Την πρώτη διαφήμιση στην ιστορία που έχει γραφτεί από σύστημα Τεχνητής Νοημοσύνης (ΑΙ- Artificial Intelligence) πρόκειται να παρουσιάσουν η Lexus και η διαφημιστική εταιρεία The&Partnership, όπως γράφει το www.advertising.gr

Η καμπάνια, που θα προβληθεί πανευρωπαϊκά, φέρει τον τίτλο ‘Driven By Intuition’, αφορά το νέο μοντέλο Lexus ES και έχει στόχο να παρουσιάσει την Lexus σαν ένα brand αιχμής όσον αφορά την τεχνική καινοτομία.

Το σενάριο για το 60 δευτερολέπτων spot έχει γραφτεί από τον πρώτο «AI creative» της The&Partnership– ένα εξειδικευμένο αυτοματοποιημένο σύστημα συγγραφής σεναρίων που δημιουργήθηκε σε συνεργασία με την τεχνολογική εταιρεία Visual Voice.

Το σύστημα διαθέτει υποστήριξη Φωνητικής Αναγνώρισης από το Watson της IBM, «εκπαιδεύτηκε» σε διαφημίσεις αυτοκινήτων και luxury προϊόντα, που έχουν κατακτήσει διακρίσεις τα τελευταία 15 χρόνια στις Κάννες, ενώ τροφοδοτήθηκε με δεδομένα συναισθηματικής νοημοσύνης από την Unruly, ώστε να «μάθει» ποια σημεία αυτών των διαφημίσεων προκάλεσαν μια ισχυρότερη σύνδεση με τους τηλεθεατές.

Στη συνέχεια συνέχισε την «εκπαίδευση» του στο θέμα της διαίσθησης μέσω ενός πειράματος, που πραγματοποίησε για λογαριασμό της The&Partnership η ομάδα επιστημόνων MindX, με έδρα το University of New South Wales. Την σκηνοθεσία υπογράφει ο βραβευμένος με Όσκαρ σκηνοθέτης, Kevin Macdonald.

Προηγούμενο άρθροWebinar: Η τηλεματική είναι μια συνεχής διαδικασία
Επόμενο άρθροMercedes-Benz GLC F-CELL: Το πρώτο ηλεκτρικό με κυψέλη καυσίμου και υβριδική τεχνολογία plug-in