Audi Forum Ingolstadt

Η Volkswagen AG αναβαθμίζει το ρόλο της Audi στον Όμιλο. Για τον σκοπό αυτό η Audi, με επικεφαλής τον νέο CEO Markus Duesmann, θα ηγηθεί της έρευνας και ανάπτυξης του Ομίλου. Επιπλέον, το Ingolstadt θα καταστεί η έδρα της εταιρείας Car. Software.

Στο πλαίσιο της αποτελεσματικότερης διαχείρισης, η Volkswagen AG σκοπεύει να εξαγοράσει το 0,36% των μετοχών ελεύθερης διασποράς της Audi. Η Volkswagen AG είναι μέτοχος πλειοψηφίας, κατέχοντας περίπου το 99,64% του εγγεγραμμένου κεφαλαίου της AUDI AG.

Ο Όμιλος Volkswagen ανταποκρίνεται προληπτικά στις προκλήσεις του μετασχηματισμού μέσω βέλτιστης τοποθέτησης και αποτελεσματικών δομών. Ο Dr. Herbert Diess, CEO της Volkswagen AG και Πρόεδρος του Εποπτικού Συμβουλίου της AUDI AG, δήλωσε: “Δεδομένης της έντονης δυναμικής αλλαγών του κλάδου μας, συγκεντρώνουμε τις δυνάμεις μας στον Όμιλο Volkswagen και τοποθετούμεθα ανταγωνιστικά για το μέλλον. Πηγαίνοντας προς τα εμπρός, η μάρκα Audi με τον Markus Duesmann ως νέο CEO θα αναλάβει την πρωτοπορία έρευνας και ανάπτυξης του Ομίλου Volkswagen, αναλαμβάνοντας έτσι και την τεχνική ηγεσία.

Αναφορικά με την έναρξη της νέας ηλεκτρικής πλατφόρμας PPE, το Ingolstadt πρόκειται επίσης να αποτελέσει την έδρα της οργάνωσης της νέας μονάδας του Ομίλου, της εταιρείας Car.Software. Η νεοϊδρυθείσα εταιρεία συγκεντρώνει τις δραστηριότητες ανάπτυξης λογισμικού των  διαφόρων τοποθεσιών του Ομίλου Volkswagen. Στόχος είναι η ενδοεταιρική ενίσχυση του μεριδίου ανάπτυξης λογισμικού αυτοκινήτων στο 60% τουλάχιστον μέχρι το 2025.

Στο πλαίσιο της αναπροσαρμογής των ικανοτήτων και των αρμοδιοτήτων, η Volkswagen AG σχεδιάζει ένα squeeze-out σύμφωνα με τον γερμανικό νόμο περί μετοχών εταιρειών, για να αυξήσει τη συμμετοχή της στην Audi από το σημερινό 99,64% στο 100%. Για τον σκοπό αυτόν, η Volkswagen AG διαβίβασε σήμερα στην AUDI AG αίτηση για τη μεταβίβαση μειοψηφικών μετοχών βάσει της οποίας το squeeze-out, σύμφωνα με τον γερμανικό νόμο, θα ολοκληρωθεί με ψήφισμα κατά την ετήσια γενική συνέλευση της AUDI AG. Βάσει αυτών, η Ετήσια Γενική Συνέλευση της AUDI AG πρόκειται να αναβληθεί για τον Ιούλιο ή τον Αύγουστο του 2020.

Τα αποτελέσματα του 2019

Ο σημερινός CEO της εταιρείας Bram Schot δήλωσε:”Βρισκόμαστε σε μια έκτακτη κατάσταση λόγω του κορωνοϊού: εστιάζουμε στην προστασία των εργαζομένων, των εργολάβων και των επισκεπτών μας και στη λήψη των σωστών επιχειρηματικών αποφάσεων σε αυτό το ασταθές περιβάλλον”.

Σχετικά με τα αποτελέσματα του 2019 ο κ. Schot δήλωσε ικανοποιημένος. “Η Audi είναι ανταγωνιστική. Σε ένα πολύ δύσκολο περιβάλλον, εστιάσαμε στα δυνατά μας σημεία και σταθεροποιήσαμε την επιχείρησή μας. Η λειτουργική απόδοση των πωλήσεών μας ήταν πάνω από 7% σε κάθε τρίμηνο του 2019 και ήταν της πρόβλεψής μας για ολόκληρο το έτος”.

Η εταιρεία μείωσε τα αποθέματά της WLTP από το προηγούμενο έτος και ξεκίνησε με επιτυχία το επόμενο στάδιο της πρωτοβουλίας των προϊόντων της στις αγορές.
Σε ένα δύσκολο περιβάλλον, η Audi πέτυχε τους οικονομικούς της στόχους για το 2019
με λειτουργικό κέρδος 4,5 δισ. ευρώ. Το 8,1% της λειτουργικής απόδοσης των πωλήσεων βρίσκεται εντός του προβλεπόμενου εύρους για το 2019.
Οι καθαρές ταμειακές ροές ελαφρώς υψηλότερες από τις προβλέψεις ανήλθαν σε 3,2 δισ. ευρώ.
Το πρόγραμμα μετασχηματισμού της Audi (ATP) προχωρά, ενώ η εταιρεία προγραμματίζει
πολλές παρουσιάσεις και λανσαρίσματα ηλεκτρικών μοντέλων το 2020
Ο CFO της εταιρείας, Dr. Arno Antlitz δήλωσε: “Σήμερα εστιαζόμαστε στην υγεία των εργαζομένων μας και των οικογενειών τους σε όλο τον κόσμο. Καθήκον μας είναι να προστατέυσουμε τη ρευστότητα και τη σταθερότητα της εταιρείας και να σταθεροποιήσουμε τις βασικές διαδικασίες”.

Το 2020, η Audi θα παρουσιάσει ξανά περίπου 20 μοντέλα και θα συνεχίσει συστηματικά την πορεία ηλεκτροκίνησης. Μέχρι το τέλος του έτους, η μάρκα Audi θα λανσάρει πέντε ηλεκτροκίνητα μοντέλα στις αγορές και θα αυξήσει την προσφορά της στα PHEV σε συνολικά 12 μοντέλα. Μια παραλλαγή PHEV θα είναι υπάρχει διαθέσιμη σε περισσότερες από τις μισές σειρές μοντέλων. Έτσι, προετοιμάζεται για έντονο ανταγωνισμό και προσαρμογή στους στόχους μείωσης εκπομπών CO2 .

Προηγούμενο άρθροBMW Group, άνω των 30 δισ. σε μελλοντικές τεχνολογίες
Επόμενο άρθροCOVID-19, ο Όμιλος Michelin λαμβάνει μέτρα