Η Mercedes-Benz GLC F-CELL, που άρχισε να διατίθεται στη Γερμανία, είναι μοναδική παγκοσμίως, καθώς φέρει δύο κυψέλες καυσίμου και μπαταρία που μπορεί να φορτιστεί εξωτερικά, χρησιμοποιώντας τεχνολογία plug-in. Έτσι, η MercedesBenz θέτει ένα ακόμα ορόσημο στην πορεία προς την οδήγηση χωρίς εκπομπές, με την παράδοση των πρώτων οχημάτων GLC FCELL σε επιλεγμένους πελάτες στη γερμανική αγορά.

Παράλληλα με τα διάφορα εθνικά και περιφερειακά γερμανικά υπουργεία στο Βερολίνο, καθώς και τον Γερμανικό Οργανισμό Υδρογόνου (NOW) και την H2 Mobility, οι πρώτοι πελάτες στη γερμανική αγορά περιλαμβάνουν επίσης τους γερμανικούς σιδηροδρόμους Deutsche Bahn. Περαιτέρω παραδόσεις θα πραγματοποιηθούν φέτος, στις εταιρείες Air Liquide, Shell, Linde AG καθώς και τις πόλεις της Στουτγάρδης και του Αμβούργου. Άλλες επιχειρήσεις καθώς και ιδιώτες πελάτες στην Γερμανία θα μπορούν επίσης να έχουν πρόσβαση στο GLC F-CELL από την άνοιξη του 2019 μέσω της Mercedes-Benz Rent, σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας.

Η Mercedes-Benz GLC F-CELL (μικτή κατανάλωση υδρογόνου: 0,34 kg / 100 km, μικτές εκπομπές CO2: 0 g / km, μικτή κατανάλωση ηλεκτρικού ρεύματος: 13,7 kWh / 100 km) είναι ένα μοναδικό plug-in υβριδικό, καθώς εκτός από την ηλεκτρική ενέργεια μπορεί επίσης να λειτουργεί με καθαρό υδρογόνο. Το SUV είναι ένα ηλεκτρικό όχημα κατάλληλο για καθημερινή χρήση, το οποίο δεν εκπέμπει καθόλου CO2 κατά τη λειτουργία του. Η εναλλαγή μεταξύ μπαταρίας και κυψέλης καυσίμου, η μεγάλη αυτονομία και η μικρή χρονική διάρκεια ανεφοδιασμού καθιστούν το GLC F CELL ένα πρακτικό όχημα καθημερινής χρήσης.

Δύο δεξαμενές ανθρακονημάτων στο δάπεδο του οχήματος περιέχουν 4.4 κιλά υδρογόνου. Χάρη στην παγκοσμίως τυποποιημένη τεχνολογία δεξαμενών 700 bar, η τροφοδοσία υδρογόνου μπορεί να αναπληρωθεί μέσα σε μόλις τρία λεπτά – τόσο γρήγορα, όσο και κατά τον ανεφοδιασμό ενός οχήματος εσωτερικής καύσης.

Με κατανάλωση υδρογόνου περίπου 1 kg / 100 km, το GLC F-CELL επιτυγχάνει περίπου 430 χιλιόμετρα με βάση το υδρογόνο βάσει του κύκλου NEDC. Σε υβριδική λειτουργία προσφέρει έως 51 km επιπλέον, με πλήρως φορτισμένη μπαταρία. Παράλληλα, η ισχύς των 155 kW βοηθάει στην εξασφάλιση δυναμικής οδήγησης.

Στρατηγική λειτουργίας με μια μοναδική ποικιλία συνδυασμών

Ο πρωτοποριακός κινητήρας plug-in κυψελών καυσίμου συνδυάζει τα πλεονεκτήματα των τεχνολογιών μηδενικών εκπομπών ρύπων και, χάρη στην έξυπνη στρατηγική λειτουργίας του, βελτιστοποιεί συνεχώς τη χρήση και των δύο πηγών ενέργειας ανάλογα με τις εκάστοτε συνθήκες λειτουργίας. Επηρεάζεται επίσης από το πρόγραμμα οδήγησης που επιλέγεται: ECO, COMFORT ή SPORT.

Υπάρχουν τέσσερις επιλογές λειτουργίας:

HYBRID: Το όχημα αντλεί ισχύ και από τις δύο πηγές ενέργειας. Τα ανώτερα επίπεδα ισχύος παρέχονται από την μπαταρία, ενώ η κυψέλη καυσίμου λειτουργεί σε κατάσταση βέλτιστης αυτονομίας.

F-CELL: Η κατάσταση φόρτισης της μπαταρίας υψηλής τάσης διατηρείται σταθερή από την ενέργεια της κυψέλη καυσίμου. Μόνον υδρογόνο καταναλώνεται. Αυτή η λειτουργία είναι ιδανική για σταθερή πορεία μεγάλων αποστάσεων.

ΜΠΑΤΑΡΙΑ: Το GLC F-CELL λειτουργεί ηλεκτρικά και τροφοδοτείται από την μπαταρία υψηλής τάσης. Το σύστημα κυψελών καυσίμου δεν λειτουργεί. Αυτή είναι η ιδανική λειτουργία για μικρές αποστάσεις.

ΦΟΡΤΙΣΗ: η φόρτιση της μπαταρίας υψηλής τάσης έχει προτεραιότητα, για παράδειγμα προκειμένου να επαναφορτιστεί η μπαταρία για την μέγιστη συνολικά αυτονομία πριν από τον ανεφοδιασμό με υδρογόνο ή για τη δημιουργία αποθεμάτων ισχύος.

Σε όλους τους τρόπους λειτουργίας, το σύστημα διαθέτει λειτουργία ανάκτησης ενέργειας, η οποία καθιστά δυνατή την ανάκτηση ενέργειας κατά τη διάρκεια πέδησης ή κατωφέρειας και την αποθήκευσή της στην μπαταρία.

 

Προηγούμενο άρθροΗ Lexus και η Τεχνητή Νοημοσύνη
Επόμενο άρθροΑνακαλύφθηκαν 694.000 τόνοι λιθίου στο Μάλι