Η Arval είχε 720,5 εκατ. ευρώ καθαρά έσοδα το 2021, σημειώνοντας αύξηση 52,8% έναντι του 2020, ως αποτέλεσμα της αύξησης της αγοράς μεταχειρισμένων. 370 εκατ. ευρώ προήλθαν από την πώληση μεταχειρισμένων οχημάτων– άλλο ένα ρεκόρ.

Τα ετήσια αποτελέσματα της θυγατρικής της BNP Paribas είναι σύμφωνα με την ανακοίνωση των προκαταρκτικών αποτελεσμάτων δραστηριότητάς της προ μηνός. Η πληρέστερη εικόνα των δραστηριοτήτων της Arval για το 2021 υποδεικνύει έτος ρεκόρ – όπως και άλλων μεγάλων ευρωπαϊκών εταιρειών leasing, συμπεριλαμβανομένων των LeasePlan και ALD.

Βασικά στοιχεία της ετήσιας έκθεσης της Arval:

  • Τα καθαρά κέρδη αυξήθηκαν από 471,4 εκατ. ευρώ το 2020, στα 720,5 εκατ. ευρώ το 2021, αυξημένα κατά 52,8%.
  • Τα προβλήματα προμήθειας των νέων οχημάτων αύξησαν τις τιμές των μεταχειρισμένων το 2021, αυξάνοντας τα καθαρά κέρδη remarketing της Arval, από 158,7 εκατ. ευρώ το 2020, στα 369,7 εκατ. ευρώ το 2021.
  • Πρόκειται για αύξηση 133%, έναντι αύξησης πωλήσεων μόνο κατά 12,6%, στις 298.853 μονάδες – που δείχνει την κατακόρυφη αύξηση της τιμής μονάδας.
  • Αλλά δεν είναι μόνο τα κέρδη από το remarketing. Ακόμα και αν εξαιρεθούν οι πωλήσεις μεταχειρισμένων, τα μικτά λειτουργικά κέρδη αυξήθηκαν κατά 12,5%. Το περιθώριο κέρδους των συμβολαίων leasing της Arval αυξήθηκε κατά 15%, στα 720,5 εκατ., ενώ το περιθώριο lease service ήταν 646 εκατ. ευρώ, αυξημένο κατά 9,8%.
  • Συνολικά, ο λόγος κόστους/εσόδων βελτιώθηκε από 53,5% το 2020, σε 46,5% το 2021 και το κόστος κινδύνου μειώθηκε από 60,2 εκατ. ευρώ, στα 34,2 εκατ. ευρώ.
  • Ο συνδεδεμένος στόλος της Arval (Connected & Flexible) περιλαμβάνει τώρα περίπου 400.000 οχήματα, καθιστώντας την μία από τις τρεις κορυφαίες ευρωπαϊκές εταιρείες σε αυτόν τον τομέα.
  • Όσον αφορά στην ηλεκτροκίνηση, μέχρι τα τέλη του έτους, ο μισθωμένος στόλος της Arval περιλάμβανε λίγο λιγότερα από 205.000 EV, αύξηση 80% εντός ενός έτους. Για το 2035, η εταιρεία αναθεώρησε τον στόχο της προς τα πάνω, στα 700.000 EV, ή περίπου 35% του συνολικού μισθωμένου στόλου της.

Η Arval στην έκθεσή της επεσήμανε μερικές σημαντικές εξελίξεις με δυνατότητες ανάπτυξης για το τρέχον έτος, συμπεριλαμβανομένης της νέας πλατφόρμας αυτοκινήτου από κοινού με τη Ridecell και της συνεργασίας της μητρικής εταιρείας, BNP Paribas, με την JLR.

Φωτογραφία: Arval

Προηγούμενο άρθροΤο αμιγώς ηλεκτρικό Genesis GV60
Επόμενο άρθροACEA: αναθεώρηση της οδηγίας ποιότητας καυσίμων – FQD