Οι αειφόρες μετακινήσεις μπορεί να βρίσκονται πλέον στο προσκήνιο, χωρίς ωστόσο να έχουν ακόμα ενσωματωθεί στην εταιρική ταξιδιωτική πολιτική.

Η GBTA και η SAP διεξήγαγαν έρευνα μεταξύ εκείνων που προβαίνουν σε  εταιρικά ταξίδια στην Ευρώπη. Μόνο το ένα τρίτο (33%) δήλωσε πως εξουσιοδοτεί ή ενθαρρύνει τους ταξιδιώτες να κάνουν κράτηση με πράκτορες που μετέρχονται βιώσιμων πρακτικών. Ωστόσο, το 70% αναφέρει πως οι προσπάθειές τους ταξιδιωτικής βιωσιμότητας θα εντατικοποιηθούν στους επόμενους 12-24 μήνες. Αυτό περιλαμβάνει:

  • Παροχή επιλογών αειφορίας στους ταξιδιώτες κατά την κράτηση.
  • Πράκτορες που εφαρμόζουν βιώσιμες πρακτικές.
  • Εντολή προς τους ταξιδιώτες να κάνουν βιώσιμες επιλογές.
  • Εμφάνιση πληροφοριών εκπομπών άνθρακα στα αποτελέσματα αναζήτησης.

Η τεχνολογία βοηθά στη βιώσιμη εταιρική ταξιδιωτική πολιτική

“Τα επαγγελματικά ταξίδια αποτελούν βασική διαδικασία των παγκόσμιων επιχειρήσεων, οπότε είναι σημαντικό να βρεθεί ένας τρόπος να μετριασθεί ο αρνητικός αντίκτυπός τους στο περιβάλλον”, δήλωσε ο Pierre-Emmanuel Tetaz, Senior VP και Γενικός Διευθυντής EMEA της SAP Concur. “Είμαστε τυχεροί που οι τεχνολογικές εξελίξεις μας βοηθούν να επιλύσουμε τέτοια προβλήματα, οπότε ο περιορισμός της ζημιάς στο περιβάλλον εναπόκειται στον τρόπο με τον οποίο χρησιμοποιούμε και εφαρμόζουμε αυτήν την τεχνολογία”.

Μέρος του προβλήματος είναι το γεγονός πως η απόφαση βιώσιμων επιλογών έγκειται στον ταξιδιώτη που μπορεί να μη διαθέτει τις πληροφορίες ή τα κίνητρα για να κάνει τη σωστή επιλογή. Σε περίπτωση πιέσεων, οι διευθυντές ταξιδίων αναλαμβάνουν το θέμα της βιωσιμότητας λόγω των απαιτήσεων των ταξιδιωτών (ανέφερε το 58% των ερωτηθέντων) και της ανώτερης διοίκησης (55%).

Υπάρχουν ευκαιρίες συνεργασίας με τους πράκτορες για την ενσωμάτωση της βιωσιμότητας στην πολιτική ταξιδίων. Οι πρωτοβουλίες περιλαμβάνουν: εντολή ή ενθάρρυνση των ταξιδιωτών να ταξιδεύουν απευθείας στον προορισμό τους όποτε είναι εφικτό και προώθηση μετακίνησης διαμοιρασμού και χρήσης δημόσιων συγκοινωνιών.

Η Global Business Travel Association (GBTA) είναι ο κορυφαίος οργανισμός επαγγελματικών ταξιδίων και συναντήσεων στον κόσμο των που εδρεύει στην Ουάσινγκτον, με δραστηριότητες σε έξι ηπείρους και 9.000 μέλη, που διαχειρίζονται περισσότερα από 345 δισ. δολάρια από παγκόσμια επιχειρηματικά ταξίδια και συνεδριάσεις ετησίως.

Προηγούμενο άρθροΗ “Volkswagen-Αφοί Φιλοσίδη” σε νέες εγκαταστάσεις
Επόμενο άρθροΠρόταση οδηγίας για το Διευρωπαϊκό Δίκτυο Μεταφορών