Καθώς το Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης ανοίγει τις πύλες του, δείχνει μια ανανεωμένη Mercedes GLC, που ομιλεί, προσθέτει 48 Volt, σχεδόν οδηγεί μόνη της. Η Mercedes-Benz παρουσίασε μια αναβαθμισμένη έκδοση της GLC-Class. Υπάρχουν μερικές μικρές τροποποιήσεις στο στυλ, συμπεριλαμβανομένων τριών μικρών ορθογώνιων τομών στο πίσω μέρος του εμπρόσθιου τμήματος και ορθογώνιων φώτων στο πίσω μέρος και state-of-the-art infotainment.
Hey Mercedes!
Όσον αφορά στην τεχνολογία, η GLC-Class διαθέτει το σύστημα ψυχαγωγίας MBUX (Mercedes-Benz User Experience multimedia system) με το ψηφιακό ταμπλό οργάνων και την οθόνη ψυχαγωγίας σε ένα μεγάλο άνοιγμα στο ταμπλό. Το ανανεωμένο τιμόνι πολλαπλών λειτουργιών διαθέτει νέα χειριστήρια για το αναβαθμισμένο σύστημα ψυχαγωγίας.
Η μεγαλύτερη προστιθέμενη αξία προέρχεται από την τεχνολογία φυσικής ομιλίας με το παρατσούκλι “Hey Mercedes“. Με αυτή την εντολή, ενεργοποιείτε τον εικονικό βοηθό, ο οποίος απαντά σε ερωτήσεις που ίσως έχετε για τις λειτουργίες ψυχαγωγίας, κλιματισμού, τηλεφώνου ή πλοήγησης.
Ήπιο υβριδικό
Το νέο μοντέλο θα πωλείται στην Ευρώπη από τα μέσα του τρέχοντος έτους, με δύο κινητήρες βενζίνης 194 και 255 hp και τρεις πετρελαιοκινητήρες (161, 192 και 241 hp). Οι βενζινοκινητήρες διαθέτουν ηλεκτρικό σύστημα 48V και είναι πράγματι ήπιοι υβριδικοί. Ο εκκινητήρας-εναλλάκτης με ιμάντα, λειτουργεί ως ηλεκτροκινητήρας για να υποβοηθήσει τον κινητήρα εσωτερικής καύσης (ICE) κατά την επιτάχυνση, αποδίδοντας μέγιστη ισχύ 10 kW στον κινητήρα. Αυτή είναι και η ισχύς που μπορεί να επανακτήσει κατά την επιβράδυνση.
Ως εκ τούτου, το GLC 200 4Matic και το GLC 300 4 Matic μπορούν να απενεργοποιούν τον κινητήρα καύσης συχνά, κατά τη διαδρομή σε κατωφέρεια, εξοικονομώντας πολύτιμα καύσιμα. Στα 161 g / χλμ (αντιστοιχία NEDC), οι μετρήσεις CO2 δεν φαίνονται ιδιαίτερα χαμηλές. Για να πέσετε κάτω από τα 50 g / χλμ χρειάζεστε ένα πλήρως υβριδικό plug-in. Ωστόσο, δεν υπάρχει καμία ένδειξη για ένα νέο GLC 350e στον φάκελο τύπου.
Φύλακας άγγελος
Η Mercedes έχει να διατηρήσει μια φήμη στο κομμάτι της ενεργητικής ασφάλειας. Το νέο GLC διαθέτει μια πληθώρα προηγμένων συστημάτων υποβοήθησης ADAS, με ενδιαφέροντα ονόματα, όπως λειτουργία διαδρόμου έκτακτης ανάγκης και υποβοήθηση χειρισμού αποφυγής.
Η αυτόνομη οδήγηση φαίνεται ακόμα πιο ρεαλιστική, τώρα που ο έλεγχος ταχύτητας ταξιδίου προσαρμόζει την ταχύτητα εν όψει στροφών, κυκλικών κόμβων, θυρών διοδίων, διασταυρώσεων, καθώς και πριν από μια στροφή / έξοδο από αυτοκινητόδρομο. Ακόμα, επιβραδύνει το όχημα όταν εντοπισθεί κυκλοφοριακή συμφόρηση μέσω του συστήματος πλοήγησης.
Η Mercedes διαθέτει τη λειτουργία Car-to-X-Communication, που υποστηρίζει τον οδηγό, παρέχοντάς του πληροφορίες και προειδοποιήσεις για επικίνδυνες καταστάσεις στο δρόμο. Η ανταλλαγή δεδομένων μέσω ραδιοκυμάτων μεταξύ των οχημάτων, καθώς και μεταξύ των οχημάτων και της υποδομής κυκλοφορίας, ενημερώνει τον οδηγό οπτικά και / ή ηχητικά για πιθανούς κινδύνους, όπως αναφέρεται στον φάκελο τύπου.