρουμανία, προκειμένου να επιβεβαιωθούν τα αποτελέσματα των προηγούμενων ελέγχων. Εννιακόσιοι οδηγοί θα διανύσουν 600.000 χιλιόμετρα ανοιχτών δρόμων, υπό πραγματικές συνθήκες, ενώ τα υπόλοιπα 1.400.000 χιλιόμετρα θα πραγματοποιηθούν στην πίστα.
Αυτές οι δοκιμές θα επιτρέψουν, π.χ., στις ομάδες να εγκρίνουν τις προσαρμογές που έγιναν στη νέα πλατφόρμα CMF-CD3 και στα συστήματα υποβοήθησης οδηγού, καθώς και στην ηχομόνωση και την άνεση της ανάρτησης, ώστε οι μελλοντικοί πελάτες να απολαμβάνουν τις καλύτερες δυνατές συνθήκες.
Ηλεκτρική γκάμα κινητήρων
Διεξάγονται έλεγχοι και στα κινητήρια σύνολα. Το Renault Austral θα διαθέτει γκάμα αποκλειστικά υβριδικών βενζίνης, νέων ως επί το πλείστον κινητήρων: έναν τελευταίας γενιάς υβριδικό E-TECH, έναν 1.3 TCe ήπιο υβριδικό 12 V και, για πρώτη φορά στη γκάμα της Renault, έναν 1.2 TCe ήπιας υβριδικής τεχνολογίας 48V.
Όπως ανακοίνωσε η εταιρεία, αυτή η γκάμα κινητήρων θα διαθέτει εξαιρετικές επιδόσεις, με μειωμένες εκπομπές CO2 – από 105 γρ CO2/χλμ (WLTP για τον κινητήρα E-TECH, υπό έγκριση) – και μέγιστη ισχύ έως 200 ίππους.