Η Nissan Motor Ibérica,  σύντομα θα ολοκληρώσει τη δοκιμαστική φάση ενός πρωτοποριακού έργου εξωσκελετών πριν την ενσωμάτωσή του στις γραμμές παραγωγής, στο εργοστάσιο Zona Franca της Βαρκελώνης.

Οι εξωτερικές συσκευές των εξωσκελετών, συμβάλλουν στη μείωση της πίεσης που ασκείται σε κανονικές συνθήκες στους μυς των εργαζομένων στις γραμμές παραγωγής, έως και 60%, μειώνοντας τον κίνδυνο τραυματισμών που σχετίζονται με την εργασία και συμβάλλοντας ταυτόχρονα στην εργασιακή ευημερία.

Ο Καταλανικός Όμιλος Αυτοκινητοβιομηχανιών (CIAC) χρηματοδοτεί το έργο για την εισαγωγή εξωσκελετών στην αυτοκινητοβιομηχανία, με την συμμετοχή του Τεχνολογικού Κέντρου Eurecat και του Πολυτεχνείου της Καταλονίας (UPC).

Nissan Motor Ibérica, Exoskeletons for grabs

Η Nissan Motor Ibérica διευκόλυνε την εκτεταμένη δοκιμή των εξωσκελετών σε πραγματικό περιβάλλον παραγωγής, δοκιμάζοντας πέντε διαφορετικά μοντέλα που υποστηρίζουν τα πόδια, τους ώμους και την πλάτη,  από τις αρχές του 2018. Η ανατροφοδότηση από τους 14 εργαζόμενους που συμμετείχαν στη δοκιμή, βοήθησε τη Nissan να προσδιορίσει τα δύο μοντέλα που προσφέρουν το χαμηλότερο βάρος, το υψηλότερο λειτουργικό επίπεδο και την καλύτερη απόδοση.

Αυτά τα δύο μοντέλα, δοκιμάστηκαν περαιτέρω στο χρονικό διάστημα μεταξύ Μαΐου και Ιουλίου του 2019 και παρέχουν τη βέλτιστη υποστήριξη στους  ώμους για τους εργαζομένους που εκτελούν εναέρια καθήκοντα, ως ένα σημαντικό ποσοστό κατά τη βάρδιά τους.  Κατασκευασμένες από υλικά ελαφρού κράματος, οι φουτουριστικές συσκευές ζυγίζουν μεταξύ 1,5 και 3 κιλών.

“Στη Nissan πιστεύουμε ότι η καινοτομία πρέπει να μεταμορφώσει όχι μόνο τον τρόπο με τον οποίο ο κόσμος οδηγεί, αλλά και τον τρόπο με τον οποίο ζει. Με την τεχνολογία που προσδίδει αξία στους πελάτες μας, είναι σωστό να ωφεληθούν και οι εργαζόμενοί μας, καθώς εργαζόμαστε για τη βελτίωση των συνθηκών εργασίας”, λέει ο Lluís Sellarès, Διευθυντής Τεχνικής Παραγωγής στο εργοστάσιο συναρμολόγησης της NMISA στη Zona Franca. “Είμαστε πολύ ευχαριστημένοι που συμμετέχουμε σε ένα έργο ορόσημο για τη βιομηχανία,  που χρησιμεύει ως εκκίνηση για την αναβάθμιση της εργονομικής υποστήριξης των παραγωγικών ρόλων στα εργοστάσιά μας”.

To Καταλανικό Ινστιτούτο για την Ασφάλεια και την Υγεία στην Εργασία (ICSSL), εξέτασε τις δοκιμές που πραγματοποιήθηκαν σε αυτά τα δύο πρώτα στάδια. Το έργο θα ολοκληρωθεί μέχρι τα τέλη του 2019, με δυνατότητα ενσωμάτωσης στη διαδικασία παραγωγής της γραμμής Zona Franca και στη συνέχεια  σε άλλες παραγωγικές εγκαταστάσεις.

 

Προηγούμενο άρθροΗ Hitachi Capital εξαγόρασε τις Mobility Mixx και Mobilease
Επόμενο άρθροΣυνεργασία Cityzen Parking & Services και Insurancemarket.gr