Η DPD δοκιμάζει νέο ηλεκτρικό βαν με εφεδρικό κινητήρα

Η εταιρεία παράδοσης δεμάτων DPD ξεκίνησε δοκιμές με ένα νέο ηλεκτρικό βαν με εφεδρικό κινητήρα για επέκταση της εμβέλειας, καθώς μεταβαίνει στην τελική παράδοση μηδενικών εκπομπών.

Η εταιρεία, η οποία ανήκει στο DPD Group που ανήκει στη γαλλική La Poste, θα δοκιμάσει 25 ηλεκτρικά βαν LEVC VN5 που έχουν το χαρακτηριστικό σχήμα της μαύρων ταξί του Λονδίνου.

Η LEVC ανήκει στον κινέζικο όμιλο αυτοκίνησης Geely και έχει παράγει περισσότερα από 4.000 ηλεκτρικά ταξί από το 2018.

Το βαν VN5 2,5 τόνων μπορεί να φιλοξενήσει δύο παλέτες μεγέθους Euro με μικτό ωφέλιμο φορτίο άνω των 800 κιλών. Έχει εμβέλεια αμιγώς EV 102 χλμ, αλλά με τον εφεδρικό κινητήρα βενζίνης 1,5 λίτρων μπορεί να αυξήσει την εμβέλειά του στα 485 χλμ. Το όχημα έχει επίσης το εξαιρετικό κόψιμο τιμονιού (κύκλο στροφής) ενός λονδρέζικου ταξί.

Επέκταση εμβέλειας

Περίπου το 10% του στόλου της DPD στο Ηνωμένο Βασίλειο, που αντιπροσωπεύει περισσότερα από 600 οχήματα, θα είναι ηλεκτρικά έως το τέλος του τρέχοντος έτους. Πολλά από αυτά θα εδρεύουν στα δίκτυα των ηλεκτρικών μικρο-αποθηκών στα κέντρα των πόλεων. Με τη δοκιμή της LEVC στο Ηνωμένο Βασίλειο η DPD θα αξιολογήσει τη λειτουργία του VN5 υπό διαφορετικές συνθήκες οδήγησης και με διαφορετικά φορτία. Η τεχνολογία επέκτασης εμβέλειας παρουσιάζει ιδιαίτερο ενδιαφέρον για την εταιρεία ταχυμεταφορών, δήλωσε ο Dwain McDonald, CEO της DPD, δεδομένων των θεμάτων εμβέλειας που αντιμετώπισε η DPD με αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα σε λιγότερο αστικές περιοχές.

“Ενώ τα EV παραμένουν προτεραιότητά μας, επιθυμούμε να εξετάσουμε ένα ευρύ φάσμα τεχνολογιών προς επίλυση διαφόρων προκλήσεων”, είπε. “Αναπτύξαμε ένα εξαιρετικό μοντέλο για μεγάλα αστικά κέντρα και τα EV λειτουργούν σωστά στις περιφερειακές μας αποθήκες σε πολλές διαδρομές. Αλλά, αναπόφευκτα, έχουμε κάποιες διαδρομές όπου πρέπει να διανύσουμε μια σημαντική απόσταση από την αποθήκη για να φτάσουμε στο πρώτο σημείο παράδοσης. Προς το παρόν, η περιορισμένη εμβέλεια των αμιγώς EV σημαίνει πως δεν μπορούμε να εγκαταλείψουμε τα βαν ντίζελ για αυτές τις διαδρομές”.

Περιέγραψε το VN5 ως “μια πολύ ευέλικτη λύση” που θα μπορούσε να βοηθήσει στην επίλυση κάποιων προκλήσεων που παρουσιάζουν τα EV.

“Για παράδειγμα, θα μπορούσαμε να χρησιμοποιήσουμε τον γεω-προσδιορισμό ώστε να αλλάζει αυτόματα σε αμιγώς ηλεκτρικό όταν εισέρχεται σε αστικές περιοχές, συμπεριλαμβανομένων των ζωνών χαμηλών εκπομπών”, δήλωσε ο κ. McDonald.

Επέκταση κατασκευής LEVC

Η LEVC θα λανσάρει το VN5 το τελευταίο τρίμηνο του τρέχοντος έτους και λέει πως θα κατασκευάζει 20.000 ηλεκτρικά οχήματα ετησίως, συμπεριλαμβανομένων των Ταξί TX και του VN5, μέχρι το 2022.

Ο Joerg Hofmann, CEO της LEVC, δήλωσε: “Το VN5 είναι έτοιμο να φέρει επανάσταση στα οικολογικά logistics. Τα σχόλια των μεγάλων επιχειρήσεων θα είναι ζωτικής σημασίας για την περαιτέρω ανάπτυξη του βαν, καθώς προχωράμε γρήγορα στο λανσάρισμά του το τρίτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους”.

 

 

 

 

Προηγούμενο άρθροΟι C. Braumiller και M. Poglitsch στα ηνία της Sixt Mobility Consulting
Επόμενο άρθροEasy Péage: Ανέπαφη λύση διοδίων στην Ευρώπη για ενοικιαζόμενα