Ορόσημο στο remarketing η έναρξη της δραστηριότητας πιστοποιημένων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων στην Κορέα από την Hyundai Motor Company.

Η Wonha Yoo, Αντιπρόεδρος της Hyundai για την περιοχή της Ασίας, επεσήμανε την αφοσίωση της εταιρείας στην ικανοποίηση πελατών, δηλώνοντας, «Κατασκευασμένο από εμάς, φροντισμένο από εμάς», αναφερόμενη στη φιλοσοφία της δραστηριότητας πιστοποιημένων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων. Ιδιαίτερη κίνηση, καθώς τα δίκτυα μεταχειρισμένων αυτοκινήτων στην περιοχή δεν είναι τόσο συνηθισμένα όσο στην Ευρώπη ή στις ΗΠΑ.

Η Hyundai Motor Company επιδιώκει να γεφυρώσει τη διαφορά στην απόκτηση καινούργιων και μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, διασφαλίζοντας ότι οι πελάτες των μεταχειρισμένων απολαμβάνουν το ίδιο επίπεδο φροντίδας και προσοχής με τους αγοραστές νέων αυτοκινήτων. Αυτή η πρωτοβουλία ενεργοποιείται μετά από σχεδόν 2 χρόνια προετοιμασίας, συμπεριλαμβανομένης της δημιουργίας ειδικής υποδομής δικτύου μεταχειρισμένων.

Η θέσπιση των «Πιστοποιημένων από τον Κατασκευαστή Μεταχειρισμένων Οχημάτων» από την Hyundai Motor Company θέτει νέο πρότυπο στην αγορά, προσφέροντας στους καταναλωτές αξιόπιστα μεταχειρισμένα οχήματα με πιστοποίηση κατασκευαστή. Αυτά τα πιστοποιημένα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα υποβάλλονται σε ενδελεχείς ποιοτικούς ελέγχους 272 εξαρτημάτων για οχήματα Hyundai και 287 εξαρτημάτων για Genesis, θέτοντας ιδιαίτερα υψηλά πρότυπα στην Κορέα.

Εκτός από τους αυστηρούς ποιοτικούς ελέγχους, η Hyundai Motor Company θέλει να παρέχει διαφάνεια στη διαδικασία συναλλαγής μεταχειρισμένων αυτοκινήτων. Μέσω καινοτόμων πλατφορμών όπως η «Hi-LAB» και η «AI Pricing Engine», οι καταναλωτές έχουν πρόσβαση σε στοιχεία οχημάτων και διαφανή τιμολόγηση.

Για να υποστηρίξει την δραστηριότητα πιστοποιημένων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, η Hyundai Motor Company δημιούργησε υπερσύγχρονα εμπορικά κέντρα προς διασφάλιση των υψηλότερων προτύπων ποιότητας. Αυτά τα κέντρα στοχεύουν στην εμπορευματοποίηση 15.000 μεταχειρισμένων αυτοκινήτων ετησίως, συμβάλλοντας στη δημιουργία κόμβου πιστοποιημένων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων.

Τα διαδικτυακά κανάλια πωλήσεων της Hyundai Motor Company προσφέρουν αδιάλειπτη εμπειρία αγοράς, επιτρέποντας ολοκληρωμένη διαδικασία αγοράς, από την προσφορά έως την παράδοση. Επιπλέον, η υπηρεσία «Πώλησης του αυτοκινήτου μου» δίνει τη δυνατότητα στους πελάτες να πουλήσουν τα οχήματά τους, ανεξαρτήτως μάρκας, απλοποιώντας τη διαδικασία αγοράς.

Φωτογραφία: Hyundai Korea 

Προηγούμενο άρθροBMW Group: ισχυρό το 2023, πορεία ανάπτυξης το 2024
Επόμενο άρθροΗ BMW Vision Neue Klasse X