H Cityzen Parking & Services, εταιρεία διαχείρισης χώρων στάθμευσης στην Ελλάδα με 33 χώρους στάθμευσης και 15.720 θέσεις στάθμευσης και το Insurancemarket.gr ο ψηφιακός τρόπος ασφάλισης στην Ελλάδα, ενώνουν τις δυνάμεις τους. Στόχος, όπως αναφέρουν είναι να παρέχουν στους πελάτες τους άριστη εξυπηρέτηση αλλά και υψηλής ποιότητας και τεχνογνωσίας, υπηρεσίες και προϊόντα. Η νέα συνεργασία προσφέρει σημαντικά οφέλη και στις δύο εταιρείες, οι οποίες έχουν ως κοινή αποστολή την απόλυτη ικανοποίηση του πελάτη.

Στην Ιστοσελίδα της Cityzen.com.gr, οι πελάτες της εταιρείας μέσα από την τεχνολογία της πλατφόρμας του Insurancemarket  θα μπορούν να συγκρίνουν περισσότερες από 20 ασφαλιστικές μέσα σε ένα λεπτό.

Η νέα υπηρεσία ασφάλισης αυτοκινήτου σε συνεργασία με τo Insurancemarket.gr, εξασφαλίζει στους πελάτες της Cityzen Parking & Services έκπτωση έως και 40%. Οι πελάτες της Cityzen Parking & Services μπορούν πλέον να συγκρίνουν και να επιλέξουν την ασφάλιση που ανταποκρίνεται καλύτερα στις ανάγκες και τις δυνατότητές τους, εύκολα και γρήγορα μπαίνοντας απλά στη σελίδα Cityzen Insurance. Με ένα click εξοφλούν και λαμβάνουν το συμβόλαιό του ηλεκτρονικά.

Στόχος της Cityzen Parking & Services είναι να προσφέρει στο εκτεταμένο πελατολόγιό της όχι απλώς τις καλύτερες υπηρεσίες στάθμευσης στην Ελλάδα, αλλά μια ολιστική εμπειρία κάλυψης αναγκών, όπως αναφέρει η εταιρεία.

“Έχοντας ως γνώμονα τις ανάγκες, τις απαιτήσεις, τις προσδοκίες, αλλά και τον υψηλό δείκτη ικανοποίησης των πελατών μας, η ποιότητα στην εξυπηρέτηση αποτελεί για εμάς βασική προϋπόθεση και αφορά σε όλες τις ενέργειες που γίνονται πριν, κατά τη διάρκεια και μετά την παρεχόμενη υπηρεσία και μάλιστα σε ένα εκτεταμένο εύρος υπηρεσιών, πέρα από τη στάθμευση”. δήλωσε ο Νίκος Καρακώστας, Εμπορικός Διευθυντής  της Cityzen Parking & Services.

Στόχος μας είναι όλες οι ελληνικές εταιρείες που ειδικεύονται σε υπηρεσίες και προϊόντα τα οποία αφορούν το αυτοκίνητο ή τη μηχανή να εκμεταλλευτούν την σχέση τους με τον πελάτη, παρέχοντας τους υπηρεσίες όπως η σύγκριση ασφαλιστικών προϊόντων με σκοπό την μείωση των εξόδων τους. Μας τιμά ιδιαίτερα που η μεγαλύτερη αλυσίδα χώρων στάθμευσης στην Ελλάδα επέλεξε τη δική μας πλατφόρμα για την διευκόλυνση των πελατών της ώστε να βρουν το προϊόν που τους συμφέρει οικονομικά και ικανοποιεί με τον καλύτερο τρόπο τις ανάγκες τους”, δήλωσε από την π΄λευρά του ο Στέφανος Φαλκονάκης, Διευθυντής Μάρκετινγκ & Digital του Ιnsurancemarket.gr.

 

Προηγούμενο άρθροΗ Nissan Motor Ibérica χρησιμοποιεί εξωσκελετούς
Επόμενο άρθροToyota Yaris: 67g / χλμ και δεν είναι plug-in υβριδικό!