Η εταιρεία τεχνολογίας Continental εξαγόρασε μειοψηφικό μερίδιο της γερμανο-αμερικανικής start-up Recogni. Η εταιρεία δραστηριοποιείται σε μια νέα αρχιτεκτονική τυπωμένων κυκλωμάτων αναγνώρισης αντικειμένων σε πραγματικό χρόνο, βάσει τεχνητής νοημοσύνης (AI).

Οι μελλοντικοί επεξεργαστές προορίζονται για τους υπολογιστές υψηλής απόδοσης οχημάτων της Continental, μεταξύ άλλων εφαρμογών, όπου θα εκτελούν ταχεία επεξεργασία δεδομένων αισθητήρων για αυτοματοποιημένη και αυτόνομη οδήγηση. Ως στρατηγικός επενδυτής, η Continental συμβάλλει με την οικονομική δέσμευσή της και με την τεχνογνωσία της στον τομέα της τεχνητής νοημοσύνης, των αισθητήρων οχημάτων και των προηγμένων συστημάτων υποστήριξης οδηγού, στην περαιτέρω ανάπτυξη του σχεδιασμού των κυκλωμάτων.

Οι ειδικοί της ηπειρωτικής Ευρώπης προβλέπουν η μαζική παραγωγή νέων κυκλωμάτων να ξεκινήσει το 2026. Οι νέοι, εξαιρετικά εξειδικευμένοι επεξεργαστές χρησιμεύουν ως ιδιαίτερα οικονομικοί ενισχυτές δεδομένων: με ελάχιστη κατανάλωση ενέργειας, επιτρέπουν στους υπολογιστές οχημάτων ταχεία αντίληψη του άμεσου περιβάλλοντος, δημιουργώντας έτσι τις προϋποθέσεις για αυτοματοποιημένη και αυτόνομη οδήγηση. Αμφότερες οι εταιρείες συμφώνησαν να μην αποκαλύψουν το ποσό συμμετοχής.

«Χωρίς ταχύτερα κυκλώματα δεν θα υπάρχει δικτύωση, αυτοματισμός και αυτόνομη οδήγηση», τονίζει ο Frank Petznick, επικεφαλής της επιχειρηματικής μονάδας Προηγμένων Συστημάτων Υποστήριξης Οδηγού της Continental. «Μέσω της δικής μας έρευνας στον τομέα σχεδιασμού νέων κυκλωμάτων, των στρατηγικών συνεργασιών μας με μεγάλους κατασκευαστές όπως η NVIDIA και της επένδυσής μας στη Recogni, κάνουμε το πρώτο βήμα για την κάλυψη μελλοντικών αναγκών εξαιρετικά εξειδικευμένων επεξεργαστών για συστήματα αισθητήρων και μονάδες ελέγχου των ισχυρών υπολογιστών μας υψηλής απόδοσης για οχήματα».

«Η υποστήριξη της Continental αποτελεί ισχυρή προώθηση της Recogni για επίλυση των πιο δύσκολων προκλήσεων της αυτόνομης οδήγησης», λέει ο R K Anand, CEO της Recogni. «Η εστίαση της Recogni μας επιτρέπει να δώσουμε λύση στην επεξεργασία αντίληψης, κατασκευάζοντας το αποδοτικότερο σύστημα υψηλής απόδοσης AI στον κόσμο με τη χαμηλότερη κατανάλωση ενέργειας και αναπτύσσοντας ASIC αιχμής για αλγόριθμους νοηματικής επεξεργασίας τελευταίας τεχνολογίας.»

Η ανάγκη υπολογιστικής ισχύος στα αυτοκίνητα αυξάνεται σταθερά

Η ανάγκη για επεξεργαστές που έχουν βελτιστοποιηθεί για τις συγκεκριμένες απαιτήσεις της τεχνητής νοημοσύνης αυξάνεται. Ενώ μόλις μερικά megabytes δεδομένων αισθητήρα ανά δευτερόλεπτο έπρεπε να αναλυθούν πριν από μερικά χρόνια, ο αριθμός αυτός θα αυξηθεί σε αρκετά gigabytes ανά δευτερόλεπτο τα επόμενα χρόνια. Και ενώ ένα σύστημα προειδοποίησης αλλαγής λωρίδας χρησιμοποιείται απαιτώντας μόνο μια απλή ασπρόμαυρη κάμερα, τα αυτόνομα οχήματα του μέλλοντος θα χρησιμοποιούν σε ορισμένες περιπτώσεις περισσότερους από 20 αισθητήρες υψηλής ανάλυσης για το περιβάλλον του οχήματος, όπως ραντάρ, κάμερα και lidar ταυτόχρονα.

Οι δύο εταιρείες συνεργάστηκαν στενά τους τελευταίους 18 μήνες για να διασφαλίσουν τη μεγαλύτερη δυνατή τεχνική μελέτη και, πάνω απ ‘όλα, τη θεωρητική αποτελεσματικότητα σχεδιασμού του νέου chip. «Ενώ όλα είναι ακόμα θεωρητικά, οι προσομοιώσεις μας δείχνουν ότι μπορούμε να περιμένουμε εκθετικά ταχύτερη ανάλυση των δεδομένων αισθητήρων μόλις αρχίσουμε να χρησιμοποιούμε τα chip Recogni», δήλωσε η Annika Ratte-Front, επικεφαλής AI στην επιχειρηματική μονάδα ADAS της Continental.

 

Προηγούμενο άρθροAlfa Romeo: Νέα οργανωτική δομή
Επόμενο άρθροΝέοι CEO στη Sixt, που έκλεισε το 2020 με κέρδος