Ως μέρος των σχεδίων της για μικρότερη εξάρτηση από τη δραστηριότητα ελαστικών, η Michelin σκοπεύει να καταστεί ηγέτις στο υδρογόνο, στηρίζοντας τις ελπίδες της στη Symbio, την κοινοπραξία της υδρογόνου. Μέχρι το 2030 η γαλλική εταιρεία προσδοκεί να κυκλοφορούν πάνω από δύο εκατομμύρια αυτοκίνητα που κινούνται με υδρογόνο.
Το 2019 η Michelin δημιούργησε κοινοπραξία με την πάροχο εξαρτημάτων αυτοκινήτων Faurecia. Η κοινοπραξία αυτή, η Symbio, επενδύει σε κυψέλες καυσίμου υδρογόνου ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων και φορτηγών. Μέχρι το 2030 η Michelin προβλέπει να κυκλοφορούν δύο εκατομμύρια οχήματα υδρογόνου, το 25% των οποίων θα κινούνται με τεχνολογία της Symbio.
Η Michelin προβλέπει ότι το υδρογόνο θα έχει περισσότερες εφαρμογές από την αυτοκίνηση, συμπεριλαμβανομένης της παραγωγής χάλυβα, της χημικής βιομηχανίας και της θέρμανσης των πόλεων. Η γαλλική κυβέρνηση ανακοίνωσε επενδύσεις επτά δισεκατομμυρίων ευρώ για έρευνες υδρογόνου έως το 2030, σε μια προσπάθεια μείωσης εκπομπών CO2 κατά έξι εκατομμύρια τόνους. Η Ευρωπαϊκή Ένωση έχει επίσης προβλέψει αρκετά εκατομμύρια ευρώ για το υδρογόνο.
Κοιλάδα Μηδενικών Εκπομπών
Η Symbio είναι ένας από τους συνεργάτες της γαλλικής Κοιλάδας Μηδενικών Εκπομπών στην περιοχή Auvergne-Rhône-Alpes. Το 2023 αυτή η περιοχή θα διαθέτει είκοσι σταθμούς ανεφοδιασμού υδρογόνου και θα καταστεί ο πρώτος ευρωπαϊκός κόμβος κινητικότητας υδρογόνου. Θα υπάρχουν επίσης 1.200 οχήματα υδρογόνου που θα εξυπηρετούν τις επιχειρήσεις.
Η Κοιλάδα Μηδενικών Εκπομπών αποτελεί αντικείμενο συνεργασίας των Symbio και Engie, καθώς και της περιφέρειας Auvergne-Rhône-Alpes, της Γαλλικής Τράπεζας Επενδύσεων και της Crédit Agricole.