Η Masternaut, πάροχος τηλεματικής με δραστηριότητα 22 χρόνων και έδρα το Ηνωμένο Βασίλειο, ανακοίνωσε κατά τη διάρκεια του Connected Fleets Conference, την εξαγορά της εταιρείας από την Michelin. Περισσότερες λεπτομέρειες δεν αποκαλύφθηκαν ακόμη, αλλά έχει επιβεβαιωθεί ότι η Masternaut θα είναι μέρος του επιχειρηματικού τμήματος Service and Solution της Michelin.

Η Michelin επιχειρεί ήδη στην τηλεματική και προσβλέπει σε σαφείς συνέργιες με την κύρια δραστηριότητά της:

  • επιταχύνοντας την ανάπτυξη της επιχείρησης υπηρεσιών και λύσεων για ελαφρά οχήματα και υποστηρίζοντας την αναπτυσσόμενη αγορά στόλου ·
  • Επιτρέποντας στη Masternaut να αναπτύξει την προσφορά της σε ολόκληρη την Ευρώπη εκμεταλλευόμενη τη γεωγραφική κάλυψη του δικτύου Michelin ·
  • Αυξάνοντας τον όγκο των δεδομένων που συλλέγονται, που θα επιτρέψει την προσφορά στους πελάτες καλύτερων λύσεων, τη βελτίωση της απόδοσης των προϊόντων και να ανάπτυξη των εφαρμογών data science, όπως η προβλεπτική συντήρηση.

Η εξαγορά αυτή θυμίζει την αντίστοιχη της TomTom από την Bridgestone τον Ιανουάριο και, γενικότερα, το αυξημένο ενδιαφέρον της αυτοκινητοβιομηχανίας για την τηλεματική

Προηγούμενο άρθρο“Απειλή” για την εθνική ασφάλεια των ΗΠΑ οι εισαγωγές αυτοκινήτων από την ΕΕ
Επόμενο άρθροΟι νέες τάσεις επιταχύνονται στο χώρο των εταιρειών Leasing