Η LeasePlan δημοσίευσε τον ετήσιο απολογισμό της για το 2020. Τα κυριότερα σημεία: καθαρό αποτέλεσμα 406 εκατ. ευρώ και αύξηση εσόδων 16% για την CarNext.com. Αλλά δεν υπάρχει αμφιβολία πως το 2020 ήταν επίσης δύσκολη χρονιά για τη LeasePlan, όπως έχουμε ήδη αναφέρει.

Μπορείτε να δείτε τον πλήρη ετήσιο απολογισμό της LeasePlan (που αποτελείται από 239 σελίδες) εδώ.  Ακολουθούν κάποιες βασικές επισημάνσεις.

  • Η LeasePlan σημείωσε καθαρό αποτέλεσμα 406 εκατ. ευρώ, 27% χαμηλότερο από τα 557 εκατ. ευρώ του προηγούμενου έτους.
  • Η απόδοση ιδίων κεφαλαίων ήταν 10,3% το 2020. Το προηγούμενο έτος ήταν 15,2%.
  • Τα νέα EV αποτέλεσαν το 14,9% των παραγγελιών της LeasePlan πέρυσι, σχεδόν διπλάσιο ποσοστό έναντι του 2019. Ο στόχος είναι 100% μέχρι το 2030.
  • Μέσες εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα το 2020: 126 γρ / χλμ. Το 2019: 133 γρ / χλμ. Ο στόχος είναι 0 γρ / χλμ μέχρι το 2030.
  • Το 2020 η LeasePlan διατήρησε τη βαθμολογία διαφορετικότητας των φύλων του προηγούμενου έτους: 30% γυναίκες στα τρία ανώτερα επίπεδα ιεραρχίας – που σημαίνει πως πέτυχε το στόχο της για το 2030 κατά μια δεκαετία νωρίτερα.

Σχολιάζοντας τις επιδόσεις της LeasePlan το 2020, ο CEO, Tex Gunning, δήλωσε:

«Η LeasePlan πέρασε ένα από τα πιο δύσκολα χρόνια συμμορφούμενη με τα σχέδια που καθορίσαμε στην αρχή της κρίσης, αποδεικνύοντας και πάλι την ανθεκτικότητα του επιχειρηματικού μας μοντέλου και παρουσιάζοντας καθαρό αποτέλεσμα 406 εκατ. ευρώ. Ευχαριστούμε τους πελάτες μας για την αφοσίωσή τους αυτή την ιδιαίτερη περίοδο και είμαστε πολύ υπερήφανοι για τους εργαζομένους μας σε όλο τον κόσμο, για τις ικανότητές τους, την αφοσίωσή τους και τη δέσμευσή τους, εργαζόμενοι από το σπίτι από τον Μάρτιο του 2020. Παρά τις πρωτόγνωρες συνθήκες, η LeasePlan δεν αδράνησε: κάναμε σημαντικές επενδύσεις στο ψηφιακό επιχειρηματικό μας μοντέλο και στην CarNext.com και σημειώσαμε την πιο πράσινη χρονιά στην ιστορία μας, με διπλασιασμό παραγγελιών νέων EV και υβριδικών plug-in, που αντιπροσωπεύουν το 16,5% του συνόλου των νέων παραγγελιών μας κατά το 4ο τρίμηνο του 2020. Προχωρούμε, όντας βέβαιοι για την ικανότητά μας να αντέχουμε σε αναταράξεις της αγοράς, λόγω θεμελιώδους ανθεκτικότητας της επιχείρησής μας, αλλά και ενθουσιώδεις για το μέλλον, καθώς μετασχηματιζόμαστε σε ψηφιακό επιχειρηματικό μοντέλο και εκμεταλλευόμαστε τις ευκαιρίες ανάπτυξης που παρουσιάζονται».

Προηγούμενο άρθρο“Smart Diversity” από την Peugeot στην Ελλάδα
Επόμενο άρθροΤο ‘restomod’ Opel Manta GSe ElektroMOD