Η Daimler AG προωθεί τη βιώσιμη επιχειρηματική στρατηγική. Έτσι, διατηρεί την πορεία της εν μέσω δύσκολων οικονομικών συνθηκών και συνεχίζει να επενδύει στις βασικές τεχνολογίες του μέλλοντος για τον επιτυχή μετασχηματισμό της.

“Παρ’ όλες τις προκλήσεις της πανδημίας του κορωνοϊού, δεν πρέπει να παραμελούμε τις βασικές διαδικασίες του μετασχηματισμού. Η ηλεκτροκίνηση και η ψηφιοποίηση σε όλες τις μορφές, αποτελούν τα κύρια τεχνολογικά χαρακτηριστικά και συνεχίζουν να απαιτούν υψηλή χρηματοδότηση. Επίσης, ο COVID-19 κατέστησε σαφές πως πρέπει να είμαστε πιο προσεκτικοί με το περιβάλλον μας εάν θέλουμε να αποφύγουμε τεράστια μακροπρόθεσμη ζημιά. Στόχος της Daimler εξακολουθεί να είναι η κινητικότητα χωρίς εκπομπές”, ανέφερε ο Manfred Bischoff, Πρόεδρος του Εποπτικού Συμβουλίου της Daimler AG, στην διαδικτυακή ετήσια συνέλευση των μετόχων της εταιρείας.

Η ημερήσια διάταξη της Ετήσιας Συνέλευσης περιελάμβανε προκαταρκτικά ψηφίσματα για κεφαλαιουχικά μέτρα και τροποποιήσεις του Καταστατικού. Μεταξύ άλλων, οι αλλαγές αποσκοπούν να καταστήσουν εφικτές τις διαδικτυακές συνελεύσεις και την ηλεκτρονική συμμετοχή και πάλι στο μέλλον. Η ημερήσια διάταξη περιελάμβανε επίσης αλλαγές στη σύνθεση του Εποπτικού Συμβουλίου. Η θητεία του Δρ. Paul Achleitner, ως μέλους του Εποπτικού Συμβουλίου που εκπροσωπεί τους μετόχους, έληγε στο τέλος της Ετήσιας Γενικής Συνέλευσης. Το Εποπτικό Συμβούλιο πρότεινε στη θέση του – και έγινε δεκτό – τον Timotheus Höttges, Πρόεδρο του Διοικητικού Συμβουλίου της Deutsche Telekom AG, στη Βόννη.

Η βιώσιμη επιχειρηματική στρατηγική της Daimler 

“Το μέλλον της Daimler θα είναι αειφόρο, συναρπαστικό, κλιματικά ουδέτερο και, κυρίως, προσοδοφόρο. Ενόψει ενός ολοένα ταχύτερα μεταβαλλόμενου κόσμου, πρέπει να αλλάξουμε με ταχύτερο ρυθμό. Χρειαζόμαστε μια αλλαγή πορείας προς εξάλειψη του άνθρακα. Αυτή είναι η κατεύθυνση που έχουμε πάρει και ακολουθούμε επίμονα”, τόνισε ο Ola Källenius, Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της Daimler AG και της Mercedes-Benz AG, στην ομιλία του προς τους μετόχους.

Η επόμενη γενιά της S-Class, που θα παρουσιαστεί το φθινόπωρο, αντιπροσωπεύει το μέλλον της Mercedes-Benz. Συνδυάζει τους δύο στρατηγικούς στόχους, της ηλεκτροκίνησης και της ψηφιοποίησης. Η τεχνολογία 48 volt είναι στάνταρ σε όλους τους κινητήρες και η υβριδική plug-in έκδοση θέτει νέα πρότυπα ηλεκτρικής εμβέλειας σε αυτήν την κατηγορία. Το λανσάρισμα της S-Class στην αγορά θα ακολουθήσει το 2021 το EQS, το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό πολυτελές σεντάν της Mercedes-Benz που βασίζεται σε αμιγώς ηλεκτρική αρχιτεκτονική. Ταυτόχρονα, η Mercedes-Benz κάνει το επόμενο σημαντικό βήμα στην ψηφιοποίηση, την ασφάλεια και τις αυτόνομες λειτουργίες οδήγησης με μια αναβαθμισμένη έκδοση του συστήματος πλοήγησης και ψυχαγωγίας MBUX.

“Η S-Class είναι το πολυτελές σεντάν με τις καλύτερες πωλήσεις στον κόσμο και με την τελευταία γενιά επιθυμούμε να προσφέρουμε στους πελάτες μας καινοτομία, ασφάλεια, άνεση και ποιότητα όσο ποτέ άλλοτε. Είμαστε πάνω από όλα μια μάρκα πολυτελείας και υπάρχουν μεγάλες δυνατότητες για περαιτέρω ανάπτυξη, ειδικά στα ανώτερα κλιμάκια των κατηγοριών στις οποίες δραστηριοποιούμεθα. Έτσι θα ενισχύσουμε συστηματικά το χαρτοφυλάκιο των σημάτων μας και θα το καταστήσουμε πιο ελκυστικό σε ευρύτερη ομάδα-στόχο. Εστιάζουμε στην κατασκευή των πιο επιθυμητών αυτοκινήτων στον κόσμο. Αυτή είναι η υπόσχεσή μας και η καλύτερη πορεία για μια πιο προσοδοφόρα ανάπτυξη”, επισήμανε ο κ. Källenius.

“Οι απαραίτητες επενδύσεις στο μέλλον δεν μπορούν πλέον να προέλθουν από αυξημένα έσοδα και «κανονικά» κέρδη αποδοτικότητας. Επομένως, το Διοικητικό Συμβούλιο υιοθέτησε ένα πρόγραμμα βελτίωσης της διάρθρωσης κόστους. Η πειθαρχία κόστους καλύπτει όλους τους τομείς της εταιρείας και αποτελεί βασική προϋπόθεση για ένα οικονομικά επιτυχημένο μέλλον”, είπε ο κ. Bischoff. Προκειμένου να απλοποιήσει τις διαδικασίες και τις δομές και να βελτιώσει τη χρηματοοικονομική ισχύ, η Daimler θέσπισε μια ολοκληρωμένη πρωτοβουλία σε όλα τα τμήματα και τον Όμιλο στα τέλη του 2019. Τα αντίστοιχα μέτρα εφαρμόζονται τάχιστα και τα θετικά τους αποτελέσματα είναι ήδη αισθητά. “Οι προηγούμενοι στόχοι αποτελεσματικότητας κάλυψαν τον επερχόμενο μετασχηματισμό, αλλά όχι μια παγκόσμια ύφεση. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο βελτιώνουμε περαιτέρω την πορεία μας”, δήλωσε ο κ. Källenius.

“Αυτό που με καθιστά αισιόδοξο: Υπάρχουν πολλοί λόγοι για τους οποίους η Daimler μπορεί να βγει από την σημερινή κατάσταση ισχυρότερη από πριν. Γι ‘αυτό πρέπει τώρα να θέσουμε γρήγορα τις σωστές προτεραιότητες. Το επιχειρηματικό μοντέλο της Daimler, σε συνδυασμό με το καινοτόμο πνεύμα, την τεχνογνωσία και την αφοσίωση των εργαζομένων της, διαθέτει όλες τις προϋποθέσεις να οδηγήσει την κινητικότητα στο επόμενο επίπεδο. Το Εποπτικό Συμβούλιο έχει πλήρη επίγνωση των περίπλοκων διεργασιών που αντιμετωπίζει το Διοικητικό Συμβούλιο και υποστηρίζει όλα τα απαραίτητα μέτρα για να διαμορφωθεί το μέλλον με επιτυχία”, τόνισε ο κ. Bischoff.

Προηγούμενο άρθροΗ Volvo Cars Tech Fund επενδύει στην Circulor
Επόμενο άρθροGlobal Fleet Survey 2020: EV, κινητικότητα και τηλεματική