Η Kia Motors επιταχύνει τον επιχειρηματικό της μετασχηματισμό για να αποτελέσει την κορυφαία μάρκα EV και ανακοίνωσε το πρώτο στάδιο του μελλοντικού της προϊοντικού πλάνου.
Η Kia Motors Corporation ανακοίνωσε την παγκόσμια επιχειρηματική της στρατηγική για τα ηλεκτρικά οχήματα (EV) αποκαλύπτοντας ένα πρώιμο σκίτσο από την μελλοντική γκάμα των μοντέλων με μηδενικές εκπομπές ρύπων (BEV). Σημαντικές λεπτομέρειες για τη μελλοντική στρατηγική προϊόντων EV της Kia ανακοινώθηκαν από τον Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο της εταιρείας, Kia Ho Sung Song, κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης που πραγματοποιήθηκε στο εργοστάσιο Hwasung στην Κορέα.
Η Kia θέλει να αποκτήσει ηγετική θέση στην παγκόσμια αγορά EV ανταποκρινόμενη στην ισχυρή παγκόσμια ζήτηση για EV. Για να το επιτύχει η μάρκα θα λανσάρει μια ευρεία γκάμα από εντελώς νέα BEV και θα συνεργαστεί παγκοσμίως με εταιρείες φόρτισης EV.
“Από το λανσάρισμα του πρώτου μας BEV μαζικής παραγωγής το 2011, το Kia Ray EV, η Kia έχει πουλήσει περισσότερα από 100.000 BEV παγκοσμίως”, δήλωσε ο CEO, Song. “Από τότε, έχουμε λανσάρει μια σειρά νέων BEV για τις παγκόσμιες αγορές και θα επιταχύνουμε στα επόμενα χρόνια με τη νέα μας στρατηγική στην ηλεκτροκίνηση. Έως το 2029 στόχος μας είναι τα BEV να αντιπροσωπεύουν το 25% των συνολικών παγκόσμιων πωλήσεών μας”.
Σύμφωνα με τη στρατηγική “Plan S” της Kia, που ανακοινώθηκε στις αρχές του 2020, η μάρκα σχεδιάζει έως το 2025 να διευρύνει τη γκάμα των BEV στα 11 μοντέλα. Κατά την ίδια περίοδο, η Kia στοχεύει τα BEV να αντιπροσωπεύουν το 20% επί του συνόλου των πωλήσεων της μάρκας σε προηγμένες αγορές, συμπεριλαμβανομένης της Κορέας, της Βόρειας Αμερικής και της Ευρώπης. Επτά από τα νέας γενιάς BEV που θα κυκλοφορήσουν έως το 2027 φιγουράρουν στο σχετικό σκίτσο που αποκάλυψε η Kia.
Το πρώτο από αυτά, με κωδική ονομασία CV, θα παρουσιαστεί το 2021 ως το πρώτο αποκλειστικό BEV της μάρκας που θα προορίζεται για τις περισσότερες αγορές του κόσμου. Το νέο μοντέλο θα προσφέρει ανταγωνιστική προϊόντική ποιότητα και εντυπωσιακή σχεδίαση εφάμιλλη με τα άλλα μοντέλα της Kia, με δυναμικά χαρακτηριστικά οδήγησης και υψηλή απόδοση επαναφόρτισης.
Η στρατηγική της Kia ‘Plan S’ – η μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση
Τον Ιανουάριο, η Kia Motors είχε παρουσιάσει τη μεσοπρόθεσμη και μακροπρόθεσμη στρατηγική του “Plan S”, σκιαγραφώντας τα σχέδια της μάρκας για τη μετάβαση των μελλοντικών της επιχειρηματικών δραστηριοτήτων ώστε να επικεντρωθούν σε BEV και λύσεις κινητικότητας. Με την παρουσίαση της νέας γενιάς μοντέλων BEV η Kia επικεντρώνεται στην εξασφάλιση μιας παγκόσμιας ηγετικής θέσης και καινοτομίας σε τομείς όπως της παραγωγής, των πωλήσεων και των υπηρεσιών.
Η Kia Motors μετασχηματίζεται ευρέως προκειμένου να πραγματοποιήσει το “Plan S”. Το μοντέλο CV, που θα κυκλοφορήσει το 2021, θα ενσωματώνει το νέο προϊοντικό σχεδιασμό της μάρκας απέναντι στην καινοτομία που θα σηματοδοτεί τη μετάβαση της Kia μέσω μιας επιχειρηματικής στρατηγικής που εστιάζει στα EV.
Η Kia σχεδιάζει να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις της αγοράς προσφέροντας διαφοροποιημένες επιλογές μέσα από μια γκάμα μοντέλων κατάλληλων για αστικά κέντρα, ταξίδια μεγάλων αποστάσεων και οδήγηση επιδόσεων. Επιπλέον, με την χρήση της νέας πλατφόρμας Electric-Global Modular (E-GMP), η Kia θα μπορεί να προσφέρει οχήματα με το πιο άνετο εσωτερικό στην κατηγορία.
Επίσης, η Kia Motors έχει ως στόχο να καινοτομήσει στην πρακτική των πωλήσεων των EV της. Η μάρκα διερευνά τη δημιουργία συνδρομητικών υπηρεσιών για να προσφέρει μια νέα επιλογή αγοράς για τους πελάτες, προγράμματα μίσθωσης και ενοικίασης μπαταριών EV, καθώς και άλλες υπηρεσίες που σχετίζονται με μπαταρίες «δεύτερης ζωής».
Επιπλέον, η Kia στοχεύει να αυξήσει τον αριθμό των EV σημείων εργασίας (work bays) στην Κορέα σε 1.200 έως το 2030. Σε άλλες αγορές παγκοσμίως, η Kia θα αυξήσει τον αριθμό των work bays σε 600 έως το τέλος του τρέχοντος έτους και πάνω από 2.000 έως το 2023. Επίσης, η Kia σχεδιάζει να αναπτύξει τα δικά της προγράμματα για την εκπαίδευση επαγγελματιών συντήρησης EV.
Η Kia υποστηρίζει την επέκταση των υποδομών ηλεκτρικής φόρτισης ως απαραίτητη προϋπόθεση για τη διάδοση των EV και συνεχίζει παγκοσμίως να διερευνά τεχνολογίες για τη βελτίωση της προσβασιμότητας φόρτισης.
Στην Κορέα, η Kia θα ενισχύσει τις επιχειρηματικές δραστηριότητες που οδηγούν άμεσα στην κατασκευή υποδομών φόρτισης. Αρχικά, η ενέργεια αυτή θα βασιστεί στο υπάρχον δίκτυο καταστημάτων, αντιπροσώπων και κέντρων εξυπηρέτησης με την Kia να στοχεύει στην παροχή περίπου 1.500 φορτιστών EV έως το 2030. Επιπλέον, έως το 2021 η Hyundai Motor Group θα εγκαταστήσει 120 εξαιρετικά γρήγορους ταχυφορτιστές σε αστικά κέντρα και 12 στους αυτοκινητόδρομους που συνδέουν οκτώ επαρχίες σε ολόκληρη τη χώρα.
Παγκοσμίως, η Kia έχει δημιουργήσει περισσότερους από 2.400 φορτιστές EV στην Ευρώπη και περίπου 500 στη Βόρεια Αμερική, συνεργαζόμενη με τα δίκτυα διανομέων. Η Kia σκοπεύει να συνεχίσει να διευρύνει την υποδομή φόρτισης για την εξελισσόμενη αγορά των EV.
Επιπλέον, η Kia προσπαθεί να εξασφαλίσει μια ολοκληρωμένη υποδομή φόρτισης για πελάτες μέσω στρατηγικών συμμαχιών, ξεκινώντας από μια στρατηγική επένδυση στο δίκτυο IONITY, την γνωστή ευρωπαϊκή εταιρεία που ειδικεύεται στους ταχυφορτιστές συνεχούς ρεύματος.