“Smart Diversity” από την Peugeot στην Ελλάδα

Νέες εκδόσεις “Smart Diversity” από την Peugeot στην Ελλάδα, με πλουσιότερο εξοπλισμό ασφαλείας, άνεσης, και τέσσερις επιλογές κινητήρων.

Με την πλέον ανανεωμένη και φρέσκια γκάμα στην ιστορία της, η Peugeot διανύει μια χρυσή εποχή απολαμβάνοντας την επιτυχία των μοντέλων της στην ελληνική αγορά αυτοκινήτου.

Η ελληνική αντιπροσωπεία της Peugeot – εταιρεία μέλος του Ομίλου Συγγελίδη – έχει σχεδιάσει και εφαρμόζει τη στρατηγική “Smart Diversity” που αφορά στην ριζική ανανέωση και αναβάθμιση του εξοπλισμού των best-seller μοντέλων της, προσφέροντας πλήθος επιλογών και σημαντικά προνόμια στους πελάτες της.

Πιο συγκεκριμένα, τα μοντέλα Peugeot 208, SUV 2008 και SUV 3008 διατίθενται πλέον σε όλο το δίκτυο Επίσημων Διανομέων σε νέες εκδόσεις “Smart Diversity” με μοναδικά οφέλη όπως:

  • Πλουσιότερο εξοπλισμό ασφαλείας
  • Πλουσιότερο εξοπλισμό άνεσης
  • Τέσσερις επιλογές κινητήριων συνόλων (βενζίνης, πετρελαίου, υβριδικές, αμιγώς ηλεκτρικές) με αυξημένη οικονομία και μειωμένα επίπεδα εκπομπών ρύπων

Η Peugeot αποτελεί έναν από τους καθαρότερους κατασκευαστές αυτοκινήτων στην Ευρώπη, σημειώνοντας εξαιρετικά χαμηλό μέσο όρο ρύπων ανά όχημα. Τα τεχνολογικά επίπεδα της Peugeot εξασφαλίζουν ότι δεν μετακυλίεται το κόστος έρευνας και ανάπτυξης που σχετίζεται με την εναρμόνιση της μάρκας στις προδιαγραφές ρύπων της ΕΕ στον τελικό καταναλωτή – κάτι που παρέχει στη μάρκα σημαντικό προβάδισμα έναντι του ανταγωνισμού.

Η εμπορική πορεία της Peugeot επιβεβαιώνει την ορθότητα της στρατηγικής που έχει ακολουθήσει η μάρκα, δημιουργώντας αφενός τη σωστή γκάμα μοντέλων, εκδόσεων, κινητήριων συνόλων και αφετέρου προσφέροντας μοναδικά χαρακτηριστικά, όπως ο ξεχωριστός σχεδιασμός, η τεχνολογική πρωτοπορία, η δυναμική οδήγηση αλλά και η πενταετής εργοστασιακή εγγύηση.

 

Προηγούμενο άρθροBlueFuel: νέα εταιρεία στην ελληνική αγορά LNG
Επόμενο άρθροΗ LeasePlan δημοσίευσε τον ετήσιο απολογισμό της